ΜΑΓΕΙΑ & ΕΛΕΥΣΙΝΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ
Στην ελληνιστική εποχή, σε διάφορες επιγραφές ο χαρακτηρισμός των νεκρών ως δαιμόνων γίνεται συνηθισμένος. Η σχέση νεκρών και δαιμόνων είναι αμφίδρομη. Όπως η ψυχή ενός ανθρώπου μπορεί να δαιμονοποιηθεί, αντίστοιχα μπορεί ένα δαίμων να καταλάβει το σώμα ενός ανθρώπου, νεκρού ή ζωντανού. Ιδιαίτερα το δεύτερο αποτελούσε ύβρη στις παραδόσεις της αρχαίας Ελληνικής θρησκείας. Ο Δίας τιμωρεί τον Ασκληπιό, επειδή ανασταίνει νεκρούς. Και για τον ίδιο λόγο δεν γίνεται δεκτός στα Ελευσίνια Μυστήρια ο Απολλώνιος ο Τυανέας, επειδή εξαιτίας αυτών των ικανοτήτων του θεωρείτο μάγος. Στους μάγους απαγορεύονταν η μύηση στην Ελευσίνα
Περιοδικό «Ιχώρ», τεύχος 9, άρθρο «Η Λαϊκή λατρεία των αρχαίων Ελλήνων και οι αγαθοοντότητες», Γεώργιος Τσαγκρινός, σελίδα 32.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου