Η ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΤΩΝ - ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ-ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ-ΙΣΤΟΡΙΚΟ-ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΤΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΩΝ - ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΘΕΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ - ΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΕΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑΣ - ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΩΝΥΜΩΝ - ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΙΣΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΜΑΘΕΙΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ.
ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ

Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Η διαδήλωση για τον φράχτη έγινε «μαρτύριο» για καθηγήτρια


Πλήρωσε τη συμμετοχή της στη διαδήλωση κατά του φράχτη στον Έβρο με προσαγωγή στην ασφάλεια και ανάκριση, με μεθόδους που θυμίζουν άλλες, σκοτεινές εποχές.

Του Κώστα Καντούρη
kantouris@hotmail.com
 
Καθηγήτρια καλών τεχνών από την Ορεστιάδα κατήγγειλε ότι έζησε ένα πρωτοφανές μαρτύριο στην αστυνομία, φτάνοντας σε σημείο να υποβληθεί μέχρι και σε έλεγχο στα γεννητικά της όργανα, ενώ ήδη την υπόθεση ανέλαβε η τοπική ΕΛΜΕ, που χθες έστειλε εξώδικο στους υπεύθυνους της αστυνομίας.
Η 33χρονη, που υπηρετεί στη μέση εκπαίδευση, ήταν μία από τους περίπου 40 διαδηλωτές που συγκεντρώθηκαν στην πλατεία Νέας Βύσσας το πρωί της περασμένης Δευτέρας, διαμαρτυρόμενοι για την απόφαση ανέγερσης του φράχτη στα χερσαία ελληνοτουρκικά σύνορα. Η συγκέντρωση, στην οποία δεν σημειώθηκε το παραμικρό, καταγράφηκε ως μία από τις πλέον ειρηνικές διαδηλώσεις.
Ωστόσο η καθηγήτρια, όπως κατήγγειλε, κλήθηκε να πληρώσει τη συμμετοχή της με μία πρωτοφανή προσαγωγή, με χειροπέδες, στο τμήμα ασφαλείας Ορεστιάδας. «Βγήκα από το σπίτι μου και μ’ ανάγκασαν να μπω στο περιπολικό, λέγοντας ότι είμαι κατηγορούμενη για ναρκωτικά, όταν εγώ δεν έχω καπνίσει ούτε απλό τσιγάρο στη ζωή μου», είπε η 33χρονη στη «Μ» εμφανώς ταραγμένη απ’ όσα υποστήριξε ότι πέρασε. «Μου ζητούσαν τα στοιχεία μου, και όταν τους έλεγα ότι βρίσκονται στην τσάντα που οι ίδιοι κρατούσαν, έλεγαν ότι αρνούμαι να τα δώσω», συμπλήρωσε. Χαρακτηριστικό της βιαιότητας που καταγγέλλει η ίδια ότι χρησιμοποιήθηκε για να προσαχθεί με χειροπέδες ήταν ότι γειτόνισσά της, βλέποντας το σκηνικό, κάλεσε την Άμεση Δράση νομίζοντας ότι πρόκειται για... απαγωγή.
Το μαρτύριο συνεχίστηκε, όπως περιέγραψε, μέσα στο περιπολικό της αστυνομίας, όταν ο ένας αστυνομικός που καθόταν δίπλα της έσφιγγε το κασκόλ στον λαιμό της, χωρίς η ίδια να έχει τη δυνατότητα να αντιδράσει επειδή ήταν δεμένη. «Με χλεύαζαν λέγοντας ότι τα μαλλιά μου μυρίζουν χασίς, μέσα στο περιπολικό μού έλεγαν ότι ήδη έχω τεθεί σε διαθεσιμότητα και πως έχει ενημερωθεί ο εισαγγελέας και ότι έδωσε τις σχετικές εντολές», υποστήριξε η καθηγήτρια.
Αποκορύφωμα των όσων καταγγέλλει ότι πέρασε είναι ο σωματικός έλεγχος στα γεννητικά όργανα, στον οποίο την υπέβαλε γυναίκα αστυνομικός αλλά υπό το βλέμμα άντρα συναδέλφου της, που κοιτούσε από το παράθυρο του δωματίου. «Έψαξαν όλα τα απόκρυφά μου σημεία, ενώ ένας έβλεπε από το παράθυρο και ζήτησα να γίνει η έρευνα σε χώρο που είναι κλειστός», είπε. «Μ’ έβριζαν συνέχεια λέγοντας ότι δεν πρέπει να είμαι καθηγήτρια των παιδιών τους, ούρλιαζαν μέσα στ’ αυτιά μου και με ρωτούσαν αν είμαι σε τρομοκρατική οργάνωση, μετά ότι με ψάχνουν για ναρκωτικά», περιέγραψε κλαίγοντας στη «Μ». Κατήγγειλε επίσης πως παρά τις συνεχείς εκκλήσεις της να επικοινωνήσει με τον εισαγγελέα, αφού της έλεγαν ότι εκείνος έδωσε εντολή, αλλά και με τον δικηγόρο της, αφού της μετέφεραν πως είχε συλληφθεί, οι αστυνομικοί αρνούνταν ακόμη και να απαντήσει στο κινητό της τηλέφωνο.
Η 33χρονη αφέθηκε ελεύθερη, αφού οδηγήθηκε, όπως είπε, ενώπιον του διοικητή του τμήματος, ενώ οι άλλοι αστυνομικοί που την προσήγαγαν υποστηρίζει πως την απείλησαν ότι αν μιλήσει για όσα έγιναν θα αντιμετωπίσει και άλλα προβλήματα. Για το περιστατικό ενημερώθηκε το συμβούλιο της τοπικής ΕΛΜΕ, που ανέλαβε τη νομική προστασία της καθηγήτριας. Χθες στάλθηκε εξώδικη διαμαρτυρία στη γενική αστυνομική διεύθυνση και ζητήθηκε να δοθούν εξηγήσεις για τα όσα κατήγγειλε ότι συνέβησαν η 33χρονη.

Αναδημοσίευση από: http://www.makthes.gr/news/reportage/83580/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails