Ένα υπόμνημα του "Σιωνιστικού Οργανισμού της Αμερικής" απο το 1943 με τον δρ. Heller να είναι Πρόεδρος του Σιωνιστικού Οργανισμού, αναφέρει οτι σύμφωνα με υπολογισμούς οι Εβραίοι στην Ευρώπη κατα τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο ήταν 2.000.000. Πως γίνεται λοιπόν να μας λένε οι Εβραίοι ότι πέθαναν 6.000.000 Εβραίοι στο Ολοκαύτωμα την στιγμή που ένας Εβραϊκός οργανισμός λέει πως οι Εβραίοι κατα τον Β' Παγκόσμιο στην Ευρώπη ήταν μόνον 2.000.000; Ακολουθεί το απόσπασμα απο τα αρχεία του FBI.
Όλα τα σχετικά αρχεία μπορείτε να τα δείτε στην ιστοσελίδα του FBI. Στείλ' τε την είδηση σε φίλους σας ιστορικούς και εκπαιδευτικούς!!!
Rense - antipliroforisi
http://greeknation.blogspot.com/2011/04/2000000-fbi.html
Αγρίνιο: Πιάστηκαν «μαϊμού» λογιστές που «έφαγαν» κοσμήματα αξίας χιλιάδων
ευρώ από ηλικιωμένο
-
*Συνελήφθησαν στην Εθνική Οδό Αγρινίου - Καλυβίων, από αστυνομικούς της
Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αγρινίου και της ομάδας ΔΙΑΣ
του Τμ...
Πριν από 1 ώρα


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου