Το 1998 ο κύριος Μπουτάρης κάνει πρόταση για μετονομασία της οδού Αγίου Δημητρίου -ή της Αποστόλου Παύλου- σε οδό Κεμάλ Ατατούρκ· μια πρόταση την οποία εμμέσως επαναλαμβάνει τον Οκτώβρη του 2010. Χθές, 19 Μαϊου 2011, ο Δήμαρχος της πόλεως της Θεσσαλονίκης κύριος Μπουτάρης δεν παραβρέθηκε στην εκδήλωση μνήμης των Ελλήνων του Πόντου που έγινε στην πόλη μας και ούτε έστειλε κάποιον χαιρετισμό....]
Πηγή
http://eistorias.wordpress.com/
Η απάντηση του Μητροπολίτη Πειραιώς στα ψεύδη της Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος
-
Με αφορμή τη δημοσιοποίηση φωτογραφιών από το εσωτερικό του Τεκτονικού
Μεγάρου Αθηνών και τις δηλώσεις που τις συνόδευσαν σχετικά με τη φύση και
τον χαρα...
Πριν από 12 ώρες


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου