Μου ζήτησες να μην ασχοληθώ πια
με τα προβλήματα της ανθρωπότητας.
Έχεις δίκιο η ζωή είναι πιο σημαντική
και η ανθρωπότητα τόσο αφαιρετική.
Μόνο που όταν βλέπω αυτό το παιδί,
το συγκεκριμένο που πέθανε
επειδή κάποιος αποφάσισε ότι έπρεπε
δεν θα πρέπει να κάνουμε κάτι γι’ αυτό;
Όταν θα έχεις παιδιά κι εσύ
αν κάποιος τους κάνει κακό
δεν θα ζητήσεις βοήθεια;
Τότε θα είμαι και πάλι κοντά σου
να κάνω αυτό που θεωρείς άχρηστο τώρα.
Η απάντηση του Μητροπολίτη Πειραιώς στα ψεύδη της Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος
-
Με αφορμή τη δημοσιοποίηση φωτογραφιών από το εσωτερικό του Τεκτονικού
Μεγάρου Αθηνών και τις δηλώσεις που τις συνόδευσαν σχετικά με τη φύση και
τον χαρα...
Πριν από 12 ώρες


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου