Η ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΤΩΝ - ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ-ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ-ΙΣΤΟΡΙΚΟ-ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΤΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΩΝ - ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΘΕΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ - ΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΕΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑΣ - ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΩΝΥΜΩΝ - ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΙΣΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΜΑΘΕΙΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ.
ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2016

ΕΙΜΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ …ΚΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΥΠΑΡΧΕΙ!

            


Φίλες και φίλοι, πριν κλείσει τούτη η μαρτυρική χρονιά, θέλω να σας δηλώσω ότι είμαι: 


ξενοφοβικός, ομοφοβικός, ευρωφοβικός, αντιδιεθνιστής, εθνικιστής, δραχμιστής, αντισημίτης και τέλος ρατσιστής!!!!!!!!!!!!!

Και θα σας αναλύσω έναν προς έναν τους λόγους, που είμαι ένα προς ένα, τα παραπάνω χαρακτηριστικά.


Αυτές είναι οι μαγικές νέο-λεξούλες που «φύτευσαν» οι ημεδαποί υπάλληλοι της παγκοσμιοποίησης για να ΔΑΙΜΟΝΟΠΟΙΟΥΝ όποιον αντιστέκεται στα σκοτεινά και σατανικά σχέδια των αφεντικών τους. 


Κι αυτά σε μια χώρα που δεν υπήρχε ποτέ ρατσισμός υπό τη πλήρη έννοια!

Ναι λοιπόν δηλώνω ΕΝΟΧΟΣ! 

Είμαι…

όντως ξενοφοβικός! 

Αν το δικαίωμα να προασπίζεσαι τη κουλτούρα σου, τα ήθη της πατρίδας σου και ως υποσύνολο αρνείσαι την υποδοχή εκατοντάδων χιλιάδων λαθρομεταναστών (όπου μόλις το 10% είναι πραγματικοί πρόσφυγες), σε μια χώρα που δεν μπορεί να θρέψει ούτε τους κατοίκους της, κι αυτό λέγεται ξενοφοβία … ΤΟΤΕ ΝΑΙ με τιμή & με καμάρι ΕΙΜΑΙ ΞΕΝΟΦΟΒΙΚΟΣ!

όντως ομοφοβικός! 

Το ότι δεν επιθυμώ να απελευθερωθούν πλήρως τα επαγγέλματα, ώστε να μπορούν πλέον οι τραβεστί να διδάσκουν τα παιδιά μας σε δημοτικά σχολεία με γόβα στιλέτο, μινάκι και … γένια και αν έχω την ικανότητα να διακρίνω ότι τα Gay Parades κάνουν κακό στη κοινωνία μας, αφού από τότε που ξεκίνησαν χωριστήκαμε σε 2 στρατόπεδα, όταν πριν δεν υπήρχε καν ζήτημα (!!) κι αυτά λέγονται ομοφοβία … ΤΟΤΕ ΝΑΙ με τιμή & με καμάρι ΕΙΜΑΙ ΟΜΟΦΟΒΙΚΟΣ!

όντως ευρωφοβικός! 

Αν η βαθιά δημοσιογραφική μου γνώση με καθιστά ικανό να μπορώ να γνωρίζω ότι από τότε που η ΕΟΚ πήρε τη σημερινή της μορφή (ως Ε.Ε. με ευρώ), εξαθλιώνει τους λαούς της γηραιάς ηπείρου με αιχμή του δόρατος τον πλέον αδύναμο κρίκο, την Ελλάδα και αυτό το ονομάζουν κάποιοι ευρωφοβία… ΤΟΤΕ ΝΑΙ με τιμή & με καμάρι ΕΙΜΑΙ ΕΥΡΩΦΟΒΙΚΟΣ!

όντως αντιδιεθνιστής! 

Αν επειδή κρατώ ζωντανά στη καρδιά μου τα πραγματικά σύνορα του κράτους μου, τα σύνορα του έθνους μου, τις παραδόσεις μου την ορθοδοξία μου και επειδή δεν επιθυμώ σε καμία περίπτωση όπως μου ζητάνε οι εχθροί μας, να τα αχταρματοποιήσω και να τα βάλω στο μπλέντερ μαζί με άλλες ξένες «κουλτούρες» … ΤΟΤΕ ΝΑΙ με τιμή & με καμάρι ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΙΔΙΕΘΝΙΣΤΗΣ!

όντως Εθνικιστής! 

Εδώ δεν έχω να πω πολλά. 

Έχω τεράστια αγάπη για τη πατρίδα μου, για το έθνος μου και αν με τη πρώτη ευκαιρία θα χύσω ευχαρίστως το αίμα μου για την Ελλάδα, όπως το χύνω χρόνια τώρα ως μαχόμενος δημοσιογράφος. 

Αv αυτά τα ιερά συναισθήματα τα δαιμονοποίησαν κάποιοι και τα αποκαλούν σκοπίμως "εθνικισμό" ... ΤΟΤΕ ΝΑΙ με τιμή & με καμάρι ΕΙΜΑΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ!

όντως δραχμιστής! 

Αν μετά από τα τόσα χρόνια που βρίσκομαι στο πολιτικό ρεπορτάζ με επεκτάσεις στην εθνική οικονομία, αντιμετωπίζοντας επιτυχώς και ΔΗΜΟΣΙΑ στις εκπομπές μου τους ευρωλάγνους κι αν μετά τα τόσα χρόνια βαθιάς ενασχόλησης με τα πρόσωπα της κεντρικής πολιτικής σκηνής, έχω διαμορφώσει μια σαφή και πάγια πλέον θέση κατά του δολοφονικού ευρώ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ αν έχω ήδη απολύτως τεκμηριωμένα (και όχι με μισά πολιτικά λόγια) αποδώσει μέσω της αρθρογραφίας μου τη λύση για το εθνικό μας νόμισμα κι αν μαζί με εκατομμύρια Έλληνες που είδαν να τους αρπάζουν τα πάντα στο όνομα του ευρώ… αφορίζω κι εγώ αυτό το κάλπικο πλέον νόμισμα … ΤΟΤΕ ΝΑΙ με τιμή & με καμάρι ΕΙΜΑΙ ΔΡΑΧΜΙΣΤΗΣ!

όντως αντι-σημίτης. 

Αν έχω τη στοιχειώδη διαύγεια πνεύματος ώστε να λέω ότι ο Ροκφέλερ, ο Ροτσάϊλντ, ο Σόρος και η Bilderberg, το εβραϊκό λόμπι δηλαδή, έχουν κηρύξει οικονομικό και κρυφο-θρησκευτικό πόλεμο εναντίον των λαών κι αν αφορίζω π.χ. τον προδότη "συγκυβερνήτη" Πάνο Καμμένο που πήγε και τους προσκύνησε προ μηνών παραδεχόμενος δημόσια, ότι είναι οι αφέντες μας με τη περιώνυμη και λίαν προσκυνημένη τότε δήλωσή του: «πάω στο μεγαλύτερο κέντρο αποφάσεων του κόσμου, το Ισραηλιτικό κέντρο των ΗΠΑ!!!» κι αν αυτά μαζί με τη τεράστια ακόμα ύλη που έχω στα κιτάπια μου για την ιστορία του Κώστα Σημίτη και των άλλων εβραίων Ελλήνων πολιτικών που πρόδωσαν το τόπο μας, με καθιστούν εχθρό των εχθρών μας… ΤΟΤΕ ΝΑΙ με τιμή & με καμάρι ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΙ-ΣΗΜΙΤΗΣ!

Και τέλος … είμαι όντως με τιμή & με καμάρι ...και Ρατσιστής! 

Αν για όλα τα παραπάνω κάποιοι εχθροί σας τυχόν με αποκαλέσουν και ρατσιστή… ΤΟΤΕ ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ … όπως θα είμαι και χρυσαυγίτης που σαφώς δεν είμαι, όπως θα είμαι και κουμουνιστής, που σαφώς και δεν είμαι, όπως θα είμαι και χουντικός, που σαφώς και δεν είμαι, όπως θα είμαι κατ’αυτούς και πολλά άλλα που σαφώς και δεν θα είμαι!


Αυτό που σίγουρα όμως είμαι και τους πειράζει σφόδρα, είναι:

Περήφανος Έλληνας, πατριώτης και αγωνιστής!!!


Κι αυτά ...μόνο νεκρός θα τα απολέσω...............



Έγραψε ο δημοσιογράφος : Βασίλης Κασιμάτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails