Η ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΤΩΝ - ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ-ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ-ΙΣΤΟΡΙΚΟ-ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΤΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΩΝ - ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΘΕΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ - ΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΕΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑΣ - ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΩΝΥΜΩΝ - ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΙΣΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΜΑΘΕΙΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ.
ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ

Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

Εκπληκτική εφαρμογή: Μπείτε στην ακρόπολη από το σπίτι σας


Χάρη στην επιτροπή Συντηρήσεως Μνημείων Ακροπόλεως (ΕΣΜΑ) και ΥΣΜΑ, μία ανανεωμένη ψηφιακή εφαρμογή της εικονικής περιήγησης στον βράχο της Ακρόπολης είναι γεγονός.
Ο επισκέπτης- με τη χρήση ενός υπολογιστή, τάμπλετ ή «έξυπνου» κινητού μπορεί να βρεθεί στον ναό της Αθηνάς Νίκης, στον Παρθενώνα, στο Ερέχθειο, και να απολαύσει την πανοραμική θέα της Αθήνας με ένα μόνο κλικ!
Ο Ιερός Βράχος είναι πλέον προσβάσιμος διαδικτυακά, γεγονός που αποσκοπεί στην παρουσίαση των αναστηλωτικών εργασιών που πραγματοποιούνται στην Ακρόπολη όσο και στην προώθηση της πρόσβασης στο σημαντικότερο μνημείο της πολιτιστικής κληρονομιάς μας.
Η εικονική Περιήγηση στα μνημεία Ακρόπολης αποτελείται από εικόνες και πανοράματα υψηλής καθώς και από λεπτομερείς φωτογραφικές απεικονίσεις επιλεγμένων εξωτερικών όψεων των αρχαίων τειχών που περιβάλλουν το βράχο. Κάθε άποψη συνοδεύεται από περιγραφικά στοιχεία σχετικά με τα μνημεία και επιλεγμένα σημεία ενδιαφέροντος.
Η φωτογραμμετρική αποτύπωση της επιφάνειας του βράχου σε μορφή χάρτη επιτρέπει τον προσανατολισμό και την πλοήγηση στα επιμέρους σημεία θέασης. Οι εικόνες προσφέρουν δυνατότητες αυξημένης εστίασης στις λεπτομέρειες των μνημείων που είναι δύσκολο να γίνουν ορατές κατά την επίσκεψη στο χώρο. Ακόμη, ο χρήστης μπορεί να αντιληφθεί τη θέση του μνημείου σε σχέση με τον περιβάλλοντα χώρο ή ακόμα και να πραγματοποιήσει ένα εικονικό «περίπατο» επιλέγοντας τη δική του διαδρομή

Για να περιηγηθείτε στην Ακρόπολη πατήστε στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://acropolis-virtualtour.gr./
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "Εκπληκτική εφαρμογή: Μπείτε στην ακρόπολη από το σπίτι σας"

Οἱ εὐθύνες τῶν Βρετανῶν στὸ νὰ γίνει ξανὰ Χριστιανικὸς Ναὸς ἡ Ἁγία Σοφία τὸ 1918


Ο Βρετανο πέτρεψαν ν ξαναγίνει  γία Σοφία χριστιανικς νας τ 1918 ταν τσυμμαχικ στρατεύματα τς ντντ προχώρησαν στς 13 Νοεμβρίου το 1918 στν κατάληψη τς Κωνσταντινούπολης. Τν ποκάλυψη ατ κάνουν τουρκικ δημοσιεύματα  γι κάποιους τνπαναφέρουν λόγω το μείζονος θέματος πο χει προκύψει μ τν μετατροπτς γίας Σοφίας σ τζαμί.

ντιλαμβάνεται κανες τι ν συνέβαινε κάτι τέτοιο κα ν  σταυρς θ δέσποζε ξαν μεγαλοπρεπς  στν τρολο τς γίας Σοφίας, ατ θ ταν να γεγονς μεγάλης στορικς συμβολικς λλ κα ψυχολογικς σημασίας κα  θ πηρέαζεποφασιστικ στν ριστικ παναφορ τς Πόλης στ λληνικ χέρια.
 μφάνιση ξαν το σταυρο στν τρολο τς γίας Σοφίας θ ταν να π τμεγαλύτερα στορικ χτυπήματα γι τος Τούρκους κα θ δινε τ ναυσμα γι τνκκένωση τς Πόλης π τ σλαμικ στοιχεο, πως πολόγιζαν τότε κα....τσυμμαχικ στρατεύματα, σύμφωνα πάντα μ τν τουρκικ φημερίδα.

Κα ν λα ταν τοιμα κα εχαν δη καταστρωθε τ σχέδια γι τν κ νέου μετατροπ τς γίας Σοφίας σ χριστιανικ κκλησία, σημειώθηκε ντίδραση πτ μουσουλμανικ στρατεύματα τς βρετανικς ατοκρατορίας κα διατυπωθκαν κάποιες πειλς τι ν συνέβαινε κάτι τέτοιο θ ξεσηκώνονταν στς νδίες ομουσουλμάνοι ναντίων των Βρετανν καθς κα σ λλες περιοχς που βρετανικ ατοκρατορία ξουσίαζε μουσουλμανικος πληθυσμούς.

πως ποκαλύπτει  Zaman, ο πρτες σκέψεις του τότε βρετανοπρωθυπουργο, Lloyd George, μετ τν κατάληψη τς Κωνσταντινούπολης πτ στρατεύματα τς ντντ τν Νοέμβριο το 1918, ταν  μεση παράδοση τςγίας Σοφίας στος χριστιανούς. Μ τν κίνηση ατή, πως πολόγιζε  Βρετανς πρωθυπουργός, θ σημειώνονταν μι μεγάλη τάση φυγς τν μουσουλμάνων πρς τν Μικρ σία καθς θ φαίνονταν πς  Πόλη ριστικ περνοσε ξανστ χέρια τν χριστιανν κα θ πανέρχονταν στ πρωταρχικό της νομα, δηλαδ π Istanbul στν Κωνσταντινούπολη.

σον φορ τ μουσουλμανικ χαλιφάτο πο εχε μέχρι τότε τν δρα του στν Κωνσταντινούπολη, θ μεταφέρονταν στν Προσα  στ κόνιο καὶ ἔτσι μεγάλο μέρος καὶ τοῦ μουσουλμανικοῦ ἱερατείου θὰ ἔφευγε ἀπὸ τὴν Πόλη. Ἐξ ἄλλου, ὅπως ἀνέφεραν τότε οἱ βρετανικὲς πηγές, στὴν Κωνσταντινούπολη ἤδη ὑπῆρχαν ἑκατοντάδες τζαμιὰ καὶ ἔτσι ἡ ἀλλαγὴ τοῦ καθεστῶτος τῆς Ἁγίας Σοφίας καὶ ἡ ἐκ νέου μετατροπή της σὲ χριστιανικὸ ναὸ δὲν θὰ ἐπηρέαζε τὰ θρησκευτικὰ καθήκοντα τῶν μουσουλμάνων ποὺ θὰ παρέμεναν στὴν Πόλη. Διαφωνία ὑπῆρξε στὸ θέμα σὲ ποιοὺς θὰ παραδίδονταν ἡ ἁγία Σοφία.

Φυσικὰ τὴν πρώτη προτεραιότητα τὴν εἶχαν οἱ Ἕλληνες τῆς Πόλης, ὅπως ἀνέφεραν οἱ βρετανικὲς πηγές, καθὼς ἡ ἁγία Σοφία ἀποτέλεσε ἐπὶ χίλια χρόνια το σύμβολο τῆς ἑλληνικῆς ὀρθοδοξίας καὶ τώρα τὴν διεκδικοῦσε μὲ σοβαρὲς ἀξιώσεις τὸ ἑλληνορθόδοξο Πατριαρχεῖο. Ὑπῆρξαν ὅμως καὶ διεκδικήσεις ἀπὸ ρωσικῆς πλευρᾶς ἤδη ἀπὸ τὸ 1915 ἀπὸ τὸν Ρῶσο Trubetskoy καὶ  σχετικὲς ἀναφορὲς ἀπὸ τὸν γνωστὸ Ρῶσο συγγραφέα, Dostoyevski.

Τίποτα ὅμως ἀπὸ ὅλα αὐτὰ δὲν ἔγινε ἐξ’ αἰτίας τῶν δεύτερων σκέψεων τοῦ Λονδίνου, δηλαδὴ τοῦ κέντρου τῆς τότε μεγάλης βρετανικῆς αὐτοκρατορίας ποὺ τὴν ἐποχὴ ἐκείνη διοικοῦσε τὸ μεγαλύτερο μέρος τοῦ ἰσλαμικοῦ κόσμου καὶ μάλιστα εἶχε ὑπὸ τὴν κατοχὴ τῆς τὶς μεγάλες ἱερὲς πόλεις τῶν μουσουλμάνων, δηλαδὴ τὴν Μέκκα καὶ τὴν Μεδίνα. Τὸ θέμα ἔμεινε χωρὶς καμία ἐξέλιξη γιὰ νὰ φτάσουμε στὴν μικρασιατικὴ καταστροφὴ καὶ τὴν κατάληψη τῆς Πόλης ἀπὸ τὰ στρατεύματα τοῦ Μουσταφᾶ Κεμὰλ Ἀτατούρκ, στὶς 6 Ὀκτωβρίου τοῦ 1924.

Ἔτσι  χάθηκε μιὰ μοναδικὴ εὐκαιρία γιὰ τὸν χριστιανισμὸ ἀλλὰ καὶ γιὰ τὸν ἑλληνισμὸ ποὺ θὰ ἐπέστρεφε μετὰ ἀπὸ τεσσεράμισι αἰῶνες στὸν ἱστορικὸ αὐτὸ ναό. Παρ’ ὅλα αὐτὰ ἡ Ἁγία Σοφία δὲν ἔμεινε σὰν τζαμὶ καθὼς ὁ Κεμάλ, ὅπως ἀναφέρει ἡ τουρκικὴ ἐφημερίδα, ἀποδέχτηκε κάποια νέα βρετανικὰ σχέδια γιὰ τὴν μετατροπή της σὲ μουσεῖο.  Τὸ σκεπτικὸ ἦταν ὁ ἱστορικὸς αὐτὸς ναὸς νὰ γίνει, ὅπως καὶ ἔγινε, παγκόσμιο ἀξιοθέατο ποὺ κάθε χρόνο δίνει στὴν τουρκικὴ οἰκονομία ἑκατομμύρια σὲ συνάλλαγμα ἀπὸ τοὺς ἐπισκέπτες ποὺ ἔρχονται ἀπὸ παντοῦ γιὰ νὰ θαυμάσουν αὐτὸ τὸ ἀριστούργημα τῆς ἑλληνικῆς ὀρθοδοξίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "Οἱ εὐθύνες τῶν Βρετανῶν στὸ νὰ γίνει ξανὰ Χριστιανικὸς Ναὸς ἡ Ἁγία Σοφία τὸ 1918"

Δευτέρα 7 Ιουλίου 2014

Το ελληνικό πνεύμα δεν δανείζεται, προσφέρεται

Του Νίκου Λυγερού
Όταν θέλεις να κάνεις μια έκθεση που αναδεικνύει το ανθρώπινο σώμα μέσω της ελληνικής τέχνης, το πρώτο πράγμα που πρέπει να σκεφτείς δεν είναι να δανειστείς άλλα γλυπτά από την πατρίδα στην οποία δεν αποδέχεσαι να επιστρέψεις αυτά που έχεις αρπάξει μ’ ένα βάρβαρο τρόπο, αλλά αν με αυτόν τον τρόπο ακολουθείς το πρέπον και το ελληνικό φως. Διότι τα γλυπτά, και όχι τα μάρμαρα, δεν είναι μόνο εκθέματα, είναι κομμάτια του Ελληνισμού που ανήκουν στην Ανθρωπότητα και γι’ αυτό το λόγο μάλιστα ο Αρχαιολογικός χώρος της Ακρόπολης εντάχθηκε το 1987 στα Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς της Ανθρωπότητας. Μόνο και μόνο η ιδέα ενός δανεισμού άλλων γλυπτών της Ακρόπολης για να οργανωθεί μια έκθεση στο British Museum είναι απαράδεκτη όσο επικρατεί η επίσημη στάση της Αγγλίας περί επιστροφής. Αν βέβαια θεωρείς ότι έχουμε ξεχάσει το θέμα και δεν διεκδικούμε πια την επιστροφή στην πατρίδα μας, δικαιολογείται αυτή η πρόταση. Μόνο που ο ελληνικός λαός δεν έχει ξεχάσει απολύτως τίποτα. Συνεχίζουμε τον αγώνα της επιστροφής, όχι για κάποιο λόγο εκδικητικό ή εθνικιστικό, αλλά γιατί είναι απλώς το πρέπον για τον Ελληνισμό και την Ανθρωπότητα. Το ελληνικό πνεύμα δεν δανείζεται, γιατί είναι προσφορά του Χρόνου στην Ανθρωπότητα. Έτσι δεν μπορούμε να δεχτούμε ότι ξεχάσαμε ή ότι δεν πρόκειται ν’ αλλάξει τίποτα σε αυτή την υπόθεση. Ο Ελληνισμός είναι μαχητικός, γιατί είναι της Δικαιοσύνης και δεν γονατίζει με τις δυσκολίες. Συνεχίζουμε, λοιπόν, πάντα ακάθεκτοι.
Πηγή: http://www.lygeros.org/articles.php?n=15773&l=gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "Το ελληνικό πνεύμα δεν δανείζεται, προσφέρεται"

Κατοχικό Δάνειο και Πολεμικές Αποζημιώσεις

Εστάλη στους Βουλευτές του Γερμανικού Κοινοβουλίου

Αγαπητέ Κύριε/Αγαπητή Κυρία Βουλευτή, Θέμα : Αίτημα – Πολεμικές Αποζημιώσεις
Κατά την τριήμερη επίσκεψη του στην Ελλάδα, που άρχισε την 5η Μαρτίου 2014 ο πρόεδρος της Γερμανίας Joachim Gauck, σε συνέντευξή του στην ελληνική εφημερίδα Καθημερινή και για το θέμα των πολεμικών αποζημιώσεων του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, δήλωσε: « Η Ελλάδα βίωσε κατά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο μία Γερμανική κατοχή ιδιαίτερα βίαιη… Ελληνοεβραίοι εξοντώθηκαν συστηματικά, Έλληνες τουφεκίστηκαν, κρεμάστηκαν, θανατώθηκαν με βάναυσο τρόπο, και πολλοί Έλληνες 
πέθαναν από την πείνα. Αυτό … μας επιβάλλει μια ιδιαίτερη ευθύνη … Δεν θα ήθελα να συζητήσω εδώ το νομικό ζήτημα των αποζημιώσεων, αλλά επιτρέψτε μου να πω το εξής: Δεν θέλουμε να αρνηθούμε την ηθική μας ευθύνη … Ωστόσο, αν και πολλοί Γερμανοί έχουν επίγνωση των Γερμανικών εγκλημάτων πολέμου σε άλλες χώρες, αγνοούν σε μεγάλο βαθμό το τι έγινε στην Ελλάδα».
Η πληρωμή των πολεμικών αποζημιώσεων που επιδικάσθηκαν στη Διάσκεψη των Παρισίων του 1946 αναβλήθηκε με τη Συμφωνία του Λονδίνου του 1953 «μέχρι την τελική διευθέτηση του προβλήματος των αποζημιώσεων». Η Ελλάδα έχει ζητήσει την πληρωμή των πολεμικών αποζημιώσεων, καθώς και του αναγκαστικού κατοχικού δανείου, το 1945, 1946, 1947, 1964, 1965, 1966, 1974, 1987, και 1995. Η Γερμανία έχει επίμονα αρνηθεί να πληρώσει. Γερμανοί αξιωματούχοι προβαίνουν σε δημόσιες δηλώσεις, όπως: «δεν υπάρχει νομική βάση για την Ελλάδα να διεκδικήσει αποζημιώσεις από τη Γερμανία. Οι νομικοί λόγοι είναι πολύπλοκοι και δεν θα ήθελα να επεκταθώ…», «σαν Γερμανοί πάντα δεχτήκαμε την ηθική μας ευθύνη για ότι συνέβη στην Ελλάδα», «το ζήτημα των πολεμικών αποζημιώσεων δεν αποτελεί πλέον θέμα», «αυτό το θέμα έχει ρυθμιστεί εδώ και καιρό». Και όλες αυτές οι δηλώσεις χωρίς συγκεκριμένα στοιχεία για το τι, πότε και γιατί έχει πληρωθεί.
Η Συμφωνία του Λονδίνου του 1953 ασχολήθηκε όχι μόνο με τις αποζημιώσεις του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, αλλά και με τις αποζημιώσεις που οφείλονταν από τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, που είχαν ακυρωθεί από τον Χίτλερ. Η Γερμανία πλήρωσε την τελευταία δόση αποζημιώσεων από τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο σε Αμερικανούς δικαιούχους στις 3 Οκτωβρίου του 2010, σχεδόν 92 χρόνια μετά το τέλος αυτού του πολέμου.
Ο πρόεδρος της Ελλάδας, Κάρολος Παπούλιας, έθεσε το θέμα των εκκρεμούντων πολεμικών αποζημιώσεων και της πληρωμής του αναγκαστικού κατοχικού δανείου στον επισκέπτη Γερμανό πρόεδρο. Ο πρόεδρος Gauck αναγνώρισε ότι η Γερμανία επιβαρύνεται με το « ηθικό χρέος» για τα μαζικά εγκλήματα που διαπράχθηκαν από Γερμανούς στρατιώτες σε αντίποινα κατά της αντίστασης, αλλά επανέλαβε ότι η Γερμανία δεν είναι διατεθειμένη να συζητήσει το θέμα των αποζημιώσεων. «Πιστεύω ότι ο νομική οδός για αυτό το θέμα έχει κλείσει», είπε, χωρίς να δώσει εξηγήσεις, αν και το θέμα έχει εγερθεί επανειλημμένα τα τελευταία χρόνια στον Ελληνικό, Γερμανικό και διεθνή τύπο.
Έχει αναφερθεί ότι ο πρόεδρος Παπούλιας απάντησε στον Πρόεδρο Gauck ότι είναι «παράδοξο» οι Έλληνες να είναι φορτωμένοι με επώδυνα μέτρα λιτότητας και δεσμεύσεις, ενώ η Γερμανία να αρνείται να συζητήσει τις «ευθύνες της» που απορρέουν από το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. « Η θέση σας ότι « δεν υπάρχει θέμα» είναι κάτι που εσείς ισχυρίζεσθε. Δεν μπορεί να προβάλλεται μονομερώς ως τελικό συμπέρασμα».
Η πληρωμή των αποζημιώσεων και του κατοχικού δανείου αποτελεί νομική υποχρέωση που υπαγορεύεται από τη συμφωνία της Διάσκεψης των Παρισίων του 1946 και τη Συμφωνία του Λονδίνου του 1953, καθώς και από τους όρους του δανείου. Αυτή δεν είναι μια ηθική υποχρέωση που μπορεί να ικανοποιηθεί με την αποδοχή ηθικής μομφής.
Μία από τις θεμελιώδεις αρχές της δικαιοσύνης είναι αυτή της συμμετρίας. Όπως ο πρόεδρος Παπούλιας υπαινίχθηκε στον πρόεδρο Gauck, όταν η Γερμανία απαιτεί από την Ελλάδα να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της, η δικαιοσύνη δεν επιβάλλει επίσης στη Γερμανία να εκπληρώσει τις δικές της νομικές υποχρεώσεις που απορρέουν από τις πολεμικές αποζημιώσεις και το κατοχικό δάνειο;
Θα εκτιμήσουμε ιδιαίτερα την υποστήριξή σας στην προσπάθειά μας να δοθεί λύση σε αυτό το υπό εκκρεμότητα θέμα δικαιοσύνης μεταξύ των λαών της Γερμανίας και της Ελλάδας. Πάνω από 200 000 άτομα από όλο τον κόσμο έχουν υπογράψει το Αίτημα μας, που είναι αναρτημένο με τις υπογραφές στο http://www.greece.org/blogs/wwii/
και ζητά από την Γερμανική κυβέρνηση να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της προς την Ελλάδα, που εκκρεμούν προ πολλού, πληρώνοντας το αναγκαστικό κατοχικό δάνειο, και τις πολεμικές αποζημιώσεις που επιδικάσθηκαν στην Ελλάδα από διεθνείς συμφωνίες.

Με εκτίμηση,
Κωνσταντίνος Τζάνος, Δρ Μηχανικός
Για το Φόρουμ Ελλήνων Καθηγητών Πανεπιστημίου και Διδακτόρων
Παρακαλώ επισκεφθείτε το http://www.greece.org/blogs/wwii/ και υπογράψτε το Αίτημα











Παιδιά της Αθήνας στην κατοχή. Από το φωτογραφικό αρχείο του Πολεμικού Μουσείου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "Κατοχικό Δάνειο και Πολεμικές Αποζημιώσεις"

Ο δίσκος της Νέμπρα και ο αποικισμός της Β. Ευρώπης και της Γερμανίας από Έλληνες χιλιάδες χρόνια πρίν!


forum1
Η καλή και η ατάσθαλη Ιστορία.
Η Ιστορία είναι μία ερμηνεία του υλικού και άυλου πολιτισμού κάθε εποχής.
Η καλή Ιστορία.
Η άλλη, ή γραπτή, είναι πάντοτε το όργανο των ηγεμόνων και των νικητών. Ας διαβάσουμε λοιπόν την... Ιστορία όχι μόνο από τους σημερινούς ιστορικούς, αλλά κυρίως από τις αποδείξεις, τα υλικά μίας εποχής 3600 χρόνια πριν.
Είναι γνωστά τα ευρήματα στο Bernstorfer Berg της Βαυαρίας, και η συσχέτιση τους με τον ελληνικό πολιτισμό (εφημ. Καθημερινή, περιοδικό ΙΧΩΡ, Dr. Karl-Heinz Riedler), τα οποία αφήνουν πλέον ανοικτά ερωτήματα στην επιστημονική κοινότητα για ελληνικές ενδείξεις στην Γερμανία ακόμα πριν από το 1200 π.Χ.

Θρίλερ: Αρχαιολογία
Η ελβετική αστυνομία στις 23 Φεβρουαρίου 2002 μετά από συναρπαστική περιπέτεια που θα άξιζε να κινηματογραφηθεί, κατάσχει μέσα σε ένα ξενοδοχείο στη Βασιλεία (Basel, Ελβετία) κλοπιμαία από την εποχή του χαλκού. Ήταν αυτά που είχαν ευρεθεί από κυνηγούς θησαυρών τον Ιούλιο του 1999 στην Νέμπρα κοντά στην Λειψία (πρώην Ανατολική Γερμανία). Βέβαια, οι κυνηγοί θησαυρών δεν είχαν ιδέα τι τεράστιο αρχαιολογικό θησαυρό ανακάλυψαν.
Το αντικείμενο 32 εκατοστών το οποίο βρήκε ο ανιχνευτής μετάλλων το νόμιζαν (λόγω της ακαθαρσίας η οποία το κάλυπτε) ...για καπάκι! Αργότερα η αρχαιολογία ανακάλυψε ότι επρόκειτο για μια από τις αρχαιότερες απεικονίσεις του νυχτερινού έναστρου ουρανού: Ο δίσκος της Νέμπρα μαζί με δύο σπαθιά και εργαλεία!
Η συγκλονιστική ανακάλυψη
O Hans Christian Wunderlich του νομαρχιακού υπουργείου αρχαιολογίας, αποσπώντας ένα μικροσκοπικό κομματάκι από τα σπαθιά, καταφέρνει να χρονογραφήσει με απόλυτη ακρίβεια ένα συνταρακτικό γεγονός. Η κατασκευή εντάσσεται στο 1600 π.Χ. ! Την ίδια εξακρίβωση έκανε επίσης ο Dr. Ernst Pernicka, καθηγητής προϊστορικής αρχαιολογίας του πανεπιστημίου της πόλεως Tübingen, ο οποίος είναι επίσης προϊστάμενος του νεοσυσταθέντος Ινστιτούτου αρχαιομετρίας. Με την μέθοδο »210« την οποία ο ίδιος ανακάλυψε, αποδεικνύεται το αυθεντικό των ευρημάτων σε ποσοστό 99,9%. Βέβαια δεν είναι μόνο η χρονολογία το συνταρακτικό γεγονός, αλλά οι γεωγραφικοπολιτισμικές συγκυρίες. Μέχρι πρότινος οι γνώσεις που είχαμε για την αρχαία Γερμανία και την επιρροή ελληνικού πολιτισμού ήταν λίγες. Τώρα αλλάζει ριζικά το σκηνικό.
Ο δίσκος της Νέμπρα αδιάψευστη απόδειξη ελληνικής παρουσίας
Ο καθηγητής αστρονομίας του πανεπιστήμιου της πόλεως Μπόχουμ Wolfhard Schlosser, απέδειξε ότι επρόκειτο για ημερολόγιο, και μάλιστα βασισμένο στις Πλειάδες, έτσι ώστε οι χωρικοί να ξέρουν πότε να σπείρουν και πότε να θερίσουν. Ας μην ξεχνάμε ότι παρόμοιες συμβουλές για τους χωρικούς βασισμένες στις Πλειάδες έδινε και ο Ησίοδος πριν 2700 χρόνια. Και η ερώτηση: πώς ήξεραν οι Γερμανοί των αστερισμό των Πλειάδων; Και γιατί τις ονόμασαν επίσης Πλειάδες(Plejaden); Οι Πλειάδες ήταν γνωστές στους Έλληνες από την μυθική ακόμα εποχή, οι κόρες του Άτλαντος.
Ελληνική κατασκευή; 
Ο διάσημος αστρονόμος, ο οποίος έχει σπουδάσει επίσης φυσική και ιστορία, του πλανητάριου του Αμβούργου, ο Rahlf Hansen λέει ότι είναι γνωστό ότι η τεχνογνωσία με την οποία είναι λαξευμένος ο χρυσός στον δίσκο, προήλθε με σιγουριά από την Ελλάδα. Κατά δική του εκδοχή υπήρχε εξαγωγή τεχνογνωσίας από την Ελλάδα και την Τροία προς την Γερμανία.
Ο ιερός τομέας GOSECK
Ωχριούν οι πέτρες του Stonehenge στην Αγγλία μπροστά στην ηλικία της κατασκευής του Goseck. Είναι βλέπετε κατά 1800 χρόνια νεώτερες! Μόνο σε 25 χιλιόμετρα από το Γκόσεκ, βρέθηκε και ο δίσκος της Νέμπρα. Αλλά ας δούμε τι είναι αυτό το Γκόσεκ. Είναι ένα ξύλινο στρογγυλό οχύρωμα με τρεις πύλες και με τέφρωμα το οποίο χρονολογείται στο 5000 – 4800 π.Χ. Δύο από τις τρεις πύλες ήταν έτσι κατασκευασμένες ώστε να υποδεικνύουν με τις ηλιακές ακτίνες το χειμερινό ηλιοστάσιο.
Βέβαια, είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι οι αστρονομικές γνώσεις προήλθαν από τους Χαλδαίους, Βαβυλώνιους ή ακόμα και Αιγυπτίους. Όχι για να τους υποτιμήσουμε. Είχαν όντως μεγάλο πολιτισμό, αλλά σε κύριο βαθμό η Αστρονομία τους ήταν βασισμένη όχι στον ήλιο, αλλά στην σελήνη! Η εκδοχή ότι οι αστρονομικές γνώσεις των αρχαίων Γερμανών έχουν την καταγωγή τους στην Μεσοποταμία είναι μάλλον ατυχής. Η πιθανότητα έντονης παρουσίας Ελλήνων στην Γερμανία καθώς οι Έλληνες πάντα βάση είχαν τον ήλιο, είναι μεγάλη.
Επίσης η εκδοχή να είχαν και κοινούς Θεούς φαίνεται τεκμηριωμένη. Και πιθανότατα και τον Θεό Παν. Βρέθηκαν στο Γκόσεκ υπολείμματα αυλού. Και ξέρετε πώς ονομάζουν οι Γερμανοί τον αυλό; Παν-φλέτε (Panflöte). Μετάφραση: η φλογέρα (αυλός) του Παν(ός). Αρθρογραφία:Περιοδικά Ιχώρ, ΡΜ History, Abenteuer Archäologie
Η παρουσία των Ελλήνων στην Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη είναι γεγονός τουλάχιστον πριν το 3000π.Χ.
Σύμφωνα με διατριβή του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, πολυσχιδή μελέτη πολλών ετών, αναφέρει ότι πριν από 20.000 περίπου χρόνια επήλθε η τήξη των πάγων της Β.Ευρώπης και τούτο κατέστη η αφορμή για τον αποικισμό της απ' τα Ελληνικά φύλα του Νότου.
Άλλη πάλι έγκυρη τοποθέτηση του Ιδρύματος των Επιστημών της Σοβιετικής Ένωσης, κατέδειξε πως ο εκπολιτισμός της Βορείου Ευρώπης αλλά και της Νότιας Ρωσίας, προήλθε από αμιγώς Ελληνικά φύλα του Αιγαιακού χώρου, από το 15.000 π.Χ. ως και το 3.000 π.Χ.
Το εκπολιτιστικό αυτό έργο των Ελλήνων, ανεγνώρισαν όλοι οι Αρχαίοι Υπερβόρειοι λαοί κατά το απώτατο παρελθόν αποστέλλοντας συχνά προσφορές στον Ναό Του Πυθίου Απόλλωνος στον ομφαλό της Γης τους Δελφούς και στην γενέτειρα του Θεού τη Δήλο.
Ο Εποικισμός των Ελλήνων στην Βόρεια Ευρώπη αποτυπώθηκε στην Ελληνική Παράδοση ως η μετάβαση Του Απόλλωνος στην Υπερβόρεια Γη τους χειμερινούς Μήνες και με την επιστροφή-παλινόστηση – επαναπατρισμό των Ελληνικών φύλων στην Ελλάς (Κάθοδος των Δωριέων) περί το 2.000 π.Χ., η επιστροφή του Θεού στην Ελλάδα.
ΠΗΓΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "Ο δίσκος της Νέμπρα και ο αποικισμός της Β. Ευρώπης και της Γερμανίας από Έλληνες χιλιάδες χρόνια πρίν!"

Κυριακή 6 Ιουλίου 2014

Θαλάσσια οικόπεδα της ελληνικής ΑΟΖ

Του Νίκου Λυγερού
Ακόμα και με το επίτευγμα της Ελλάδας με τα είκοσι θαλάσσια οικόπεδα που πληρούν όλα τα γεωστρατηγικά κριτήρια, υπάρχουν δικοί μας που δεν κατάλαβαν τη σημασία αυτού του βήματος. Είναι προφανές ότι ξέχασαν ότι τα θαλάσσια οικόπεδα της Κυπριακής ΑΟΖ είχαν τεμαχιστεί πριν τη συμφωνία οριοθέτησης Κύπρος-Ισραήλ που έγινε το 2010. Στην πραγματικότητα, τα 20 θαλάσσια οικόπεδα της Ελλάδας ενισχύουν τις οριοθετήσεις που πρέπει να κάνουμε, αφού το οικόπεδο 1 αγγίζει τη μέση γραμμή με την Αλβανία, τα οικόπεδα 2, 4 και 5 αγγίζουν τη μέση γραμμή με την Ιταλία και τα οικόπεδα 16, 17, 18, 19 και το 20 αγγίζουν τη μέση γραμμή με τη Λιβύη. Κατά συνέπεια αυτά τα 9 οικόπεδα μπορούν να ενεργοποιηθούν χωρίς προβλήματα μόνο με τις αρμόδιες οριοθετήσεις της ελληνικής ΑΟΖ. Και όσοι δυσκολεύονται να καταλάβουν την επιτυχία αυτή πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι πρόκειται για ένα τεράστιο βήμα για τη δημιουργία της ελληνικής ΑΟΖ. Και αυτό το όραμα δεν είχε ποτέ στο παρελθόν αγγίξει τόσο πολύ την πραγματικότητα. Τώρα υπάρχουν τα οικόπεδα και από τον Σεπτέμβρη αρχίζει επίσημα ο γύρος αδειοδότησης και θα έχουμε μετά το απαραίτητο χρονικό διάστημα των 12 μηνών, όπου θα υποβληθούν οι υποψηφιότητες των εταιρειών και στη συνέχεια η αξιολόγησή τους. Σε αυτό το πλαίσιο η ΑΟΖ είναι απαραίτητη γιατί πρόκειται για κυριαρχικά δικαιώματα που πρέπει να ανακηρυχθούν για να υπάρξουν. Διότι πολύ απλά, τα θαλάσσια οικόπεδα βρίσκονται πέρα των εθνικών χωρικών υδάτων.
Πηγή: http://www.lygeros.org/articles.php?n=15776&l=gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "Θαλάσσια οικόπεδα της ελληνικής ΑΟΖ"

Φορωνεύς……….ο αρχέγονος

Ερμής και Άργος πίνακας του  Ρούμπενς (1577-1640)
Ερμής και Άργος πίνακας του Ρούμπενς (1577-1640)
O Φορωνεύς ήταν γιός του ποτάμιου θεού Ινάκχου και της Ωκεανίδας νύμφης Μελίας, ή της επίσης Ωκεανίδας νύμφης Αργίας και πιθανόν ο πρώτος άνθρωπος που……...
Ο Σόλων και οι ιερείς
Ο Αθηναίος πολιτικός και ποιητής Σόλων (640 – 560 π.Χ) κατά την διάρκεια επίσκεψης στην χώρα του Νείλου, αιφνιδίασε ορισμένους Αιγυπτίους ιερείς όταν ανέφερε ότι ο Φορωνεύς υπήρξε ο πρώτος άνθρωπος. Οι Αιγύπτιοι απήντησαν χαριτολογώντας:
«Ω Σόλων, Σόλων εσείς οι Έλληνες είστε πάντοτε νέοι…..δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρχει κάποιος τόσο γέρος» (Αιγύπτιος ιερέας προς Σόλωνα – Πλάτων «Τιμαίος 23β).
Στην πραγματικότητα όμως αν και η γενεαλογία των Ελλήνων δεν εμφανίζει τον Φορωνεά ως τον πρώτο άνθρωπο, οι μετέπειτα αρχέγονες θεωρήσεις – εκδοχές των γενεαλογικών δένδρων έχουν εμπλακεί σε μία σειρά ατελείωτων αμφισβητήσεων.
Αιγιαλεύς ο πρώτος Σικυώνιος
Αν οι γενεές μετρούσαν αντίστροφα, φαίνεται ότι ο Αιγιαλεύς είναι ο πρώτος άνθρωπος της ηρωικής εποχής και όχι ο Φορωνεύς. Αλλά επειδή η φήμη παίζει σημαντικό ρόλο και ουδείς αναφέρει τον Αιγιαλέα ως τον πρώτο άνθρωπο, γι’ αυτό ίσως ουδέποτε θεωρηθεί ως τέτοιος ακόμη και αν όντως ήταν ο πρώτος άνθρωπος. Αντιθέτως ο Αιγιαλεύς φέρει τον τίτλο του πρώτου οικιστή της Σικυώνας, πόλης της Πελοποννήσου στον Κορινθιακό κόλπο η οποία θεωρείται ως η αρχαιότερη πόλη κράτος.
f6851
Σημειώνεται ότι ο Αιγιαλεύς πέθανε άτεκνος και ήταν αδελφός του Φορωνέα, χωρίς αυτό να αποτελεί κριτήριο, καθότι ήσαν απόγονοι θεοτήτων (ο Ίνακχος ήταν ποτάμιος θεός και η μητέρα τους νύμφη) και ο χρόνος δεν λογίζεται το ίδιο για θεούς και θνητούς. Επίσης, η Ιώ, ως κόρη του Ίνακχου, μπορεί να θεωρείται αδελφή της Φορωνέα, αλλά η καταγωγή της είναι αβέβαιη. Ο χαρακτηρισμός «πρώτος άνθρωπος» από μόνος του ορισμένες φορές αποτελεί τμήμα μιας μεγαλύτερης φράσης που σημαίνει «ο πρώτος άνθρωπος………που έγινε………ή έπραξε κάτι». Έτσι για παράδειγμα, ορισμένοι έχουν πει ότι οΦορωνεύς ήταν ο πρώτος θνητός………..που κυβέρνησε.
Ο Ερμής και οι θνητοί
Την εποχή του Φορωνέα, ο οποίος έζησε πολλές γενεές πριν τον κατακλυσμό του Δευκαλίωνα, οι άνθρωποι ζούσαν επί αιώνες χωρίς πόλεις και νόμους. Εκείνη την περίοδο μιλούσαν την ίδια γλώσσα, ώσπου ο Ερμής (θεός του λόγου) τους εξήγησε τα μυστικά της διαλέκτου. Αυτή η γνώση έφερε «διχόνοια»  μεταξύ των θνητών με αποτέλεσμα να χωρισθούν σε Έθνη.
Φορωνεύς ο πρώτος άρχων
Από αυτόν τον διαχωρισμό προέκυψε η ανάγκη διακυβέρνησης και έτσι ο Δίας έδωσε τον πρώτο κανόνα (νόμο) στον Φορωνέα, επειδή ήταν ο πρώτος που έκανε προσφορές στην Ήρα, χτίζοντας ναό και κατασκευάζοντας όπλα προς τιμήν της. Είτε λοιπόν επειδή ήταν ευσεβής, είτε επειδή κατάλαβε ότι οι νόμοι δεν είναι δυνατόν να εφαρμοσθούν χωρίς όπλα, ενόσω επικρατεί διχόνοια μεταξύ των θνητών, έλαβε από τον Δία την άδεια να κυβερνήσει. Έχοντας γίνει κυβερνήτης, συγκέντρωσε τους κατοίκους οι οποίοι εκείνη την εποχή διαβίωναν διάσπαρτοι ως απομονωμένες οικογένειες και ίδρυσε μια πόλη η οποία αρχικά ονομάσθηκε Πόλη του Φορωνέα και αργότερα Άργος λόγω του Άργου, εγγονού του Φορωνέα. Στη συνέχεια βασίλευσε σε όλη την περιοχή η οποία αργότερα ονομάστηκε Πελοπόννησος από τον Πέλοπα. (Παυσανίας «Περιγραφή της Ελλάδας»)
Πρώιμος «Προμηθέας»
Οι Αργείοι τιμούσαν τον Φορωνέα καταθέτοντας προσφορές στον τάφο του και ανεγείροντας προς τιμήν του άγαλμα, δίπλα στο οποίο έκαιε άσβεστη φλόγα, διότι πίστευαν ότι αυτός ανακάλυψε την φωτιά και όχι ο Προμηθέας όπως πιστεύεται από τους περισσότερους. (Υγίνος «Ἱστορίες» 145)
Μετά τον θάνατό του τον διαδέχθηκε ο εγγονός του Άργος, γιός του Δία και της Νιόβης, της πρώτης θνητής που τεκνοποίησε με θεό.
Σύζυγοι του Φορωνέα υπήρξαν η Τηλεδίκη, ή η Κίννα, ή η Κερδώ. (Παυσανίας «Περιγραφή της Ελλάδος 2.21.1» – Ψευδο Απολλόδωρος «Βιβλιοθήκη 2.1.1» – Τζέτζης «Λυκόφρων 177»)
Απόγονοι
Απόγονοί του ήσαν οι παρακάτω:
-  Ο Άπιος ο οποίος ήταν βασιλέας της Πελοποννήσου την οποία ονόμασε αρχικά Άπια, αλλά δολοφονήθηκε μετά από συνωμοσία από τον ίδιο του τον γιό Θελξίονα και τον Τελχίνα (Απολλόδωρος «Βιβλιοθήκη» Β.1.1).
-  Η Νιόβη ήταν η πρώτη θνητή που κοιμήθηκε με τον Δία και γέννησε τον Άργο και τον Πελασγό, εκ των οποίων ο πρώτος διαδέχθηκε τον Φορωνέα και ο δεύτερος βασίλευσε στην Αργολίδα και κατόπιν οι κάτοικοι της Πελοποννήσου ονομάσθηκαν Πελασγοί. Κατ’ άλλους ο Πελασγός υπήρξε βασιλέας του Άργους όταν οι Δαναΐδες προσέτρεξαν σε αυτόν για προστασία μετά την δολοφονία των Αιγυπτιάδων. (Παυσανίας «Περιγραφή της Ελλάδος 2.21»)
-  Ο Καρ(ας) βασιλέας των Μεγάρων ο οποίος ετάφη μεταξύ Μεγάρων και Κορίνθου. Προς τιμήν του η ακρόπολις των Μεγάρων ονομάσθηκε Καρία.
-  Χθονία και Κλήμενος Τα δύο αδέλφια ανέγειραν ναό προς τιμήν της Δήμητρας. (Παυσανίας «Περιγραφή της Ελλάδος 1.39.5»)
-  Σπάρτων Θεωρείται πατέρας του Μυκηνέα ο οποίος σύμφωνα με ορισμένους έδωσε το όνομά του στις Μυκήνες, ενώ σύμφωνα με άλλους το όνομα προέκυψε από την Μυκήνη, κόρη του Ινάκχου και αδελφή του Φορωνέα (Ελλάνικος ο Λέσβιος).
-  Εύρωψ  Πατέρας του Ερμίονα ιδρυτή της πόλης Ερμιόνης πλησίον της Τροιζήνας. (Παυσανίας «Περιγραφή της Ελλάδος 2.34.4»)
-  Λύρκος  Στάλθηκε από τον Ίνακχο να βρεί την Ιώ την οποία είχαν απαγάγει ληστές. Αφού προσπάθησε μάταια να την βρεί και φοβούμενος να επιστρέψει άπραγος, πήγε στην στην Καρία όπου παντρεύτηκε την Ειληβία κόρη του βασιλέα Αιγιαλού. (Παρθένιος «Περί Ερωτικών Παθημάτων 1»).
«Οι θρύλοι της Ελλάδας γενικότερα έχουν διαφορετικές ερμηνείες – μορφές και αυτό είναι ιδιαίτερα εμφανές στην γενεαλογία»(Παυσανίας «Περιγραφή της Ελλάδος 8.53.5)
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "Φορωνεύς……….ο αρχέγονος"
Related Posts with Thumbnails