Σελίδες

Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

Ο Κιναιδισμός στην Αρχαία Ελλάδα

Και λίγο πολυτονικό...

Πολύ σοβαρό τό θέμα.

«Τό ψέμμα καταρρέει»

μως, ΑΛΗΘΕΙΑ εναι πώς ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΕΙ πό μακρο...!

Πέραν τν σων, πολύ εστόχων, παρατίθενται στό μήνυμα, πάρχει καί κάτι λλο, ξ σου σημαντικό.

ριστοφάνης, δέν θά μποροσε νά γράψη τήν Λυσιστράτη του, ν ο νδρες στήν ρχαία λλάδα, δέν τό εχαν «σέ τίποτα» νά συνευρίσκωνται μεταξύ τους...!

Τούς πίεσαν ο Γυνακες, θηναίους καί Σπαρτιτες, νά σταματήσουν τόν πόλεμο, κόβοντάς τους τήν σεξουαλική παφή.

ν ο νδρες συνήθιζαν τίς μεταξύ τους σχέσεις, τότε πίεσις ατή, ΟΥΔΕΝ ποτέλεσμα θά μποροσενά χη.

πίσης, ριστοφάνης, βάζει στό στόμα νός τν συνεδριαζόντων νδρν μία πολύ χαρακτηριστική καί κατατοπιστκή φράση, μετά πό τήν ρώτηση το ΧΟΡΟΥ πρός θηναίους καί Σπαρτιτες, ν ποφέρουν πό τήν στέρηση τν Γυναικν τους

« Τό πρωί ασθάνεστε..νησυχίες;» (το ρώτησις)

Καί πάντησις το: « ν χωμε λέει; δ χομε γίνει κουρέλλια .. Κι ν δεν βρεθ κάποιος, να κλείση Ερήνη σο γίνεται πιό γρήγορα, τότε θά ναγκασθομε νά κτυπήσωμε τήν πόρτα το Κλεισθένη»

Σημειστε πώς Κλεισθένης ταν νας μοφυλόφυλος θηαναος. Καί ατό κόμα, τό τι ΕΠΩΝΥΜΩΣ προσδιορίζεται μοφυλόφιλος (τόν ναφέρει συχνά ρισστοφάνης), δείχνει πώς ΔΕΝ το γενικευμένη πόθεσις μοφυλοφιλία...! λλως, θά πήγαιναν καί...μεταξύ τους, θά λεγε πλς, «θά πμε σ' ναν μοφυλόφιλο»...

«Παππος» μας ριστοφάνης, μς στέλνει να πολύ χρήσιμο μήνυμα...!

Καί γιά τήν στορία, τήν μοφυλοφιλία καί μάλιστα στήν πιό ΑΙΣΧΡΗ της μορφή, τήν παιδοφιλία, τήν κουβαλοσαν μαζί τους ο Ρωμαοι κατακτητές, λλά ΔΕΝ πέρασε στούς λληνες, ο ποοι τιμωροσαν μέ ΘΑΝΑΤΟ τέτοιες πράξεις...!

λέξις «ΕΡΩΣ», δέν εχε τήν ννοια τς σεξουαλικς πράξεως. πρχαν α κφράσεις «συνουσία«, «συνεύρεσις» κ. .

λέξις ΕΡΩΣ, το ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΜΟΡΦΗ τς ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ καί μόνο λατρείας καί θαυμασμο.

Καί πί τ ακαιρί, ς πούμε δυό λόγια καί γιά τόν Μ. λέξανδρο.

ταν κάποιος παρχος μις ωνικς Πόλεως το πρότεινε νά το στεέλη ναν πό τούς πιό μορφους νεαρούς τς ποχς του, Μεγάλος ατός λληνας ( Μέγιστος θά λεγα) πήντησε:

« χειρότερε π' λους τούς νθρώπους, χεις μάθει ποτέ γιά μένα τι χω τέτοιες διαστροφές, γιά νά τολμς νά μέ κολακεύης, προσφέροντάς μου τετοιου εδους δονές;»

( Πλούταρχος, στό «Περί λεξάνδρου Τύχης ρετς, Α, 12)

Προσέξτε τήν ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ τν κφράσεων το Μ. λεξάνδρου.

ο Νόμος των Αθηναίων έλεγε λοιπόν:

<<Εάν τις Αθηναίος εταιρήση, μη εξέστω αυτώ των εννέα αρχόντων γενέσθαι, μηδ ιερωσύνην ιεράσασθαι, μηδέ συνδικήσαι, τω δήμω, μηδέ αρχήν αρχέτω μηδέμίαν, μήτε ενδήμον μήτε υπερόριον, μήτε κληρωτήν, μήτε χειροτονητήν, μηδ επί κηρυκείαν αποστελλέσθω, μηδέ γνώμην λεγέτω, μηδ είς τα δημοτελή ιερά εισίτω, μηδ εν ταις κοιναίς στεφανηφορίαις στεφανούσθω, μηδ εντός των της αγοράς περιραντηρίων πορευέσθω. Εάν τις ταύτα ποιή, καταγνωσθέντος αυτού εταιρείν θανάτω ζημιούσθω>>

Δηλ:
<>
(Απόσπασμα από το βιβλίο του Αντώνη Αντωνάκου και Κων. Σπίνου
<<Ελευθερία του λόγου και δημοκρατία. Το θαύμα της αρχαίας Ελλάδος>>
εκδόσεις AMBER

Σημείωση: Αν αναλύσουμε την λέξη με την οποία χαρακτήριζαν οι αρχαίοι
πρόγονοι μας τους ομοφυλόφιλους θα είχαμε αυτόματα την σωστή εικόνα,
δηλ η λεξη "κίναιδος" ...(κιν-αιδώ)σημαίνει: κινεί την αιδώ, δηλ κινεί
το ρεζιλίκι, την ξευτίλα το μίασμα, άλλωστε φαίνεται και από το
γεγονός ότι δεν τους επέτρεπαν να πηγαίνουν στο τμήμα της δημόσιας
αγοράς που είχε εξαγνιστεί δια ραντίσματος), στην Αθήνα τους
αφαιρούσαν τα δικαιώματα, στην Σπάρτη τους πετάγανε έξω από την πόλη

Το ότι μπορεί να υπήρχαν λίγοι, κάπου, δεν αντιλέγει κανείς, άλλωστε η
ανισσοροπία του νου υπάρχει παντού και πάντα, τι να πει κανείς για το
σήμερα ειδικά μέσα στα ΜΜΕ απο όπου (τυχαία?) απορρέουν οι ψευδείς
φήμες περι καθολικής ομοφιλοφιλιας στην αρχαία Ελλάδα...εμ αν δεν
παινέσεις το σπίτι σου...
πες τε μου και το εξής, υπήρξε ποτέ άλλο κράτος να καταδικάζει το
γεγονός με νόμο? όχι, ιδού λοιπόν το ανώτατο για τα ανθρώπινα όρια
επίπεδο των προγόνων μας, ας μην το μιάζουμε, είναι ιεροσυλία.

επίσης παραθέτω άρθρο απο το: blog diamantarasel.blogspot.com

¨Τα τελευταία κυρίως χρόνια, γίνεται μία ανούσια κατασυκοφάντηση των
ιερών και οσίων του Έθνους μας, με θέμα την ομοφυλοφιλία στην Αρχαία
Ελλάδα και την δήθεν ευρεία διάδοση της, από τους αιώνιους βλάκες,
τους αμαθείς, τους εχθρούς και τους προδότες της φυλής μας. Κλείνω
λοιπόν το Νομοθετικό έργο του Σόλωνος με τον νόμο Περί Ομοφυλοφιλίας
και τα σχετικά άρθρα 331 και 332, σε ελεύθερη προσαρμογή.

Άρθρο 331: << Όστις παρακινεί εις ακολασίαν παίδα, γυναίκα, ή άνδρα έκ τών ελευθέρων ή τών δούλων θέλει ενάγεσθαι ενώπιον τών θεσμοθετών, καί κατηγορείσθαι από τόν τυχόντα (από οποιονδήποτε τρίτο). Οί δέ θεσμοθέται θέλουν εισάγει τήν δίκην ενώπιον τού δικαστηρίου τής Ηλιαίας εντός τριάκοντα ημερών μετά από τήν μήνυση καί εφ' όσον τό επέτρεπαν οί δημόσιες ασχολίες. Όταν δικαστεί σε πρώτο βαθμό από την Ηλιαία και κηρυχθεί ένοχος, θα καταδικάζεται σε φυλάκιση ή σε πρόστιμο. Στήν περίπτωση που κηρυχθεί ένοχος μέ τήν ποινή του θανάτου, θά παραδίνεται στούς έντεκα, καί θά θανατώνεται τήν ίδια ημέρα. Εάν αυτός πού έχει υπό τήν εξουσία του τα άτομα πού έχουν αποπλανηθεί, δέν εγκαλέσει αυτόν (τον δράστη) στό δικαστήριον, ή εάν τόν εγκαλέσει δεν

πάρει το ένα πέμπτο από τους ψήφους, υποχρεούται νά πληρώσει πρόστιμο

1.000 δραχμών υπέρ τού δημοσίου. Εάν ο κατηγορούμενος καταδικαστεί στο
πρόστιμο, οφείλει νά τό πληρώσει εντός δέκα ημερών, από τήν απαγγελία
της αποφάσεως. Καί εάν ό υποψήφιος θύτης είναι πολίτης, θά φυλακίζεται
μέχρι τήν πληρωμή τού προστίμου>>.

Άρθρο 332: << Όποιος από τους Αθηναίους παραδοθεί προς ηδονήν άλλου, δέν δύναται νά εκλεγεί μέλος των εννέα Αρχόντων, ούτε νά λάβει κάποιο ιερατικό αξίωμα, ούτε να διοριστεί σύνδικος του λαού, ούτε να καταλάβει κάποιο αξίωμα στο εσωτερικό ή στό εξωτερικό με κλήρο ή κατ' απονομή, ούτε νά τόν στείλουν σάν κήρυκα πολέμου, ούτε να μιλήσει ενώπιον τού λαού ή της βουλής, ούτε νά εισέρχεται στούς δημόσιους ναούς, ούτε στίς πανηγύρεις τών δημοσίων εορτών, ούτε στις δημόσιες στεφανοφορίες νά φορά στέφανο, ούτε νά περιφέρεται στους περιπάτους τής αγοράς. Όποιος καταδικαστεί για τέτοιο έγκλημα και παραβεί τίς διατάξεις τού παρόντος νόμου, τιμωρείται μέ θάνατο>>.

Με λίγα λόγια: Ο παραδιδόμενος είς ηδονήν άλλου, εστερείτο όλα τά
αστικά καί τά πολιτικά δικαιώματά του, καί μόνον εάν παρέβαινε ότι
όριζε ό νόμος τον τιμωρούσαν μέ θάνατο. Η Αρχαία Ελληνική νομοθεσία
και η κοινωνία ήσαν ανεκτικές και ανοιχτές σε όλα, αλλά μέχρι εκεί που
δεν θιγόταν και κινδύνευε η κοινωνική και πολιτική ασφάλεια, το
συμφέρον και η οικογενειακή και η ατομική γαλήνη.¨


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου