Η ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΤΩΝ - ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ-ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ-ΙΣΤΟΡΙΚΟ-ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΤΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΩΝ - ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΘΕΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ - ΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΕΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑΣ - ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΩΝΥΜΩΝ - ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΙΣΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΜΑΘΕΙΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ.
ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ

Τετάρτη 23 Αυγούστου 2017

Η ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΣΜΟΚΡΑΤΟΡΙΑ!!!



Μπορεί εμείς οι Έλληνες σήμερα να είμαστε ‘Γκρεμισμένοι Κοσμοκράτορες’ αλλά ποτέ όμως τόσο χαμηλά πεσμένοι ώστε να ξεχάσουμε τι είμαστε κάποτε!!

Με αυτή την παρήγορη σκέψη θα αρχίσω να ξετυλίγω το κουβάρι της ιστορίας όταν οι αρχαίοι πρόγονοι μας πριν 2.500 χρόνια έκαναν ακριβώς ότι κάνουν σήμερα οι σύγχρονοι κοσμοκράτορες αντιγράφοντας με ακρίβεια τις Ελληνικές μεθόδους σχεδιάζοντας ένα μέλλον που κάποια χρονική στιγμή θα έχει ίσως την ίδια κατάληξη με αυτή των προπατόρων μας!!

Στον απέραντο γαλάζιο κόσμο του Αιγαίου πελάγους και βορείως της Λέσβου βρίσκεται το μικρό νησί Τένεδος του οποίου οι γυναίκες θεωρούνταν από πολλούς ταξιδιώτες οι ωραιότερες της Ελλάδας.

Συνεχίζοντας ακολουθούμε τους Έλληνες στις Βόρειες Σποράδες στην Ίμβρο την Λήμνο και την Σαμοθράκη.

Οι Μιλήσιοι επιδιώκοντας τον έλεγχο του Ελλησπόντου, ίδρυσαν στη δυτική του ακτή περί το 560 π.Χ τη πόλη Άβυδο που υπάρχει και σήμερα.

Εδώ ο Λέανδρος και ο Βύρων διέσχισαν κολυμπώντας τα στενά και ο στρατός του Ξέρξη πέρασε στην Ευρώπη με γέφυρα φτιαγμένη αποκλειστικά με πλοία.

Ανατολικότερα οι Φωκαείς αποίκισαν την Λάμψακο πατρίδα του Επίκουρου.

Εντός της Προποντίδας υπήρχαν δύο ομάδες από νησιά, η Προκόννησος πλούσια σε μάρμαρα, από όπου και η Προποντίδα ονομάστηκε Θάλασσα του Μαρμαρά, και η Αρκτόνησσος στη δυτικότερη άκρη της οποίας οι Μιλήσιοι ίδρυσαν το μεγάλο λιμάνι της Κυζίκου κατά το 757 π.Χ.

Κατά μήκος των ακτών η μία πόλη διαδέχονταν την άλλη : Πάνορμος, Δακτύλιον, Απάμεια, Κίος, Αστακός, Χαλκηδών.

Οι Έλληνες αναζητώντας πάντοτε μέταλλα, σιτηρά και εμπόριο προχώρησαν στο Βόσπορο και ίδρυσαν την Χρυσόπολη (Σκούταρι) και την Νικόπολη.

Ακολούθως προχώρησαν κατά μήκος της νότιας ακτής της Μαύρης Θάλασσας και ίδρυσαν την Ηράκλεια (Ποντοηράκλεια) το Τίειο και την Σινώπη – λαμπρή πόλη όπως έλεγε ο Στράβων με γυμνάσιο ( = γυμναστήριο), αγορά και σκιερά περιστύλια.

Εδώ γεννήθηκε ο σημαντικότερος εκπρόσωπος της Κυνικής Φιλοσοφίας Διογένης ο Κυνικός.

Υπήρχαν επίσης οι πόλεις Αμισός, η Οινόη, η Τρίπολη, η Τραπεζούς, και τα Κοτύωρα – όπου οι μύριοι του Ξενοφώντα κραύγασαν με χαρά με την θέα της πολυπόθητης θάλασσας.

Το άνοιγμα αυτής της περιοχής στον Ελληνικό αποικισμό, ίσως από τον Ιάσονα και αργότερα από τους Ίωνες, έδωσε στις μητροπόλεις διέξοδο για τον πλεονάζοντα πληθυσμό και το εμπόριο και τις πηγές τροφίμων, του αργύρου και του χρυσού, όπως και η ανακάλυψη της Αμερικής στην Ευρώπη στις αρχές της σύγχρονης εποχής μας.

Ακολουθώντας τις ανατολικές ακτές του Ευξείνου Πόντου προς Βορρά της Μηδικής Κολχίδας, οι Έλληνες ίδρυσαν την Φάσιν και την Διοσκουριάδα και την Θεοδοσία και το Παντικάπαιο στη Κριμαία.

Στις εκβολές των ποταμών Μπούγκ και του Δνείπερου ίδρυσαν τη πόλη Ολβία (Νικολάιεφ).

Στο στόμιο του Δνειστέρου τη πόλη Τύρας.

Ακολούθως κινούμενοι νοτιότερα επί της δυτικής ακτής της Μαύρης Θάλασσας, έκτισαν την Ίστρον ( Κωνστάντζα ), τους Τόμους ( όπου πέθανε ο Οβίδιος), την Οδησσό (Βάρνα) και την Απολλώνια (Μπουργκάς).

Ο ιστορικός ευαίσθητος ταξιδιώτης μένει έκθαμβος από την αρχαιότητα αυτών των ζωντανών πόλεων.

Αλλά οι σημερινοί κάτοικοι, απασχολημένοι με τα έργα της δική τους γενιάς , δεν διαταράσσονται από το βάθος των αιώνων, που μένουν σιωπηλοί ξωπίσω τους.

Περί το 660 π.Χ οι Μεγαρείς (με βασιλιά τον Βύζαντα) έκτισαν στο Βόσπορο το Βυζάντιο – που μέχρι χτες λέγονταν Κωνσταντινούπολη και τώρα Ινσταμπούλ.
(Αλλά και η λέξη Ινσταμπούλ με την οποία οι Τούρκοι μετά το πρώτο παγκόσμιο πόλεμο αντικατέστησαν επισήμως το όνομα της Κωνσταντινούπολης, είναι και αυτή Ελληνικής προέλευσης, προερχόμενη κατά τους πρώτους μετά την άλωση χρόνους εκ παραφθοράς της ελληνικής λαϊκής φράσης <<είς την Πόλη>>)

Ακόμη και προ της εποχής του Περικλή αυτός ο στρατηγικός λιμένας έγινε, όπως τον απεκάλεσε αργότερα ο Ναπολέων στη συνθήκη ειρήνης του Τίλσιτ, το κλειδί της Ευρώπης.

Ο Πολύβιος σε μια περιγραφή του μας λέει ότι η θέση αυτή ήταν ευνοϊκότερη για την ασφάλεια και την ευημερία από τη θέση οιασδήποτε άλλης πόλης του κόσμου γνωστής σε εμάς!

Το Βυζάντιο πλούτισε με την είσπραξη διοδίων από τα διερχόμενα πλοία και της εξαγωγής στον Ελληνικό κόσμο των σιτηρών της νοτίου Ρωσίας ( Σκυθίας) και των Βαλκανίων καθώς και των ψαριών που αλιεύονταν με τόση μεγάλη ευκολία στα στενά.

Το καμπύλο της σχήμα και ο πλούτος της αλιείας έδωσαν αργότερα στη πόλη το όνομα 
<< Χρυσούν Κέρας >>.

Με τον Περικλή οι Αθηναίοι ακολούθησαν την πολιτική του Βυζαντίου.

Εισέπρατταν φόρους και ρύθμιζαν την εξαγωγή των σιτηρών από τη Μαύρη Θάλασσα.

Κατά μήκος της βόρειας ή Θρακικής ακτής της Προποντίδας οι Έλληνες έκτισαν την Σηλυμβρία, την Πέρινθο ( Ερεγκλί), την Βισάνθη, την Καλλίπολη, και την Σηστό.

Αργότερα ιδρύθηκαν αποικίες στη νοτιοδυτική ακτή της Θράκης στην Αφροδισιάδα, τον Αίνο, και τα Άβδηρα – όπου ο Λεύκιππος και ο Δημόκριτος επρόκειτο να διδάξουν την φιλοσοφία του ατομικιστικού υλισμού.

Απέναντι της Θρακικής ακτής ήταν η νήσος Θάσος << γυμνή και άσχημη ωσάν ράχις όνου μέσα είς την θάλασσαν>>  όπως την περιγράφει ο Αρχίλοχος << αλλά τόσον πλουσία είς μεταλλεία χρυσού, ώστε τα προϊόντα των επλήρωναν όλα τα έξοδα της κυβερνήσεως>> .

Στην ανατολική ακτή της Μακεδονίας οι Έλληνες χρυσοθήρες, κυρίως Αθηναίοι, ίδρυσαν την Νεάπολη, και την Αμφίπολη – η κατάληψη των οποίων από τον Φίλιππο προκάλεσε το πόλεμο εξαιτίας του οποίου η Αθήνα θα έχανε την ελευθερία της.

Άλλοι Έλληνες κυρίως από την Χαλκίδα και την Ερέτρια, κατέλαβαν την Χαλκιδική χερσόνησο και μέχρι το 700 π.Χ ίδρυσαν εκεί 30 πόλεις,  πολλές από τις οποίες επρόκειτο να παίξουν ρόλο στην Ελληνική ιστορία: 

Στάγειρα (γενέτειρα του Αριστοτέλη), Σκιώνη, Μένδη, Ποτίδαια, Άκανθος, Κλεωναί, Τορώνη, και Όλυνθος – καταλήφθηκε από τον Φίλιππο το 348 π.Χ και γνωστή σε εμάς από την ρητορεία του Δημοσθένη.

Οι τελευταίες ανασκαφές στην Όλυνθο έφεραν στο φως μια πόλη σημαντικής έκτασης με πολλές διώροφες κατοικίες μερικές μάλιστα είχαν 25 δωμάτια.

Την εποχή του Φιλίππου η Όλυνθος φαίνεται ότι είχε 60.000 κατοίκους.

Από τον αριθμό αυτό, προκειμένου μια δευτερεύουσας πόλης, μπορούμε να κρίνουμε την γονιμότητα και την επεκτατική δράση των Ελλήνων πριν από το Περικλή.

Τέλος, μεταξύ της Χαλκίδας και της Ευβοίας, οι Ίωνες άποικοι κατοίκησαν τα Ευβοϊκά νησιά – Γερονθία, Πολύαιγο, Ικόν, Πεπάρηθο, Σκάνδεια, Σκύρο.

Η τροχιά της αυτοκρατορίας στην ανατολή και τον βορρά είχε κάνει πλήρη στροφή και ο κύκλος ήταν πλήρης.

Η Ελληνική επιχειρηματικότητα είχε μεταμορφώσει τα νησιά του Αιγαίου και τα παράλια της Μικράς Ασίας του Ελλησπόντου, της Μαύρης Θάλασσας, της Μακεδονίας και της Θράκης σε ένα δραστήριο δίκτυο εξελληνισμένων πόλεων, όπου ανθούσε η γεωργία, η βιομηχανία, το εμπόριο, η πολιτική, η λογοτεχνία, η θρησκεία, η φιλοσοφία, η επιστήμη, η τέχνη, η ευγλωττία, η απάτη, και η τρυφηλότητα.

Οι Έλληνες, στους χρόνους των μεγάλων αποικισμών τους ή του Μεγαλέξανδρου δεν ήταν κατακτητές.

Ήσαν μάλλον εξαγωγείς ενός ανώτερου πολιτισμού!!

Αυτές είναι οι ρίζες του παγκόσμιου ή για την ακρίβεια του Δυτικού πολιτισμού.

Έμενε μόνο να κατακτηθεί μια νέα Ελλάς στη Δύση και να χτιστεί μια γέφυρα μεταξύ της αρχαίας Ελλάδας και του σύγχρονου κόσμου!

Ο σπουδαίος προσωκρατικός φιλόσοφος Παρμενίδης έλεγε με ενάργεια ότι :

<<Το Παρόν είναι μία ακαριαία στιγμή που συνθλίβεται αιωνίως μεταξύ Παρελθόντος και Μέλλοντος!!>>

Πόσο πράγματι αληθινός είναι ο μέγας δάσκαλος, όταν αντιπαραβάλουμε το μήνυμα που εκπέμπει ο σοφός λόγος του με τη πορεία και τη μοίρα των Ελλήνων στην ιστορικά διαχρονική πορεία τους!!!!


Έγραψε και επιμελήθηκε : ο Γιώργος Χαβαλές





ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "Η ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΣΜΟΚΡΑΤΟΡΙΑ!!!"
ΜΗΠΩΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΕΡΟΧΗΣ;;;;;;;

ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΓΝΩΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!!!!!

ΘΑΥΜΑΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΣ.

ΚΑΘΕ ΑΛΛΟΝ ΤΟΝ ΥΠΟΤΙΜΑ !

ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΞΙΟΣ , ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ , ΛΕΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ: <<ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΜΑΙ ΕΓΩ Ο ΑΞΙΟΤΕΡΟΣ ΤΟΥ , ΤΙ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ;>>

Ο ΕΓΩΚΕΝΤΡΙΣΜΟΣ ΑΦΑΙΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣ.

ΜΟΝΟΝ ΟΤΑΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΑ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΑΤΟΜΑ ΜΑΖΙ , ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ.

ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑ ΤΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΜΙΚΑ.

ΓΙ ΑΥΤΟ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΦΑΤΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΦΑΤΡΙΕΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ, ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΗΓΕΤΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΤΟΥ.

ΚΙΝΟΥΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΓΩΠΑΘΕΙΑ , ΤΗΝ ΡΙΖΑ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΑΚΟΥ , Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΝ ΣΥΓΧΩΡΕΙ ΣΤΟΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΗ ΤΟΥ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΚΟΠΗ!!!!!!

ΟΠΟΙΟΝ ΤΟΝ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ , Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΟΝ ΦΘΟΝΕΙ ΜΕ ΠΑΘΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΓΚΡΕΜΙΣΕΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΝΕΒΗΚΕ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ.

ΤΑ ΔΕΙΝΑ , ΟΣΑ ΥΠΕΦΕΡΑΝ ΩΣ ΤΑ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ , ΚΑΙ ΟΣΑ ΘΑ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ , ΜΙΑ ΕΧΟΥΝ ΚΥΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΠΗΓΗ :

ΤΗΝ ΦΙΛΟΠΡΩΤΙΑ , ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΗ ΘΥΓΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΤΡΟΜΕΡΟΥ ΤΟΥΣ ΕΓΩΙΣΜΟΥ.

Η ΘΕΛΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΙΑ ΙΣΟΤΗΤΑ , ΑΜΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ , ΘΑ ΔΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΠΟΡΡΕΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ , ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΘΟΝΟ ΤΗΣ ΥΠΕΡΤΕΡΗΣ ΑΞΙΑΣ.

«ΜΙΑ ΠΟΥ ΕΓΩ , ΛΕΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΞΙΟΣ ΝΑ ΑΝΕΒΩ ΨΗΛΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΤΟΤΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΕΒΕΙΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΨΗΛΟΤΕΡΑ.

ΣΥΜΒΙΒΑΖΟΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΟΤΗΤΑ».

ΣΥΜΒΙΒΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΟΤΗΤΑ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ , ΓΙΑΤΙ ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΑΝΟΜΟΛΟΓΗΤΑ ΠΩΣ ΑΞΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΧΕΣΑΙ ΜΙΑ ΙΣΗ ΜΕ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ !

ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΑΔΙΚΕΙ ΤΟΣΟ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ , ΟΣΟ ΠΛΑΝΑΤΑΙ!!!!!

ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΕΡΟΧΗΣ!!

MA AKOMH KAI ΕΤΣΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΕΣΗ ΤΗΣ ΥΠΕΡΟΧΗΣ ΣΥΝΘΗΚΗ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ ΤΟΣΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΔΙΑ ΠΥΡΟΣ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΛΩΝΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΡΟΝ ΞΑΝΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΦΟΡΟΥΜ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ!!



ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΛΗΘΗΚΕ : Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΒΑΛΕΣ


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ " "
Η ΑΝΑΓΚΗ -  ΚΡΑΥΓΕΣ ΚΑΙ ΨΙΘΥΡΟΙ!!


Το ανομολόγητο «Κατεστημένο» στην πατρίδα μας θέλει τον λαό μας σε πλήρη και συνεχή καταστολή προσφέροντας κυρίως στους νέους ‘’Άρτον και θεάματα’’ με αποτέλεσμα να έχει τη κοινωνία μας γενικότερα αλυσοδεμένη.

Για να σπάσουν τα δεσμά της χρειάζεται ο λαός μας, στην πλειοψηφία του, να αποκτήσει κοινές πεποιθήσεις και όραμα που θα του επιτρέψουν να δει με καθαρό βλέμμα το παρόν του αλλά και που κατευθύνεται το μέλλον του.

Όμως η επιτηδευμένη και πανταχού παρούσα παραπληροφόρηση πως θα εξουδετερωθεί;;;

Το τοπίο είναι πράγματι πολύ θολό αλλά εγώ παθιάζομαι και οραματίζομαι για μια καλύτερη ζωή εδώ σε αυτόν τον, κατά τα άλλα, ευλογημένο τόπο που να μπορεί να προσφέρει στους πολίτες όχι μόνον ευκαιρίες για το ‘ΖΕΙΝ’ αλλά πρωτίστως για το ‘ΕΥΖΕΙΝ’.

Μερικές φορές αυτή η παρατηρούμενη ‘’κραυγαλέα’’ σιωπή της πλειοψηφίας του κόσμου δεν σημαίνει αδιαφορία ή περιφρόνηση σε αγωνιστικές κινητοποιήσεις αλλά είναι χρήσιμη αφού παίρνει τη θέση μιας σοφότερης απάντησης απέναντι σε μια συγκυρία όπου βασιλεύει η αναρχία η κατάλυση της Δημοκρατίας και του κράτους Δικαίου αλλά και η πλήρης απαξίωση της έννοιας του Έθνους!!

Ωστόσο εγώ έχω εμπιστοσύνη στους αρχαίους παππούδες μας όταν στο κέντρο της φιλοσοφικής τους ενατένησης είχαν εστιάσει σε μια <<λέξη κλειδί>> !!

Ο Αριστοτέλης (στα Μετά τα Φυσικά) έλεγε ότι η <<ΑΝΑΓΚΗ >> είναι αρχή κινούσα ή η εμποδίζουσα την πράξη που προέρχεται από την ελεύθερη βούληση και τη σκέψη!!

Επίσης για την εξαίρετη σημασία της ΑΝΑΓΚΗΣ πολλοί άλλοι σοφοί δάσκαλοι της αρχαιότητας είχαν πει τα εξής:

ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΕΝΟΣ!! 

Τίποτα ισχυρότερο από την ανάγκη!!

Οι απαιτήσεις γεννούν ανάγκη!!

Το ισχυρότερο είναι η ανάγκη διότι κυριαρχεί σε όλα.

Δεν υπάρχει καλύτερος δάσκαλος πέραν της ανάγκης.

Όλα γίνονται κατ΄ ανάγκη.

Τι κυριαρχεί της ανάγκης;

Η τάξη που υπηρετεί την αρμονία!

Συνεπώς η ανάγκη για Τάξη δημιούργησε το ΠΑΝ και τα ΠΑΝΤΑ!!

Ή αλλιώς, Αρμονία δηλαδή εκείνο το Συμπαντικό στοιχείο που είναι υπηρέτης του ΠΑΝΤΟΣ και των ΠΑΝΤΩΝ .

Πολλά πράγματα γρήγορα υποτάσσονται στην ανάγκη.

Αν η φτώχεια είναι η μητέρα του εγκλήματος, η σκληρή ανάγκη είναι ο πατέρας του.
Η ανάγκη κυριαρχεί των Θεών.

Η ανάγκη φανερώνεται ισχυρότερη όταν την κατασκευάζουμε.

Αυτή η ανάγκη είναι τότε πλάνη και δεν υπηρετεί την Τάξη αλλά την Αναρχία .

Συμπερασματικά ερχόμενος στο σήμερα πιστεύω ότι καθετί που επιβάλλεται από τα πράγματα , από τις υπάρχουσες οικονομικές , πολιτικές κοινωνικές συνθήκες εξ΄ ανάγκης , κατ΄ ανάγκη , αναγκαστικά , άσχετα από τις προθέσεις ή διαθέσεις δρομολογεί αναπόφευκτα εξελίξεις που η Ελλάδα μας έχει τόσο ΑΝΑΓΚΗ…………!!!!!!




Έγραψε και επιμελήθηκε : ο Γιώργος Χαβαλές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ " "

Δευτέρα 21 Αυγούστου 2017

OΛΟ ΤΟ ΗΘΙΚΟΝ ΔΙΔΑΓΜΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑΥΤΙΣΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ!!!!!!!!!!!



Φίλοι μου επανέρχομαι στο κολοσσιαίο ζήτημα που αφορά στην μέθεξη του Ιησού Χριστού με τις αξίες του Ελληνισμού!!
"Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο Υιός του Ανθρώπου.
Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογονεί, φυτόν ουράνιον και Βλάστημα θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην.
Σύντομα και οι παπάδες θα έχουν την χρηματοδότηση για να ξαναγράψουν το έργο του Χριστού αναδεικνύοντας την κρυμμένη αλήθεια...
"Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο Υιός του Ανθρώπου.
Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογονεί, φυτόν ουράνιον και Βλάστημα θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην.”
Εις τον Ευαγγελιστήν Ιωάννην κεφ. 12 § 20-23 διαβάζουμε:
Ήσαν δε τινες Έλληνες εκ των αναβαινόντων ίνα προσκυνήσωσιν εν τη εορτή. Ούτοι ούν προσήλθον Φιλίππω τω από Βηθσαϊδά της Γαλιλλαίας και ηρώτων αυτόν λέγοντες: κύριε θέλομεν τον Ιησούν ιδείν.
Έρχεται Φίλιππος και λέγει τω Ανδρέα και πάλιν Ανδρέας και Φίλιππος λέγουσι τω Ιησού, ο δε Ιησούς απεκρίνατο αυτοίς λέγων:
“ Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο υιός του Ανθρώπου”.
Η φράση αυτή του Ιησού είναι ημιτελής, διότι δεν δίδεται εξήγηση πώς θα δοξασθή ο “Υιός του Ανθρώπου”.
Όπως αναφέρει ο Μενέλαος Παγουλάτος εις το βιβλίον του “Ανθολόγιον Πατριδογνωσίας”, το έτος 1974 ο καθηγητής Ελευθ. Πρόκος –επίτιμος καθηγητής ξένων πανεπιστημίων- συμμετέχων σε επιστημονική
επιτροπή της UNESCO, ανεκάλυψε σε μία βιβλιοθήκη του Βατικανού, χειρόγραφο του ΕΥΣΕΒΙΟΥ του ΠΑΜΦΙΛΟΥ, επισκόπου Καισαρείας, 265 μ.Χ., το οποίον περιέχει την συνέχεια της ως άνω φράσεως ως εξής:
“Ελήλυθεν η ώρα ίνα δοξασθή ο Υιός του Ανθρώπου.
Ελλάς γαρ μόνη ανθρωπογονεί, φυτόν ουράνιον και Βλάστημα θείον ηκριβωμένον, λογισμόν αποτίκτουσα οικειούμενον επιστήμην.”
Διότι μόνη η Ελλάς γεννά ανθρώπους φυτόν εκ του ουρανού και του Θεού Βλάστημα εξακριβωμένον απογεννώσα λογικήν σκέψιν, ιδιοποιουμένη την επιστήμην.
Πιστεύω ότι αυτή η περικοπή θα έπρεπε να λέγεται και να αναλύεται εις τους ιερούς ναούς ιδιαίτερα, αφού μάλιστα απευθύνεται σε Έλληνες ορθοδόξους.
Αυτό τουλάχιστον απαιτεί και το δίπτυχον Ελληνο-Ορθοδοξία.
Αλλά γιατί ο Ιησούς ομιλεί έτσι και εναποθέτει την δόξαν Του στους Έλληνες και πλέκει εγκώμιον για την Ελλάδα και δεν πιστεύει ότι θα δοξαστεί από τον “περιούσιον λαόν” του Θεού δηλ. τους Εβραίους;
Πιστεύω ότι η εξήγηση είναι απλή:
Όλη η διδασκαλία του Ιησού ταυτίζεται απόλυτα με την αρχαία Ελληνική φιλοσοφία και σκέψη και ως προς αυτό υπάρχει σωρεία παραδειγμάτων.
Ενδεικτικά αναφέρω τα εξής:
Ιησούς: “ Ο υψών εαυτόν ταπεινωθήσεται και ο ταπεινών εαυτόν υψωθήσεται.”
Χείλων ο Λακεδαιμόνιος (600 π.Χ.): “Τα μεν υψηλά ταπεινούν (ο Θεός), τα δε ταπεινά υψούν.”
Ιησούς: “ Αγαπάτε τους εχθρούς υμών” Ματθ.κεφ.5 §44
Κλεόβουλος ο Ρόδιος (500 π.Χ.): “ Τον δε εχθρόν φίλον ποιείν.”
Ιησούς: “ Ευεργετείτε εκείνους που σας μισούν” Ματθ.κεφ.5 §44.
Κλεόβουλος ο Ρόδιος (500 π.Χ.): “ Τον δε εχθρόν ευεργετείν”.
Ιησούς: “ Ουκ επιορκήσεις” Ματθ.κεφ.5 §33.
Πυθαγόρας: (580 π. Χ.) “Σέβου όρκον.”
Ιησούς: “ Μακάριοι οι πεινώντες και διψώντες την δικαιοσύνην.”
Πλάτων (427 π.Χ.): “Η δικαιοσύνη είναι το μεγαλύτερον αγαθόν για την ίδια την ψυχήν.”
Και ο χρυσός κανών
Ιησούς: “Όλα όσα θέλετε να σας κάνουν οι άνθρωποι, κάνετε και σεις τα ίδια σ΄αυτούς.”
Ματθ.κεφ.7 §12
Ισοκράτης (430 π.Χ.): “Μην κάνετε στους άλλους εκείνα για τα οποία εσείς θυμώνετε όταν τα κάνουν οι άλλοι σε σας.”
Βλέπουμε λοιπόν ότι όλο το ηθικόν δίδαγμα του Ιησού είναι ταυτισμένο με το αρχαίο Ελληνικό πνεύμα.
Και εδώ νομίζω ότι θα έπρεπε να γίνεται αναφορά στους ιερούς Ελληνορθόδοξους Ναούς για το ποίοι πρωτοείπαν τα μεγάλα αυτά ηθικά διδάγματα!!
Βλέποντας λοιπόν ο Ιησούς τους Έλληνες να έρχονται προς Αυτόν, διαβλέπει ότι μόνον δια μέσου του Ελληνισμού θα μπορούσε να διαδοθεί η διδασκαλία Του –πράγμα το οποίον ακριβώς έτσι συνέβη- και είναι όντως
μία τεράστια αναγνώριση του Ελληνικού πνεύματος από Αυτόν τον ίδιον τον Υιόν του Ανθρώπου!!
Τι μεγαλείο αλήθεια και τι αρετή στο πρόσωπο του Θεανθρώπου!
Όταν λοιπόν ο ιδρυτής της θρησκείας της αγάπης ομιλεί έτσι για την Ελλάδα και τους Έλληνες, εμείς τι άλλο μπορούμε να πούμε περισσότερο;
Δύο χιλιάδες χρόνια τώρα μετά Χριστόν τα λόγια του Ιησού περισσότερον από κάθε άλλη φορά πρέπει να γίνουν ο Φάρος που θα μας οδηγήσει δια της αρετής και της δικαιοσύνης στην αναζήτηση του Θείου, ώστε να εκπληρώσουμε την αποστολή μας τελειοποιώντας πνευματικούς ανθρώπους επάνω στη Γη!!!

Επιμέλεια παρουσίασης :
Γιώργος Χαβαλές α
πό παλαιότερες αναφορές του Καθηγητή Η. Παπαδόπουλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ " "

Κυριακή 20 Αυγούστου 2017

        ΤΟ ΗΘΟΣ ΤΟ ΕΘΟΣ ΚΑΙ Η ΜΟΔΑ!!!

Κρίμα έφυγε αθόρυβα από τον μάταιο τούτο κόσμο και η Ζωούλα Λάσκαρη!!
Μόνοι γεννιόμαστε, μόνοι πεθαίνουμε και τίποτα δεν μας μένει πέρα από τις στιγμές που ζήσαμε.
Τις όμορφες!!
Όλες εκείνες που ξεπέρασαν για λίγο την μιζέρια και την θλίψη, όλες εκείνες που ταυτίστηκαν μαζί μας,... που ανήκουν πια μόνο σε μας.
Επειδή πάνω απ' όλα, θέλει τόλμη η ζωή, θέλει πολλά κότσια η ευτυχία.!!
Όταν ψάχνεις να βρεις τι είναι σωστό συμβιβάζεσαι και συμβαδίζεις με την ηθική του κόσμου.
Όταν επιδιώκεις το ωφέλιμο εκμαιεύεις το ήθος από την ψυχή σου.
Και όταν σε ακούν να μιλάς έτσι σε λένε παλιομοδίτη!
Ωστόσο η μόδα δεν είναι μόνο στα ρούχα…
Κατέκτησε το ηθικόν και πλέον αντί να επιδιώκουμε το ωφέλιμο, επιθυμούμε διακαώς το «της μόδας».
Η μόδα υπαγορεύει, η τσέπη απαγορεύει, ο εγωισμός αγορεύει και κάπως έτσι η ψυχή έπαψε να ονειρεύεται!
Mόδα στη συμπεριφορά, τον τρόπο ζωής, τον τρόπο σκέψης...ρεύματα παντού που μας υπαγορεύουν πως να ζήσουμε!
Και μετά αναρωτιόμαστε πως φτάσαμε στην κρίση αξιών!
Όχι, της μόδας δεν θα είναι ποτέ κάτι που θα μας φτάσει στην αυτογνωσία, όπως κανένας άγιος ή σοφός δεν ήταν ποτέ της μόδας... αλλά της ψυχής και του πνεύματος!!!!
Έτσι για τη περίσταση θαυμάστε και τη νέα ""επαναστατική "" μόδα :
ΤΑ ΝΥΧΙΑ ΠΟΥ ΤΡΩΓΟΝΤΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!
Και ιδού η απόδειξη στη σχετική φωτογραφία!!!
Μπορεί να μην είναι ηθικό και καλόγουστη συνήθεια αλλά λέγεται ότι θα είναι τουλάχιστον μια νόστιμη ενασχόληση!!

Άνθρωποι βοήθειααααααααααααα!!!


Επιμέλεια παρουσίασης : Γιώργος Χαβαλές


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ " "

Τετάρτη 16 Αυγούστου 2017

NA ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΝΕΚΡΟΣ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΟΤΙ ΖΩΝΤΑΝΟΣ!!                                     

Aν και είμαι αναγκασμένος να συμφωνήσω με αυτή την θέση που αντανακλά την πραγματικότητα που βιώνουμε μέσω των αισθήσεων μας, ωστόσο, λίγοι είναι εκείνοι που έχουν κατανοήσει και το άλλο κομμάτι του βίου μας που είναι ο <ΘΑΝΑΤΟΣ>> και που δεν είναι κατ'ανάγκη μια κατάσταση θλιβερή αβάσταχτη πόνου ψυχής και αποχωρισμού αλλά είναι κατ'ουσία μια συγκλονιστικά ευχάριστη στιγμή ευδαιμονίας που η ψυχή , αρχικά δεμένη παρά φύση στο σώμα με την γέννηση, αποσπάται και ελευθερωμένη πλέον ενώνεται ξανά με το ΘΕΙΟΝ την Ζωογόνο εκείνη Συμπαντική Ενέργεια (αυτή η ενέργεια έχει κληθεί Τσι, Πράνα, Τάο, Οργόνη, Αιθέρας, Πνεύμα, κλπ)!!!!!!

Δίχως περιφράσεις, ο θείος Ηράκλειτος το έχει πει σε όλους όσους έχουν την δυνατότητα να κατανοούν έναν στοιχειωδώς πυκνό λόγο: 

«ΑΘΑΝΑΤΟΙ ΘΝΗΤΟΙ, ΘΝΗΤΟΙ ΑΘΑΝΑΤΟΙ, ΖΩΝΤΕΣ ΤΟΝ ΕΚΕΙΝΩΝ ΘΑΝΑΤΟΝ, ΤΟΝ ΔΕ ΕΚΕΙΝΩΝ ΒΙΟΝ ΤΕΘΕΝΩΤΕΣ».

Που πάει να πει ότι το Θείο περιοδικώς «ανασταίνεται» με τον θάνατο των θνητών όντων και «πεθαίνει» κάθε φορά που κατέρχεται σε αυτά για να εμψυχώσει την βιοφυσιολογική ύπαρξή τους!!!!!!!!!!!!!


Επιμέλεια παρουσίασης : Γιώργος Χαβαλές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ " "
   ΜΟΝΑΞΙΑ ή ΜΟΝΑΧΙΚΟΤΗΤΑ!!!

«Τη μοναξιά πρέπει να την αποφεύγεις
γιατί είναι αρρώστια.
Σαν σκουλήκι σε τρώει συνέχεια,
από παντού.
Αν ζεις τη μοναχικότητα,
τότε κλείσε όλες τις πόρτες
και απόλαυσέ την.
Χόρεψε, χόρεψέ την...
Άφησέ την να γίνει
μια βαθιά εμπειρία έκστασης.
Ή κάθισε απλώς σιωπηλά
σαν να είσαι ο βασιλιάς
όλου του κόσμου.
Τη μοναχικότητα
πρέπει να την τρέφεις
και να την απολαμβάνεις.»
Ο Νομπελίστας ποιητής μας Γιώργος Σεφέρης έλεγε την ατάκα << Ονειρεύομαι στη μοναξιά μου>>!!
Καλά τα χαρτογραφεί τα προβλήματα του κόσμου ο ποιητής μας αλλά νομοτελειακά η κατάσταση <<ονειρεύομαι στη μοναξιά μου>> θα συνοδεύει πάντα την υπαρξιακή πορεία του ανθρώπου μέσα στο κοινωνικό του περίγυρο!!
Τι και αν ακούς ή δεν ακούς τον βραχνά των άλλων!!
Η μοναχικότητα είναι μια πορεία στη παρουσία του εαυτού σου.
Η μοναχικότητα είναι πολύ θετική, είναι άλλωστε αληθινή ελευθερία!!
Είναι μια παρουσία που ξεχειλίζει.
Είσαι τόσο γεμάτος από παρουσία, που μπορείς να γεμίσεις ολόκληρο το σύμπαν με την παρουσία σου και τότε αναπόφευκτα δεν υπάρχει η ανάγκη του άλλου.
Έτσι σε δεσμεύει σε απομονώνει από τους άλλους και παρόλο που είσαι μέσα στο πλήθος νιώθεις μακριά από αυτό!!
Είσαι ένα ενεργό - ανενεργό μέλος στη κοινωνική συμβατότητα που ενώ μέσα σου επιταχύνεις ξέφρενα από έξω φαίνεται να είσαι αληθινή τροχοπέδη για όλους τους άλλους!!
Στη μοναχικότητα ο άνθρωπος μπορεί να αποκτήσει τα πάντα, εκτός από χαρακτήρα!!
Και κάτι λίγο πιο προχωρημένο που είχε πει ο άλλος μεγάλος ποιητής μας ο Οδυσσέας Ελύτης :
<<<Είναι διγαμία ν’ αγαπάς και να ονειρεύεσαι>>>!!!!!!


Επιμέλεια παρουσίασης : Γιώργος Χαβαλές 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ " "

Κυριακή 30 Ιουλίου 2017

Αρχαία Ελληνικά ονόματα ανδρών και γυναικών



Τα κυριότερα από τα αρχαία Ελληνικά ονόματα ανδρών και γυναικών.--
Α--
ΑΒΔΗΡΟΣ - ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ - ΑΓΑΠΗΝΩΡ - ΑΓΑΥΗ - ΑΓΕΥΣ - ΑΓΗΝΩΡ - ΑΓΟΡΑΚΡΙΤΟΣ - ΑΓΗΣΙΛΑΟΣ - ΑΓΙΣ - ΑΓΛΑΊΑ - ΑΓΝΟΔΙΚΗ - ΑΓΝΩ - ΑΓΝΩΝ - ΑΔΜΗΤΟΣ - ΑΔΡΑΣΤΕΙΑ - ΑΔΩΝΙΣ - ΑΕΘΛΙΟΣ - ΑΕΛΛΩ - ΑΕΡΟΠΗ -ΑΕΡΟΠΟΣ - ΑΕΤΙΩΝ - ΑΘΗΝΑ - ΑΘΗΝΙΩΝ - ΑΙΑΣ - ΑΙΓΙΝΑ - ΑΘΗΝΑΪΣ - ΑΙΓΕΥΣ - ΑΙΓΙΣΘΟΣ - ΑΙΓΛΗ - ΑΙΓΥΠΤΟΣ - ΑΙΘΡΑ - ΑΙΑΚΟΣ - ΑΙΘΗΡ - ΑΙΛΙΑΝΟΣ - ΑΙΜΩΝ - ΑΙΟΛΟΣ - ΑΙΣΧΥΛΟΣ -ΑΙΣΩΠΟΣ - ΑΙΩΡΑ - ΑΚΑΔΗΜΟΣ - ΑΚΤΑΙΗ - ΑΚΤΑΙΟΣ -ΑΚΤΩΡ - ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ - ΑΛΘΑΙΑ - ΑΛΚΑΙΟΣ - ΑΛΚΑΜΕΝΗΣ - ΑΛΚΗΣΤΗ - ΑΛΚΕΙΔΗΣ - ΑΛΚΕΤΑΣ - ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ - ΑΛΚΙΝΟΟΣ - ΑΛΚΜΕΝΗΣ - ΑΛΚΜΗΝΗ - ΑΛΚΥΟΝΗ - ΑΜΥΝΤΑΣ - ΑΜΦΙΘΟΗ - ΑΜΦΙΤΡΙΤΗ - ΑΜΦΙΚΤΥΩΝ - ΑΜΦΙΤΡΥΩΝ - ΑΝΑΚΡΕΩΝ - ΑΝΑΞΑΓΟΡΑΣ - ΑΝΑΞΙΜΑΝΔΡΟΣ - ΑΝΔΡΟΜΑΧΗ - ΑΝΔΡΟΝΙΔΗΣ - ΑΝΤΕΙΑ - ΑΝΤΑΙΟΣ - ΑΝΤΙΓΟΝΗ - ΑΝΤΙΓΟΝΟΣ - ΑΝΤΙΜΑΧΗ - ΑΝΤΙΜΑΧΟΣ - ΑΝΤΙΝΟΟΣ - ΑΝΤΙΟΠΗ - ΑΝΤΙΠΑΤΡΟΣ - ΑΝΤΙΦΩΝ - ΑΠΕΛΛΗΣ - ΑΠΟΛΛΟΔΩΡΟΣ - ΑΠΟΛΛΩΝΕΙΟΣ - ΑΡΓΟΣ - ΑΡΕΤΗ - ΑΡΙΑΔΝΗ - ΑΡΕΙΑΝΟΣ - ΑΡΙΣΤΑΡΧΟΣ - ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ -ΑΡΙΣΤΟΒΟΥΛΟΣ - ΑΡΙΣΤΟΓΕΙΤΩΝ - ΑΡΙΣΤΕΑΣ - ΑΡΙΣΤΟΔΙΚΟΣ - ΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ - ΑΡΙΣΤΟΜΕΝΗΣ- ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ - ΑΡΙΩΝ - ΑΡΚΑΣ - ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ - ΑΡΜΟΔΙΟΣ - ΑΡΜΟΝΙΑ - ΑΡΠΙΝΑ - ΑΡΤΕΜΙΣ - ΑΡΧΙΛΟΧΟΣ - ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ - ΑΣΠΑΣΙΑ - ΑΣΩΠΟΣ - ΑΤΤΑΛΟΣ - ΑΤΘΙΣ - ΑΤΡΕΥΣ - ΑΥΓΗ - ΑΥΞΩ - ΑΥΡΑ - ΑΦΡΟΔΙΣΙΑΣ - ΑΧΙΛΛΕΥΣ ...
Β--
ΒΑΥΒΩ - ΒΑΦΗΣ - ΒΑΦΥΚΛΗΣ - ΒΑΚΙΣ - ΒΑΚΧΟΣ - ΒΑΚΧΥΛΙΔΗΣ- ΒΕΛΛΕΡΕΦΟΝΤΗΣ - ΒΕΡΕΝΙΚΗ - ΒΙΑΣ - ΒΟΙΩΤΟΣ - ΒΙΩΝ - ΒΟΙΩ - ΒΟΡΕΑΣ - ΒΟΤΡΥΣ - ΒΡΑΣΙΔΑΣ - ΒΡΙΣΗΙΣ - ΒΡΟΝΤΗΣ - ΒΡΟΝΤΙΝΟΣ - ΒΡΟΤΕΑΣ - ΒΡΥΑΣ - ΒΡΥΜΗ - ΒΡΥΣΩΝ - ΒΥΖΑΣ - ΒΩΡΟΣ ... ...
Γ--
ΓΑΙΑ - ΓΑΛΑΤΕΙΑ - ΓΑΛΗΝΗ - ΓΑΛΗΝΟΣ - ΓΑΝΥΜΗΔΗΣ - ΓΑΥΑΝΗΣ - ΓΕΙΤΩΝ - ΓΕΛΩΣ - ΓΕΜΙΝΟΣ - ΓΗ - ΓΗΡΥΟΝΗΣ - ΓΛΑΥΚΗ - ΓΛΑΥΚΙΑΣ - ΓΛΑΥΚΙΔΗΣ - ΓΛΑΥΚΟΣ - ΓΛΥΚΩΝ - ΓΝΗΣΙΠΠΟΣ - ΓΟΡΓΙΑΣ - ΓΟΡΓΟΣ - ΓΟΡΓΩ - ΓΡΑΙΚΟΣ - ΓΡΥΛΟΣ - ΓΡΥΝΕΙΟΣ - ΓΥΓΗΣ - ΓΥΗΣ - ΓΥΠΑΙΕΥΣ - ΓΥΛΙΠΠΟΣ ...
Δ---
ΔΑΕΙΡΑ - ΔΑΙΔΑΛΟΣ - ΔΑΜΑΣΙΑΣ - ΔΑΜΑΣ - ΔΑΜΑΣΚΙΟΣ - ΔΑΜΑΣΤΗΣ - ΔΑΜΙΣ - ΔΑΜΟΚΛΗΣ - ΔΑΜΟΦΩΝ - ΔΑΜΩΝ - ΔΑΜΟΦΙΛΗ - ΔΑΝΑΗ - ΔΑΝΑΟΣ - ΔΑΡΔΑΝΟΣ - ΔΑΦΝΗ - ΔΑΦΝΗΣ - ΔΕΙΝΟΚΡΑΤΗΣ - ΔΕΙΝΟΣΤΡΑΤΟΣ - ΔΕΙΝΩ - ΔΕΙΝΩΝ - ΔΕΛΦΙΩΝ - ΔΕΞΙΠΠΟΣ - ΔΕΥΚΑΛΙΩΝ - ΔΗΛΙΟΣ - ΔΗΜΑΡΑΤΟΣ - ΔΗΜΗΤΡΑ - ΔΗΜΟΔΟΚΟΣ - ΔΗΜΟΚΙΔΗΣ - ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ - ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ -ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ - ΔΗΜΟΦΙΛΗ - ΔΗΜΟΦΩΝ - ΔΗΜΟΧΑΡΗΣ - ΔΙΑΓΟΡΑΣ - ΔΙΗΑΝΕΙΡΑ - ΔΙΗΔΑΜΕΙΑ - ΔΙΚΑΙΑΡΧΟΣ - ΔΙΚΤΥΣ - ΔΙΝΩΝ - ΔΙΟΓΕΝΗΣ - ΔΙΟΔΩΡΟΣ - ΔΙΟΚΛΗΣ - ΔΙΟΜΙΔΗΣ - ΔΙΟΝΥΣΟΣ - ΔΙΟΣΚΟΥΡΙΔΗΣ - ΔΙΟΤΙΜΑ - ΔΙΟΦΑΝΗ - ΔΙΟΦΑΝΤΗ - ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ - ΔΙΟΧΑΝΤΗ - ΔΙΦΙΛΗ - ΔΙΦΙΛΟΣ - ΔΙΩΝΗ - ΔΙΩΝ - ΔΙΩΞΙΠΠΗ - ΔΟΥΡΙΣ - ΔΡΥΑ - ΔΡΥΚΑΛΟΣ - ΔΡΥΟΠΗ - ΔΥΜΑΣ - ΔΥΝΑΜΕΝΗ -ΔΩΡΟΣ - ΔΩΤΩ ...
Ε----
ΕΙΡΗΝΗ - ΕΚΑΒΗ - ΕΚΑΛΗ - ΕΚΑΤΑΙΟΣ - ΕΚΑΤΗ - ΕΚΤΩΡ - ΕΛΑΤΟΣ - ΕΛΕΝΗ - ΕΛΕΝΟΣ - ΕΛΙΚΗ - ΕΛΛΑΝΙΚΟΣ - ΕΛΛΗ - ΕΛΛΗΝ - ΕΜΠΕΔΟΚΛΗΣ - ΕΝΑΡΕΤΗ - ΕΝΙΠΠΕΥΣ - ΕΝΥΩ - ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ - ΕΠΑΦΟΣ - ΕΠΙΓΕΝΗΣ - ΕΠΙΔΙΚΟΣ - ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ - ΕΠΙΚΤΗΤΟΣ - ΕΠΙΜΕΝΙΔΗΣ - ΕΠΙΖΗΛΟΣ - ΕΡΑΣΤΟΣ - ΕΡΑΤΩ - ΕΡΑΤΟΣΘΕΝΗΣ - ΕΡΓΙΝΟΣ - ΕΡΓΟΤΙΜΟΣ - ΕΡΕΧΘΕΥΣ - ΕΡΙΦΥΛΗ - ΕΡΜΑΙΟΣ -ΕΡΜΕΙΑΣ - ΕΡΥΜΑΝΘΟΣ - ΕΡΜΗΣ - ΕΡΜΙΟΝΗ - ΕΡΜΟΔΩΡΟΣ - ΕΡΣΗ - ΕΡΥΞΙΑΣ - ΕΡΥΞΙΜΑΧΟΣ - ΕΡΩΣ - ΕΤΕΟΚΛΗΣ - ΕΤΟΙΜΟΚΛΗΣ - ΕΥΑΓΟΡΑΣ - ΕΥΑΛΙΟΣ - ΕΥΑΝΘΗΣ - ΕΥΓΕΩΝ - ΕΥΔΗΜΟΣ - ΕΥΔΟΞΙΑ - ΕΥΔΟΞΟΣ - ΕΥΔΩΡΑ - ΕΥΝΙΚΗ - ΕΥΝΟΜΟΣ - ΕΥΗΝΟΣ - ΕΣΤΙΑ - ΕΥΘΑΛΕΙΟΣ - ΕΥΘΥΔΗΜΟΣ - ΕΥΘΥΚΛΗΣ - ΕΥΘΥΜΙΔΗΣ - ΕΥΘΥΝΟΥΣ - ΕΥΚΛΕΑΣ - ΕΥΚΛΕΙΔΗΣ - ΕΥΚΡΑΤΙΔΗΣ - ΕΥΜΑΙΟΣ - ΕΥΜΑΧΟΣ - ΕΥΜΕΝΗΣ - ΕΥΜΗΛΟΣ - ΕΥΜΟΛΠΗ - ΕΥΜΟΛΠΟΣ - ΕΥΝΙΚΗ - ΕΥΝΟΜΟΣ - ΕΥΠΑΛΙΝΟΣ - ΕΥΠΕΙΘΗΣ - ΕΥΠΟΛΕΜΟΣ - ΕΥΠΟΛΙΣ - ΕΥΡΥΔΙΚΗ - ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ - ΕΥΡΙΑΔΗΣ - ΕΥΡΥΑΛΗ - ΕΥΡΥΑΛΟΣ - ΕΥΡΥΒΙΑΔΗΣ- ΕΥΡΥΔΑΜΑΣ - ΕΥΡΥΚΛΕΙΑ- ΕΥΡΥΛΟΧΟΣ - ΕΥΡΥΝΟΜΗ - ΕΥΡΥΣΘΕΥΣ - ΕΥΡΩΠΗ - ΕΥΤΕΡΠΗ - ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ - ΕΥΧΑΡΗΣ - ΕΥΦΟΡΙΩΝ - ΕΦΙΠΠΟΣ - ΕΦΡΟΝΙΟΣ - ΕΧΕΚΡΑΤΗΣ - ΕΧΙΔΝΑ ...
Ζ
ΖΑΓΡΕΥΣ - ΖΑΛΕΥΚΟΣ - ΖΕΦΥΡΟΣ - ΖΕΥΞΙΔΑΜΟΣ - ΖΕΥΞΙΠΠΟΣ - ΖΗΘΟΣ - ΖΗΛΟΣ - ΖΗΝΙΣ - ΖΗΝΟΒΙΟΣ - ΖΗΝΟΔΟΤΟΣ - ΖΗΝΟΔΩΡΟΣ - ΖΗΝΩΝ - ΖΗΤΗΣ - ΖΩΙΛΟΣ - ΖΩΝΑΙΟΣ - ΖΩΟΓΟΝΟΣ - ΖΩΤΙΑΤΗΣ - ΖΩΣΙΜΟΣ ...
H
ΗΒΗ - ΗΓΕΛΟΧΟΣ - ΗΓΗΜΩΝ - ΗΓΗΣΑΝΔΡΟΣ - ΗΓΗΣΙΑΝΑΞ - ΗΓΗΣΙΑΣ - ΗΓΗΣΙΠΠΟΣ - ΗΓΗΤΩΡ - ΗΓΙΑΣ - ΗΕΤΙΩΝ -ΗΛΕΚΤΡΑ - ΗΛΕΚΤΡΙΩΝ - ΗΛΙΟΔΩΡΟΣ - ΗΛΙΟΣ - ΗΝΙΟΧΟΣ - ΗΠΙΟΝΗ - ΗΡΑ - ΗΡΑΚΛΕΙΔΗΣ - ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ - ΗΡΑΚΛΗΣ - ΗΡΕΑΣ - ΗΡΙΓΟΝΗ - ΗΡΙΛΛΟΣ - ΗΡΙΝΝΑ - ΗΡΟΔΟΤΟΣ - ΗΡΟΔΩΡΟΣ - ΗΡΟΦΙΛΗ - ΗΡΟΦΙΛΟΣ - ΗΡΩ - ΗΡΩΝ - ΗΣΙΟΔΟΣ - ΗΣΙΟΝΗ - ΗΦΑΙΣΤΙΩΝ - ΗΦΑΙΣΤΟΣ - ΗΧΩ - ΗΩ...
Θ
ΘΑΛΕΙΑ - ΘΑΛΗΣ - ΘΑΛΗΤΑΣ - ΘΑΛΛΩ - ΘΑΜΥΡΙΣ - ΘΑΡΥΠΟΣ - ΘΕΑΓΕΝΗΣ - ΘΕΑΝΩ - ΘΕΛΞΙΩΠΗ - ΘΕΜΙΣ - ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ - ΘΕΟΔΗΓΙΟΣ - ΘΕΟΚΛΗΣ - ΘΕΟΚΡΙΤΟΣ - ΘΕΟΦΡΑΣΤΟΣ - ΘΕΟΞΕΝΙΟΣ - ΘΕΟΔΩΡΟΣ - ΘΕΡΣΙΠΠΟΣ - ΘΕΡΣΙΤΗΣ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΘΕΣΠΙΣ - ΘΕΣΙΟΣ - ΘΕΤΙΣ - ΘΕΥΔΙΟΣ - ΘΕΩΝ - ΘΗΒΑΪΣ - ΘΗΡΙΑΜΕΝΗΣ - ΘΗΣΕΥΣ - ΘΟΗ - ΘΟΥΚΙΔΙΔΗΣ - ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΣ - ΘΡΑΣΥΛΛΟΣ - ΘΡΑΣΥΜΑΧΟΣ - ΘΥΕΣΤΗΣ - ΘΥΙΑ - ΘΥΜΟΧΑΡΗΣ - ΘΥΡΣΗ - ΘΥΩΝΗ ...
Ι
ΙΑΚΧΟΣ - ΙΑΜΒΛΙΧΟΣ - ΙΑΜΟΣ - ΙΑΠΕΤΟΣ - ΙΑΣΩ - ΙΑΣΩΝ - ΙΑΣΙΩΝ - ΙΒΥΚΟΣ - ΙΔΑΙΑ ΙΔΑΙΟΣ - ΙΔΟΜΕΝΕΥΣ - ΙΕΡΑΞ - ΙΕΡΟΚΛΗΣ - ΙΘΑΚΟΣ - ΙΘΥΚΛΗΣ - ΙΚΑΡΙΟΣ - ΙΚΕΤΑΣ - ΙΚΤΙΝΟΣ- ΙΛΙΟΝΗ -ΙΛΛΟΣ - ΙΛΛΥΡΙΟΣ - ΙΜΒΡΙΟΣ - ΙΝΑΧΟΣ - ΙΝΩ - ΙΞΙΟΝΗ - ΙΞΙΩΝ - ΙΟΒΑΤΗΣ - ΙΟΚΑΣΤΗ - ΙΟΛΛΑΣ - ΙΟΛΗ - ΙΟΝΗ - ΙΠΠΑΡΧΟΣ - ΙΠΠΗ - ΙΠΠΙΑΣ - ΙΠΠΟΔΑΜΕΙΑ - ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ - ΙΠΠΟΛΥΤΟΣ - ΙΠΠΩΝ - ΙΠΠΟΣΘΕΝΗΣ - ΙΡΙΣ - ΙΣΑΙΟΣ - ΙΣΑΝΔΡΟΣ - ΙΣΘΜΙΟΝΙΚΗΣ - ΙΣΙΔΩΡΟΣ - ΙΣΜΥΝΗ - ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ - ΙΣΤΡΟΣ - ΙΤΗ - ΙΤΥΣ - ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ - ΙΦΙΚΡΑΤΕΙΑ - ΙΦΙΚΡΑΤΗΣ - ΙΦΙΤΟΣ - ΙΩΛΚΙΟΣ - ΙΩ - ΙΩΝ ...
Κ

ΚΑΔΜΟΣ - ΚΑΛΑΜΙΣ - ΚΑΛΑΣ -ΚΑΛΛΙΑΣ - ΚΑΛΛΙΔΙΚΗ - ΚΑΛΛΙΚΛΗΣ - ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ - ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΣ - ΚΑΛΛΙΝΟΣ - ΚΑΛΛΙΜΑΧΟΣ - ΚΑΛΛΙΜΕΔΩΝ - ΚΑΛΛΙΠΑΤΕΙΡΑ - ΚΑΛΛΙΟΠΗ - ΚΑΛΛΙΠΠΟΣ - ΚΑΛΛΙΣΘΕΝΗΣ - ΚΑΛΛΙΡΟΗ - ΚΑΛΛΙΣΤΡΑΤΟΣ - ΚΑΛΛΙΣΤΩ - ΚΑΛΥΨΩ - ΚΑΡΑΝΟΣ - ΚΑΡΝΕΑΔΗΣ - ΚΑΡΠΟΣ - ΚΑΡΠΩ - ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ - ΚΑΣΣΑΝΔΡΟΣ - ΚΑΣΤΩΡ - ΚΕΚΡΩΨ - ΚΕΛΕΟΣ - ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ -ΚΗΦΕΥΣ - ΚΗΦΙΣΟΔΩΡΟΣ - ΚΙΜΩΝ - ΚΙΝΗΣΙΑΣ - ΚΙΝΥΡΑ - ΚΙΝΥΡΙΣ - ΚΙΡΚΗ - ΚΙΣΙΟΣ - ΚΛΕΑΡΧΟΣ - ΚΛΕΙΝΙΟΣ - ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ - ΚΛΕΙΤΟΣ - ΚΛΕΙΩ - ΚΛΕΟΒΟΥΛΟΣ - ΚΛΕΟΔΑΙΟΣ - ΚΛΕΟΔΑΜΟΣ - ΚΛΕΟΔΑΜΟΣ - ΚΛΕΟΜΗΔΗΣ - ΚΛΕΟΜΕΝΗΣ - ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ - ΚΛΕΩΝ - ΚΛΙΤΙΑΣ - ΚΛΥΜΕΝΗ - ΚΛΥΤΑΙΜΝΗΣΤΡΑ - ΚΛΥΤΙΔΗΣ - ΚΛΥΤΟΣ - ΚΛΩΘΩ - ΚΝΗΜΟΣ - ΚΟΔΡΟΣ - ΚΟΙΝΟΣ - ΚΟΝΩΝ - ΚΟΡΕΝΝΑ - ΚΟΡΙΝΝΑ - ΚΟΡΙΝΝΟΣ - ΚΟΡΥΔΩΝ - ΚΟΥΡΟΣ - ΚΡΑΝΑΟΣ - ΚΡΑΤΗΣ - ΚΡΑΤΙΝΟΣ - ΚΡΑΤΥΛΟΣ - ΚΡΕΩΝ - ΚΡΙΤΙΑΣ - ΚΡΙΤΟΔΗΜΟΣ - ΚΡΙΤΟΛΑΟΣ - ΚΡΙΤΩΝ - ΚΡΟΝΟΣ - ΚΤΗΣΙΑΣ - ΚΤΗΣΙΒΙΟΣ - ΚΥΒΕΛΗ - ΚΥΔΙΑΣ - ΚΥΔΩΝ - ΚΥΜΟΘΟΗ - ΚΥΝΘΙΑ - ΚΥΨΕΛΟΣ ...
Λ
ΛΑΕΡΤΗΣ - ΛΑΪΟΣ - ΛΑΚΥΔΗΣ - ΛΑΚΩΝ - ΛΑΜΑΧΟΣ - ΛΑΜΠΕΤΙΑ - ΛΑΜΠΡΟΚΛΗΣ - ΛΑΜΠΡΟΣ -ΛΑΜΠΩΝ - ΛΑΟΔΑΜΑΣ - ΛΑΟΔΑΜΕΙΑ - ΛΑΟΔΙΚΗ - ΛΑΟΘΟΗ - ΛΑΟΦΙΛΟΣ - ΛΑΣΟΣ - ΛΑΧΑΡΗΣ - ΛΑΧΕΣΙΣ - ΛΑΧΗΣ - ΛΕΑΝΔΡΟΣ - ΛΕΟΝΤΕΥΣ - ΛΕΠΤΙΝΗΣ - ΛΕΥΚΑΤΗ - ΛΕΥΚΙΠΠΟΣ - ΛΕΥΚΟΘΕΗ - ΛΕΥΚΩΝ - ΛΕΩΔΑΜΑΣ - ΛΕΩΚΡΑΤΗΣ - ΛΕΩΝ - ΛΕΩΝΙΔΑΣ - ΛΕΩΣΘΕΝΗΣ - ΛΕΩΧΑΡΗΣ - ΛΗΔΑ - ΛΗΤΩ - ΛΙΒΥΗ - ΛΙΝΟΣ - ΛΥΚΑΟΝΑΣ - ΛΥΚΑΙΟΣ - ΛΥΚΕΑΣ - ΛΥΚΙΟΣ - ΛΥΚΙΣ - ΛΥΚΟΜΗΔΗΣ - ΛΥΚΟΣ - ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ - ΛΥΚΟΦΡΩΝ - ΛΥΚΩΝ - ΛΥΣΙΑΣ - ΛΥΣΙΜΑΧΗ - ΛΥΣΙΜΑΧΟΣ - ΛΥΣΙΠΠΟΣ - ΛΥΣΙΣ - ΛΥΣΙΚΡΑΤΗ - ΛΥΣΑΝΔΡΟΣ ...
Μ
ΜΑΓΝΗΣ - ΜΑΙΑΣ - ΜΑΚΑΡ - ΜΑΚΕΔΩΝ - ΜΑΝΤΙΑΣ - ΜΑΝΤΙΟΣ -ΜΑΝΤΩ - ΜΑΡΣΥΑΣ - ΜΕΓΑΚΛΗΣ - ΜΕΓΑΛΟΣΤΡΑΤΗ - ΜΕΓΑΡΗ - ΜΕΓΑΣ - ΜΕΓΑΣΘΕΝΗΣ - ΜΕΓΙΣΤΙΑΣ - ΜΕΛΑΜΠΟΥΣ - ΜΕΛΑΝΘΙΟΣ - ΜΕΛΑΝΘΩ - ΜΕΛΑΝΙΠΠΙΔΗΣ - ΜΕΛΕΑΓΡΟΣ - ΜΕΛΗΣΙΑΣ - ΜΕΛΙΚΕΡΤΗ - ΜΕΛΙΣΣΟΣ - ΜΕΛΙΤΗ - ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ - ΜΕΝΑΝΔΡΟΣ - ΜΕΝΕΔΗΜΟΣ - ΜΕΝΕΚΑΛΟΣ - ΜΕΝΕΚΛΗΣ - ΜΕΝΕΚΡΑΤΗΣ - ΜΕΝΕΛΑΟΣ - ΜΕΝΙΠΠΟΣ - ΜΕΝΤΩΡ - ΜΕΝΩΝ - ΜΕΡΟΠΗ - ΜΕΣΙΝΙΔΗΣ - ΜΕΤΩΝ - ΜΗΔΕΙΑ - ΜΗΔΕΟΣ - ΜΗΡΙΟΝΗ - ΜΗΤΙΣ - ΜΗΤΡΟΔΩΡΟΣ - ΜΗΤΡΟΚΛΗΣ - ΜΗΤΩΝ - ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ - ΜΙΚΩΝ - ΜΙΛΩΝ - ΜΙΜΝΕΡΜΟΣ - ΜΙΝΩΣ - ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ - ΜΝΗΣΙΚΛΗΣ - ΜΟΡΦΕΑΣ - ΜΟΣΧΙΝΑ - ΜΟΥΣΑΙΟΣ - ΜΥΚΗΝΗ - ΜΥΛΛΙΑΣ - ΜΥΝΗΣ - ΜΥΡΙΝΗ - ΜΥΡΜΗΞ - ΜΥΡΤΙΛΟΣ -ΜΥΡΤΙΣ - ΜΥΡΩΝ - ΜΥΡΩΝΙΔΗΣ ...
Ν
ΝΑΪΡΧΟΣ -ΝΑΡΚΙΣΟΣ - ΝΑΥΚΛΕΙΔΗΣ - ΝΑΥΚΡΑΤΗΣ - ΝΑΥΜΑΧΙΟΣ - ΝΑΥΠΛΙΟΣ - ΝΑΥΣΙΘΟΗ - ΝΑΥΣΙΚΑ - ΝΑΥΣΙΚΡΑΤΗΣ - ΝΑΥΣΙΜΑΧΟΣ - ΝΑΥΣΙΝΙΚΟΣ - ΝΕΑΡΧΟΣ - ΝΕΔΩΝ - ΝΕΙΟΚΛΗΣ - ΝΕΜΕΣΗ - ΝΕΟΚΡΙΤΟΣ - ΝΕΟΠΤΟΛΕΜΟΣ - ΝΕΟΡΟΣ - ΝΕΣΣΟΣ - ΝΕΣΤΟΡΑΣ - ΝΕΦΕΛΗ - ΝΗΙΣ - ΝΗΡΕΥΣ - ΝΗΡΙΤΗ - ΝΗΡΙΤΟΣ - ΝΗΣΑΙΗ - ΝΗΣΩ - ΝΗΦΑΙΗ - ΝΙΚΑΓΟΡΑΣ - ΝΙΚΑΝΔΡΟΣ - ΝΙΚΑΡΕΤΗ - ΝΙΚΙΑΣ - ΝΙΚΟΔΩΡΟΣ - ΝΙΚΟΚΛΗΣ - ΝΙΚΟΜΑΧΟΣ - ΝΙΚΟΜΗΔΗΣ - ΝΙΚΟΣΘΕΝΗΣ - ΝΙΚΩΝ - ΝΙΟΒΗ - ΝΗΡΕΥΣ - ΝΙΣΑΙΟΣ - ΝΙΣΟΣ - ΝΟΗΜΩΝ - ΝΟΜΙΟΣ - ΝΥΜΦΟΔΩΡΟΣ ...
Ξ
ΞΑΝΘΙΠΗ - ΞΑΝΘΙΠΠΟΣ - ΞΑΝΘΟΣ - ΞΕΝΑΡΧΟΣ - ΞΕΝΙΔΗΣ - ΞΕΝΟΔΑΜΟΣ - ΞΕΝΟΚΛΕΙΑ - ΞΕΝΟΚΛΗΣ - ΞΕΝΟΚΡΑΤΗΣ - ΞΕΝΟΚΡΙΤΟΣ - ΞΕΝΟΦΑΝΗΣ-ΞΕΝΟΦΙΛΟΣ - ΞΕΝΟΔΙΚΗ - ΞΕΝΟΦΩΝ - ΞΕΝΩΝ - ΞΟΥΘΟΣ - ΞΥΝΟΦΡΩΝ ...
Ο
ΟΔΙΟΣ - ΟΔΥΣΣΕΥΣ - ΟΙΑΓΡΟΣ - ΟΙΔΙΠΟΥΣ - ΟΙΝΕΥΣ - ΟΙΝΟΜΑΧΟΣ - ΟΙΝΟΠΙΔΗΣ - ΟΙΝΟΠΙΩΝ - ΟΙΣΤΡΟΣ - ΟΛΥΜΠΙΑΣ - ΟΛΥΜΠΙΟΣ - ΟΛΥΜΠΙΟΔΩΡΟΣ - ΟΛΥΜΠΟΣ - ΟΛΥΝΘΙΟΣ - ΟΜΗΡΟΣ - ΟΝΗΤΩΡ - ΟΝΑΣΙΑΣ - ΟΝΕΙΡΟΣ - ΟΝΟΜΑΚΛΗΣ - ΟΠΙΤΗΣ - ΟΡΕΣΤΗΣ - ΟΡΘΑΙΟΣ - ΟΡΜΕΝΟΣ - ΟΡΟΙΔΟΣ - ΟΡΤΙΛΟΧΟΣ - ΟΡΦΕΥΣ - ΟΦΕΛΕΣΤΗΣ - ΟΦΕΛΤΗΣ - ΟΨΙΜΟΣ - ΟΥΡΑΝΙΑ ...
Π
ΠΑΓΚΡΑΤΗΣ - ΠΑΙΩΝΕΙΟΣ - ΠΑΛΑΜΗΔΗΣ - ΠΑΛΑΙΜΩΝ - ΠΑΛΛΑΔΙΟΣ - ΠΑΛΛΑΣ - ΠΑΜΦΙΛΗ - ΠΑΜΦΥΛΟΣ - ΠΑΝ - ΠΑΝΔΑΡΟΣ - ΠΑΝΔΡΟΣΟΣ - ΠΑΝΔΙΩΝ - ΠΑΝΔΩΡΑ - ΠΑΝΔΩΡΟΣ - ΠΑΠΠΟΣ - ΠΑΡΙΣ - ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ - ΠΑΡΜΕΝΙΩΝ - ΠΑΣΙΘΕΑ - ΠΑΣΙΦΑΗ - ΠΑΤΡΟΚΛΗΣ - ΠΑΤΡΟΚΛΟΣ - ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ - ΠΕΙΘΕΑΣ - ΠΕΙΘΩ - ΠΕΙΣΑΝΔΡΟΣ - ΠΕΙΣΙΣΤΡΑΤΟΣ - ΠΕΛΑΣΓΟΣ - ΠΕΛΙΑΣ - ΠΕΛΟΠΙΔΑΣ - ΠΕΛΟΨ - ΠΕΝΘΕΑΣ - ΠΕΡΔΙΚΑΣ - ΠΕΡΙΑΝΔΡΟΣ - ΠΕΡΙΚΛΗΣ - ΠΕΡΣΑΙΟΣ - ΠΕΡΣΕΦΟΝΗ - ΠΕΡΣΕΥΣ - ΠΕΡΣΗΣ - ΠΗΓΑΣΟΣ - ΠΗΛΕΥΣ - ΠΗΝΕΛΟΠΗ - ΠΗΡΩ - ΠΙΓΡΗΣ - ΠΙΕΡΙΩΝ - ΠΙΕΡΟΣ - ΠΙΝΔΑΡΟΣ - ΠΙΤΘΕΥΣ - ΠΙΤΤΑΚΟΣ - ΠΛΑΝΗΤΙΑΔΗΣ - ΠΛΑΤΩΝ - ΠΛΕΙΣΤΟΝΙΚΗΣ - ΠΛΕΙΩΝΗ - ΠΛΗΘΩΝ - ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ - ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ - ΠΛΩΤΩ - ΠΟΘΕΙΝΗ - ΠΟΛΕΜΑΡΧΟΣ - ΠΟΛΥΑΙΝΟΣ - ΠΟΛΥΒΙΟΣ - ΠΟΛΥΓΝΩΤΗΣ - ΠΟΛΥΔΑΜΑΣ - ΠΟΛΥΔΑΜΝΕΙΑ - ΠΟΛΥΔΕΥΚΗΣ - ΠΟΛΥΔΩΡΗ - ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ - ΠΟΛΥΚΑΣΤΗ - ΠΟΛΥΚΛΕΙΤΟΣ - ΠΟΛΥΚΡΑΤΗΣ - ΠΟΛΥΜΗΔΗΣ - ΠΟΛΥΜΝΙΑ - ΠΟΛΥΝΕΙΙΚΗΣ - ΠΟΛΥΝΟΗ - ΠΡΑΞΙΘΕΑ - ΠΡΑΞΙΤΕΛΗΣ - ΠΡΟΜΗΦΕΥΣ - ΠΡΩΤΑΓΟΡΑΣ - ΠΡΩΤΕΥΣ - ΠΡΩΤΟΓΕΝΗΣ - ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΙΑ - ΠΡΩΤΩ - ΠΤΟΛΕΜΑΙΟΣ - ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ - ΠΥΘΕΥΣ - ΠΥΘΩΝ - ΠΥΡΡΑ - ΠΥΡΡΑΝΘΟΣ - ΠΥΡΡΙΑΣ - ΠΥΡΡΙΜΑΧΟΣ - ΠΥΡΡΟΣ ...
Ρ
ΡΑΔΑΜΑΝΘΥΣ - ΡΕΑ - ΡΟΔΗ - ΡΟΔΙΑ - ΡΟΔΟΣ - ΡΟΔΩΠΗ - ΡΟΙΚΟΣ - ΡΑΜΦΙΑΣ - ΡΕΑ - ΡΗΓΙΛΛΑ - ΡΗΓΙΝΟΣ - ΡΗΝΗ - ΡΗΣΟΣ -ΡΗΤΟΡΙΟΣ - ΡΙΑΝΟΣ - ΡΙΝΩΝ - ΡΟΔΙΑ - ΡΟΔΕΙΑ - ΡΟΔΕΙΑΣ - ΡΟΔΟΧΡΟΥΣ - ΡΟΙΚΟΣ - ΡΩΞΑΝΗ ...
Σ
ΣΑΠΦΩ - ΣΑΡΑΠΙΩΝ - ΣΑΡΠΗΔΩΝ - ΣΑΤΝΙΟΣ - ΣΑΤΥΡΟΣ - ΣΕΙΡΙΟΣ - ΣΕΛΕΥΚΟΣ - ΣΕΜΕΛΗ - ΣΘΕΝΕΛΑΟΣ - ΣΘΕΝΙΔΑΣ - ΣΙΔΗ - ΣΙΚΕΛΗ - ΙΚΕΛΙΔΑΣ - ΣΕΙΛΗΝΟΣ - ΣΙΒΥΛΑ - ΣΙΜΜΙΑΣ - ΣΙΜΩΝΙΔΗΣ - ΣΙΣΥΦΟΣ - ΣΚΑΜΩΝ - ΣΚΙΡΩΝΙΔΗΣ - ΣΚΟΠΑΣ -ΣΚΟΠΕΛΙΑΝΟΣ - ΣΜΙΧΙΑΣ - ΣΟΛΩΝ - ΣΟΦΙΛΟΣ - ΣΟΦΟΚΛΗΣ - ΣΠΕΙΩ - ΣΠΕΥΣΙΠΠΟΣ - ΣΠΙΝΘΑΡΟΣ - ΣΤΑΦΥΛΟΣ - ΣΤΕΦΩΝ - ΣΤΗΣΑΓΟΡΑΣ - ΣΤΗΣΙΧΟΡΟΣ - ΣΤΙΛΠΩΝ - ΣΤΡΑΒΩΝ - ΣΤΡΑΤΟΚΛΗΣ - ΣΤΡΑΤΟΝΙΚΗ - ΣΤΡΑΤΤΙΣ - ΣΤΡΑΤΩΝ - ΣΥΝΕΣΙΟΣ - ΣΥΡΟΣ - ΣΦΟΔΡΙΑΣ - ΣΩΚΡΑΤΗΣ - ΣΩΠΑΤΡΟΣ - ΣΩΦΙΛΟΣ - ΣΩΦΡΩΝ ...
Τ
ΤΑΙΝΑΡΟΣ - ΤΑΛΩΣ - ΤΑΝΤΑΛΟΣ - ΤΑΡΣΗ - ΤΑΫΓΕΤΗ - ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ - ΤΕΙΣΙΑΣ - ΤΕΚΤΑΙΟΣ - ΤΕΚΤΩΝ - ΤΕΛΑΜΩΝ - ΤΕΛΑΥΓΗΣ - ΤΕΛΕΣΙΛΛΑ - ΤΕΛΕΣΤΗΣ - ΤΕΛΕΣΤΩ - ΤΕΡΠΑΝΔΡΟΣ - ΤΕΡΨΙΧΟΡΗ - ΤΗΘΥ - ΤΗΛΕΒΟΗΣ - ΤΗΛΕΚΛΕΙΔΗΣ - ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ - ΤΗΛΕΦΑΣΣΗ - ΤΗΛΕΦΗ - ΤΗΛΕΦΙΔΗΣ - ΤΗΛΕΦΟΣ - ΤΗΜΕΝΟΣ - ΤΗΡΕΑΣ - ΤΗΡΩ - ΤΙΜΑΓΟΡΑΣ - ΤΙΜΑΙΟΣ - ΤΙΜΑΝΔΡΟΣ - ΤΙΜΑΡΑΤΟΣ - ΤΙΜΑΡΕΤΗ - ΤΙΜΟΣΘΕΝΗΣ - ΤΙΜΟΧΑΡΗΣ - ΤΙΜΩΝ - ΤΙΜΩΝΙΔΗΣ - ΤΟΛΜΑΙΟΣ - ΤΟΛΜΗΔΗΣ - ΤΡΙΠΤΟΛΕΜΟΣ - ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ - ΤΡΥΤΩΝ - ΤΥΝΔΑΡΗΣ - ΤΥΡΙΜΜΑΣ - ΤΥΡΤΑΙΟΣ - ΤΥΧΙΟΣ - ΤΥΦΩΝ - ΤΥΦΩΝΗ ...
Υ
ΥΑΓΝΙΣ - ΥΑΚΙΝΘΟΣ - ΥΓΕΙΑ - ΥΔΡΕΑ - ΥΔΡΕΑΣ - ΥΛΛΟΣ - ΥΛΟΤΗΣ - ΥΠΑΤΗΣ - ΥΠΑΤΙΑ - ΥΠΕΡΟΧΗ - ΥΠΕΙΡΟΧΟΣ - ΥΠΕΡΙΔΗΣ - ΥΠΕΡΙΩΝ - ΥΠΕΡΕΙΑ - ΥΠΕΡΤΙΜΟΣ - ΥΠΕΡΒΟΛΟΣ - ΥΨΙΠΥΛΗ ..
Φ
ΦΑΕΘΩΝ - ΦΑΙΔΙΜΟΣ - ΦΑΙΔΡΑ - ΦΑΙΔΡΟΣ - ΦΑΙΔΩΝ - ΦΑΙΣΤΙΟΣ - ΦΑΙΣΤΟΣ - ΦΑΛΑΡΙΣ - ΦΑΛΕΑΣ - ΦΑΝΙΑΣ - ΦΑΝΗΣ - ΦΑΝΟΔΙΚΟΣ - ΦΑΝΟΚΛΗΣ - ΦΑΝΟΣΤΡΑΤΗ - ΦΕΙΔΙΑΣ - ΦΕΙΔΩΝ - ΦΕΡΕΚΥΔΗΣ - ΦΕΡΕΣΥΔΗ - ΦΕΡΟΥΣΑ - ΦΗΜΙΟΣ - ΦΗΜΟΝΟΗ - ΦΘΙΑ - ΦΙΛΑΙΝΙΣ -ΦΙΛΑΡΕΤΗ - ΦΙΛΕΤΑΙΡΟΣ - ΦΙΛΕΥΣ - ΦΙΛΗΜΩΝ -ΦΙΛΗΤΑΣ - ΦΙΛΙΝΟΣ - ΦΙΛΙΠΠΟΣ - ΦΙΛΙΣΚΟΣ - ΦΙΛΙΣΤΟΣ - ΦΙΛΛΙΣ - ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ - ΦΙΛΟΚΤΗΤΗΣ - ΦΙΛΟΛΑΟΣ - ΦΙΛΟΜΗΛΑ - ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ - ΦΙΛΟΠΟΝΟΣ - ΦΙΛΟΣΤΡΑΤΟΣ - ΦΙΛΩΤΑΣ - ΦΙΛΟΠΟΙΜΗΝ - ΦΙΛΩΝ - ΦΙΛΩΤΕΡΑ - ΦΙΝΕΥΣ - ΦΙΝΤΙΑΣ - ΦΙΝΤΥΣ - ΦΟΙΒΗ - ΦΟΙΒΟΣ - ΦΟΙΝΙΞ - ΦΟΡΜΙΩΝ - ΦΡΙΞΟΣ - ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ - ΦΡΟΝΤΙΣ - ΦΡΥΝΗ - ΦΡΥΝΙΧΟΣ - ΦΥΛΑΡΧΟΣ - ΦΥΛΕΥΣ - ΦΥΛΛΙΣ - ΦΥΛΩ - ΦΥΡΣΗ ΦΩΚΙΩΝ - ΦΩΚΥΛΙΔΗΣ ...
Χ
ΧΑΒΡΙΑΣ - ΧΑΙΡΕΑΣ - ΧΑΙΡΕΔΗΜΟΣ - ΧΑΙΡΕΙΑΣ - ΧΑΙΡΕΣΤΡΑΤΟΣ - ΧΑΙΡΗΜΩΝ - ΧΑΛΚΩΝ - ΧΑΡΗΣ - ΧΑΡΙΔΗΜΟΣ - ΧΑΡΙΚΛΗΣ - ΧΑΡΙΛΑΟΣ - ΧΑΡΙΣ - ΧΑΡΙΝΟΣ - ΧΑΡΙΤΩΝ - ΧΑΡΙΣΙΟΣ - ΧΑΡΜΙΔΗΣ - ΧΑΡΜΟΣ - ΧΑΡΩΝ -ΧΕΙΡΩΝ - ΧΕΛΙΔΟΝΑ - ΧΕΡΣΙΑΣ - ΧΕΡΣΙΦΡΩΝ - ΧΕΙΛΩΝ - ΧΙΜΑΙΡΑ - ΧΙΟΝΗ - ΧΙΟΝΙΣ - ΧΙΩΝ - ΧΛΩΡΙΣ - ΧΟΙΡΙΛΟΣ - ΧΡΥΣΑΝΘΙΣ - ΧΡΥΣΗΙΣ - ΧΡΥΣΙΠΠΟΣ - ΧΡΥΣΟΚΟΜΗΣ - ΧΡΥΣΟΘΕΜΙΣ ...
Ψ
ΨΑΛΜΑΧΑΡΗ - ΨΑΛΜΑΧΑΡΗΣ - ΨΑΜΑΘΗ - ΨΑΜΜΗΤΙΧΟΣ ...
Ω
ΩΓΥΓΗΣ - ΩΓΥΓΙΑ - ΩΚΑΛΕΙΑ - ΩΚΕΑΝΙΣ - ΩΚΕΑΝΟΣ - ΩΚΕΛΟΣ - ΩΚΥΠΕΤΗ - ΩΚΥΡΡΟΗ - ΩΚΥΤΗΣ - ΩΛΗΝΟΣ - ΩΜΑΡΗΣ - ΩΡΕΙΘΥΙΑ - ΩΡΙΩΝ - ΩΡΟΣ - ΩΤΟΣ - ΩΦΕΛΙΩΝ ...

ΕΠΕΙΔΗ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΕΙΝΑΙ "Αρχαία Ελληνικά ονόματα ανδρών και γυναικών" ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΟΤΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΜΑΣ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΔΕΝ ΕΔΙΝΑΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΟΝΟΜΑΤΑ ΘΕΩΝ, ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΠΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΟΝΟΜΑΖΟΤΑΝ ΠΟΣΕΙΔΩΝ Ή ΑΘΗΝΑ Ή ΑΠΟΛΛΩΝ ΚΛΠ. ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΕΥΣΕΒΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ. ΕΔΙΝΑΝ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΕΡΙΕΙΧΑΝ ΣΑΝ ΠΡΩΤΟ ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΘΕΟΥ Π.Χ. ΑΠΟΛΛΩΝΕΙΟΣ, ΑΦΡΟΔΙΣΙΑΣ, ΔΙΟΔΩΡΟΣ, ΖΕΥΞΙΠΠΟΣ, ΚΛΠ.
ΑΥΤΗ ΔΕ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΔΟΓΜΑ.
ellinikoarxeio
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "Αρχαία Ελληνικά ονόματα ανδρών και γυναικών "
Related Posts with Thumbnails