Τον Φεβρουάριο του 2004 ο τότε υπουργός Εξωτερικών Γ. Παπανδρέου κατέθεσε στεφάνι στον τάφο του Κεμάλ Ατατούρκ. 6 χρόνια μετά, ο Πρωθυπουργός κ. Παπανδρέου, απαξιώνοντας την ημέρα τιμής για την γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου δεν έστειλε ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ του στην εκδήλωση....]
Πηγή
http://eistorias.wordpress.com/
Η απάντηση του Μητροπολίτη Πειραιώς στα ψεύδη της Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος
-
Με αφορμή τη δημοσιοποίηση φωτογραφιών από το εσωτερικό του Τεκτονικού
Μεγάρου Αθηνών και τις δηλώσεις που τις συνόδευσαν σχετικά με τη φύση και
τον χαρα...
Πριν από 12 ώρες


ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ.....ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ......
ΑπάντησηΔιαγραφή