Η ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΤΩΝ - ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ-ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ-ΙΣΤΟΡΙΚΟ-ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΤΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΩΝ - ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΘΕΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ - ΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΕΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑΣ - ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΩΝΥΜΩΝ - ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΙΣΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΜΑΘΕΙΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ.
ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ

Πέμπτη 3 Ιουλίου 2014

Οι βαρβαρότητες του καλλωπισμού

by ellas Ισοκράτης “Έσο φιλόκαλος και μη καλλωπιστής”, διότι το αληθινά όμορφο είναι το αδιακόσμητο. Ο δε καλλωπισμός φροντίζει να καλύπτει την έλλειψη. Ειδικά για τους άνδρες οι Έλληνες δεν εκοσμούντο. Αυτό ήταν ίδιον χαρακτηριστικό των συνηθειών των βαρβάρων, να ενδύονται με πολυτελή ενδύματα, να φορούν κοσμήματα και να χρησιμοποιούν αρώματα. Οι Έλληνες έκαναν χρήση μόνον ελαίου, το δε μύρον το εθεώρουν διαφθορά. Δεν τρυπούσαν τα αυτιά τους γιατί το θεωρούσαν ντροπή σε αντίθεση με τους ανατολίτες. Ο Ξενοφών όταν συνάντησε στην ανατολή έναν Έλληνα μισθοφόρο με σκουλαρίκια είπε“Ούτος και την πατρίδα καταισχύνει και πάσαν την Ελλάδα”. Το τρύπημα των αυτιών χαρακτήριζε κυρίως τους ανελεύθερους (δούλους). Ακόμη δεν στιγμάτιζαν (δεν έκαναν τατουάζ) στο σώμα τους το οποίο θεωρούσαν ιερό. Απεχθάνονταν δε μετά βδελυγμίας...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "Οι βαρβαρότητες του καλλωπισμού"

Η ανακάλυψη του πνεύματος

Snell, Bruno (1997), Η ανακάλυψη του πνεύματος, Αθήνα: Μ.Ι.Ε.Τ., σ. επιμέλεια: Ν. Τσούλια [Οι αποδελτιώσεις δεν αντικαθιστούν το διάβασμα των βιβλίων, αντίθετα το κεντρίζουν. Προσφέρονται ως πρόταση μελέτης του σχετικού βιβλίου και για διευκόλυνση στη δική σας αποδελτίωση] Σημείωμα του μεταφραστή: Στη μελέτη του ( ο συγγραφέας ) για τον Αισχύλο προσπάθησε να τεκμηριώσει τη βασική άποψη ότι η τραγωδία παρουσιάζει για πρώτη φορά διλημματικές καταστάσεις όπου ο ήρωας καλείται να πάρει απόφαση εκθέτοντας σε κίνδυνο την ίδια του τη ζωή και την ασφάλεια της κοινότητας. Στο ομηρικό έπος, αντίθετα, ο άνθρωπος, κάθε φορά που έχει να αντιμετωπίσει μια κρίσιμη κατάσταση, οδηγείται στη δράση του από τους θεούς. 7 [Στην εικόνα: Αριστοτέλης και Μ. Αλέξανδρος] … τη θεϊκή εξάρτηση του ανθρώπου ( έπος ) τη διαδέχεται η αφύπνιση της...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "Η ανακάλυψη του πνεύματος"

Περί Ελληνικής καταγωγής των αρχαίων Ρωμαίων

Γράφει ο αρχιμανδρίτης π. Κύριλλος Κεφαλόπουλος, ιστορικός, D.S.Litt., Διδάκτωρ Αρχαίας Ιστορίας Ίσως εκ πρώτης όψεως ο τίτλος του παρόντος άρθρου να εκπλήσσει ή να φαίνεται παράδοξος, ωστόσο υπάρχουν σημαντικές και αξιόπιστες αναφορές στην αρχαία Ελληνική και Ρωμαϊκή γραμματεία που στηρίζουν την αρχική θέση. Κατά παράδοση οι πρώτοι οικιστές της περιοχής περί τον Τίβερι ποταμό και τους γύρω λόφους ήσαν Ελληνικής καταγωγής και μάλιστα Αρκαδικής. Η αρχαία παράδοση αναφέρει ότι πρώτος εγκαταστάθηκε στην περιοχή ο Αρκάδας Εύανδρος, μαζί με άλλους Αρκάδες, περίπου 60 χρόνια πριν τον Τρωϊκό Πόλεμο. Ο εξόριστος βασιλέας Εύανδρος και οι Αρκάδες που τον συνόδευαν εγκαταστάθηκαν στον λόφο που ονόμασαν Παλατίνο ήΠαλλάντιο, εκ της ομωνύμου Αρκαδικής πόλεως. Επί του προκειμένου, ο Παυσανίας γράφει στα «Αρκαδικά» ότι ο...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "Περί Ελληνικής καταγωγής των αρχαίων Ρωμαίων"

Διάλεξη του Ν. Λυγερού με θέμα: "Η διαχρονική στρατηγική της εκκλησίας". 29/06/2014

...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "Διάλεξη του Ν. Λυγερού με θέμα: "Η διαχρονική στρατηγική της εκκλησίας". 29/06/2014 "
Related Posts with Thumbnails