Ένα υπόμνημα του "Σιωνιστικού Οργανισμού της Αμερικής" απο το 1943 με τον δρ. Heller να είναι Πρόεδρος του Σιωνιστικού Οργανισμού, αναφέρει οτι σύμφωνα με υπολογισμούς οι Εβραίοι στην Ευρώπη κατα τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο ήταν 2.000.000. Πως γίνεται λοιπόν να μας λένε οι Εβραίοι ότι πέθαναν 6.000.000 Εβραίοι στο Ολοκαύτωμα την στιγμή που ένας Εβραϊκός οργανισμός λέει πως οι Εβραίοι κατα τον Β' Παγκόσμιο στην Ευρώπη ήταν μόνον 2.000.000; Ακολουθεί το απόσπασμα απο τα αρχεία του FBI.
Όλα τα σχετικά αρχεία μπορείτε να τα δείτε στην ιστοσελίδα του FBI. Στείλ' τε την είδηση σε φίλους σας ιστορικούς και εκπαιδευτικούς!!!
Rense - antipliroforisi
http://greeknation.blogspot.com/2011/04/2000000-fbi.html
Βαλκανικό 2026: 11 χρυσά και 39 μετάλλια συνολικά για την Ελλάδα
-
*Με δύο ακόμη μετάλλια για τα γαλανόλευκα ολοκληρώθηκε το Βαλκανικό
Πρωτάθλημα ανοιχτού στίβου στον Βόλο.*
Για μία ακόμη φορά ανέβηκε στο βάθρο του Βαλκαν...
Πριν από 1 ώρα


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου