Σελίδες

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

Δύο ελληνικά σχολεία διακρίθηκαν στο "Πρόγραμμα Πρωτοπόρων Σχολείων" της Microsoft

Διεθνείς διακρίσεις απέσπασαν δύο ελληνικά εκπαιδευτικά ιδρύματα, κατόπιν ειδικής αξιολόγησης που διενεργείται στο πλαίσιο του "Παγκόσμιου Προγράμματος Πρωτοπόρων Σχολείων" της Microsoft. Συγκεκριμένα, το Ελληνοαμερικανικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (Κολλέγιο Αθηνών-Κολλέγιο Ψυχικού) αναδείχθηκε ως "Microsoft Mentor School", ενώ τα Εκπαιδευτήρια Δούκα επιλέχθηκαν ως "Microsoft Pathfinder School', για το σχολικό έτος 2011-2012, μετά την αξιολόγηση σχολείων από περισσότερες από 117 χώρες. Η ανάδειξη του Ελληνοαμερικανικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος αποτελεί επιβράβευση της επιτυχούς ενσωμάτωσης στην εκπαιδευτική διαδικασία καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας, μέσω της αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών, καθώς και της δέσμευσής του για διαρκή επένδυση στην καινοτομία. Κατακτώντας τη διάκριση αυτή, το σχολείο αποκτά πλέον τη δυνατότητα συμμετοχής στο "Παγκόσμιο Φόρουμ Συνεργατών στην Μάθηση" της Microsoft, στην Ουάσινγκτον των ΗΠΑ, τον προσεχή Νοέμβριο, όπου θα υπάρχει δυνατότητα δικτύωσης, συνεργασίας και ανταλλαγής απόψεων και εμπειριών με εκπαιδευτικούς από όλο τον κόσμο. Παράλληλα, οι εκπρόσωποι του Ιδρύματος θα εκπαιδευτούν σε εργαλεία της Microsoft και θα παρακολουθήσουν σεμινάρια για την ανταλλαγή βέλτιστων πρακτικών και τεχνογνωσίας. Τα Εκπαιδευτήρια Δούκα επιλέχθηκαν ως "Microsoft Pathfinder School" σε αναγνώριση των πρωτοποριακών εκπαιδευτικών πρακτικών που εφαρμόζουν, οι οποίες αναδείχθηκαν έπειτα από αξιολόγηση περισσότερων από 200 σχολείων παγκοσμίως. Έχοντας συμπεριληφθεί στα "Pathfinder Schools", τα Εκπαιδευτήρια Δούκα θα έχουν πρόσβαση σε ειδικά σεμινάρια και εκπαίδευση, είτε από ειδικούς, είτε από εκπαιδευτικούς με εμπειρία σε σχολεία που έχουν ανέλθει στη βαθμίδα "Microsoft Mentor School". Επίσης, θα έχουν την ευκαιρία να λάβουν μέρος στο "Παγκόσμιο Φόρουμ Συνεργατών στην Μάθηση" της Microsoft στην Ουάσινγκτον.
Βασικός στόχος του "Προγράμματος Πρωτοπόρων Σχολείων" είναι να βοηθήσει τα σχολεία που ενδιαφέρονται να αξιοποιήσουν τις νέες τεχνολογίες στην εκπαιδευτική διαδικασία, ενθαρρύνοντας και διευκολύνοντας την ανάπτυξη σύγχρονων εκπαιδευτικών μοντέλων και εργαλείων, καθώς και τη δημιουργία ενός δικτύου συνεργασίας μεταξύ των σχολείων.
Τα σχολεία μπορούν να ενταχθούν στο Παγκόσμιο Πρόγραμμα "Συνεργάτες στην Μάθηση" και να επωφεληθούν από τις παροχές του, έχοντας δυνατότητα συμμετοχής στα τρία επίπεδα του προγράμματος:
1) Στην Παγκόσμια Κοινότητα Πρωτοπόρων Σχολείων, στην οποία μπορεί να συμμετάσχει κάθε σχολείο, μέσα από μια απλή εγγραφή στο Δίκτυο Συνεργατών στη Μάθηση.
2) Στο Πρόγραμμα Pathfinder Πρωτοπόρων Σχολείων, στο οποίο λαμβάνουν μέρος όσα σχολεία έχουν υποβάλει αίτηση στο Δίκτυο Συνεργατών στη Μάθηση και έχουν επιλεχθεί ως πρωτοπόρα από ανεξάρτητη επιτροπή.
3) στο Πρόγραμμα Mentor Πρωτοπόρων Σχολείων, στο οποίο η συμμετοχή προϋποθέτει πρόσκληση από το κεντρικό Δίκτυο Συνεργατών στη Μάθηση, εφόσον το σχολείο έχει επιδείξει σημαντικές επιδόσεις όσον αφορά στην εξέλιξή του, αλλά και τη διάθεσή του να ανταλλάσει τις γνώσεις και εμπειρίες του.
Στην Ελλάδα, το Πρόγραμμα Πρωτοπόρων Σχολείων θα προσφέρεται, από το σχολικό έτος 2011-12, με την υποστήριξη της Microsoft και τη συνεργασία του Δικτύου Σχολικής Καινοτομίας της Μορφωτικής Πρωτοβουλίας, μέσα από το πρόγραμμα "Αριστεία-Καινοτομία". Το πρόγραμμα αυτό θα προσφέρεται στα ελληνικά σχολεία με σεμινάρια και εξ' αποστάσεως υποστήριξη, καθώς και την παροχή εξειδικευμένου επιμορφωτικού υλικού σχετικά με την ανάπτυξη της σχολικής μονάδας. Περισσότερες πληροφορίες για το Πρόγραμμα Πρωτοπόρων Σχολείων και την ευρύτερη πρωτοβουλία "Συνεργάτες στην Μάθηση" είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα www.partnersinlearning.gr.
ΠΗΓΗ.
http://www.sofiatimes.com/index.php?option=com_content&task=view&id=20903&Itemid=98

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου