Το 1998 ο κύριος Μπουτάρης κάνει πρόταση για μετονομασία της οδού Αγίου Δημητρίου -ή της Αποστόλου Παύλου- σε οδό Κεμάλ Ατατούρκ· μια πρόταση την οποία εμμέσως επαναλαμβάνει τον Οκτώβρη του 2010. Χθές, 19 Μαϊου 2011, ο Δήμαρχος της πόλεως της Θεσσαλονίκης κύριος Μπουτάρης δεν παραβρέθηκε στην εκδήλωση μνήμης των Ελλήνων του Πόντου που έγινε στην πόλη μας και ούτε έστειλε κάποιον χαιρετισμό....]
Πηγή
http://eistorias.wordpress.com/
Μακεδονομάχοι και Ιερομάρτυρες που έπεσαν, δολοφονήθηκαν ή απεβίωσαν την
εβδομάδα 22/06 με 28/06.
-
*Γεώργιος Παπαδόπουλος (Καπετάν Νικηφόρος Β΄) [† 22 Ιουνίου 1907]*
Στους παρακάτω συνδέσμους από το ιστολόγιο της Ευαγγελίας Λάππα μπορείτε να
βρείτε πλ...
Πριν από 55 δευτερόλεπτα


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου