Η ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΤΩΝ - ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ-ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ-ΙΣΤΟΡΙΚΟ-ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΤΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΩΝ - ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΘΕΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ - ΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΕΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑΣ - ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΩΝΥΜΩΝ - ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΙΣΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΜΑΘΕΙΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ.
ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ

Πέμπτη 14 Αυγούστου 2014

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ

Μια ιστορική προσέγγιση του Περικλή Ροδάκη   «Στην κυρίως Μ. Ασία οι Έλληνες είναι η πολυπληθέστερη εθνότητα. Αριθμεί 2.650.316 άτομα σ ένα σύνολο 9.868.706 δηλαδή αντιπροσωπεύουν το 26% και πάνω. Στην Αρμενία και Κουρδιστάν οι Έλληνες είναι σχεδόν ανύπαρκτοι, αφού φτάνουν μόλις τους 31.214 κατοίκους σε σύνολο 2.644.140. Οι Έλληνες έχουν σαφή εθνική συνείδηση και διεκδικούν την απελευθέρωσή τους από τους Τούρκους. Αν στη Μ. Ασία περιλαμβάναμε και την Κωνσταντινούπολη – Α. Θράκη, τότε τo ποσοστό των Ελλήνων γίνεται ακόμη πιο μεγάλο. Ελέγχουν την οικονομική ζωή της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Οι Έλληνες βρίσκονται στη Μ. Ασία από χιλιετίες. Αρχικά είχαν εγκατασταθεί στα παράλια της Μ. Ασίας (Δυτικά, Νότια και Βόρεια) και από τα χρόνια του Μ. Αλεξάνδρου σε ολόκληρη τη Μ. Ασία. Οι Έλληνες που εγκαταστάθηκαν στη Μ. Ασία κατόρθωσαν...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ"

Τετάρτη 13 Αυγούστου 2014

Η νέα φάση του ζεόλιθου

Του Νίκου Λυγερού Η νέα φάση του ζεόλιθου προέρχεται από το στρατηγικό μείγμα των εφαρμογών και των αδειοδοτήσεων. Οι πρώτες δείχνουν πρακτικά στους παραγωγούς τι προσφέρει ο ζεόλιθος στην ποιότητα των προϊόντων και στην αύξηση της παραγωγής. Οι δεύτερες με την πρώτη αδειοδότηση αρχίζουν να προκαλούν το επενδυτικό ενδιαφέρον και αυξάνεται ο αριθμός των υποψηφίων για περιοχές κοιτασμάτων. Ο στρατηγικός συνδυασμός φέρνει τα πρώτα αποτελέσματα και έχουμε όλο και περισσότερα δεδομένα σε τεχνικό και επιστημονικό επίπεδο. Η Θράκη βρίσκεται στο κέντρο αυτού του συνδυασμού και αποδεικνύει ότι έχει πάρει το θέμα ζεστά, ακόμα και σε θεσμικό επίπεδο. Οι εφαρμογές στα γήπεδα και στο αστικό περιβάλλον επιτρέπουν στους πολίτες της πόλης να βλέπουν από μόνοι τους τις αλλαγές που επιτρέπει ο ζεόλιθος. Στην Αλεξανδρούπολη το αγρόκτημα έχει ήδη τις πρώτες ζεολιθικές παραγωγές. Η Νέα Ορεστιάδα και το Διδυμότειχο δείχνουν το...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "Η νέα φάση του ζεόλιθου"

Ο τάφος του Μεγάλου Αλεξάνδρου δεν βρίσκεται στην Αμφίπολη

Γιατί ο τάφος του Μεγάλου Αλεξάνδρου δεν βρίσκεται στην Αμφίπολη-- Εδώ ο Αλέξανδρος… Εκεί ο Αλέξανδρος… Πού είναι ο Αλέξανδρος;--   Τι  χρειάζεται  η Ιστορία αν τα  παραμύθια   είναι  περισσότερο  δελεαστικά  και  πιστευτά; ---Προφανώς  για να  αποκοιμίζουν τους ανθρώπους. ---- Ματαίως αρχαιολόγοι και  ιστορικοί  προσπαθούν αυτές  τις  ημέρες να αντιπαρατάξουν ιστορικές  πηγές  και  γνώση  αιώνων για τα γεγονότα  που  ακολούθησαν  μετά τον  θάνατο  του  Μεγάλου  Αλεξάνδρου στη Βαβυλώνα  το 323 π.Χ.  ως την  ταφή του,  η  οποία  επ΄ ουδενί  αναφέρεται  ότι  μπορεί να  είχε  γίνει στην Αμφίπολη.   Από την Βόρεια Ελλάδα ως...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "Ο τάφος του Μεγάλου Αλεξάνδρου δεν βρίσκεται στην Αμφίπολη"

Οι επιπτώσεις της Τέταρτης Σταυροφορίας επί του ευρωπαϊκού πολιτισμού

«Η λεηλασία της Κωνσταντινουπόλεως από τους Φράγκους δεν έχει το αντίστοιχό της στην Ιστορία» Σερ Στήβεν Ράνσιμαν.“Ιστορία των Σταυροφοριών” Η Δ' ΣΤΑΥΡΟΦΟΡΙΑ: ΤΟ ΑΛΟΘΙ ΤΩΝ ΦΡΑΓΚΟΛΑΤΙΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΡΩΜΗΟΣΥΝΗΣ ΠΗΓΗ: http://www.romanity.oodegr.com/stavroforia.html Ενώ τονίζεται η 29η Μαϊου 1453 ως το τέλος της χιλιόχρονης αυτοκρατορίας μας, το κυριότερο γεγονός που κλόνισε την ύπαρξή της ανεπανόρθωτα, και οδήγησε στον οριστικό τερματισμό της υλικής και οικονομικής υπεροχής του κράτους μας σε όλη την Ευρώπη, και τελικά στο 1453, δηλαδή η καταστροφή της Ρωμανίας από τη Δύση, με την Άλωση της Νέας Ρώμης/Κωνσταντινούπολης την 13η Απριλίου 1204 από τους Σταυροφόρους, αποσιωπάται ή δεν του δίνεται η πρέπουσα σημασία. Θα έλεγε κανείς, ότι επειδή ο προσανατολισμός του νεοελληνικού κράτους ήταν προς τη Δύση,...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "Οι επιπτώσεις της Τέταρτης Σταυροφορίας επί του ευρωπαϊκού πολιτισμού"

Ζεόλιθος, Άδειες και Υπηρεσίες

Του Νίκου Λυγερού Με την ανάδειξη του θέματος, ο ελληνικός ζεόλιθος κινητοποιεί επί του πρακτέου τις ελληνικές υπηρεσίες όχι μόνο λόγω της γραφειοκρατίας, αλλά επειδή μερικά στοιχεία που αφορούν το περιβάλλον και τον άνθρωπο είναι άκρως σημαντικά. Ο ελληνικός ζεόλιθος πρέπει να αποτελέσει ένα παράδειγμα σε αυτόν τον τομέα, γιατί έχουμε σιχαθεί στην πατρίδα μας απαράδεκτες άδειες που δίνονται με έναν παράξενο τρόπο και που δημιουργούν προβλήματα με μη αναστρέψιμες επιπτώσεις. Η Θράκη και η Μακεδονία δέχονται συνεχώς τέτοιες πιέσεις και θέλουμε ο ελληνικός ζεόλιθος να είναι πεντακάθαρος και σε διαδικαστικό επίπεδο. Έτσι είναι όντως σημαντικό να παρακολουθούμε σοβαρά όλες της φάσεις της αδειοδότησης από την τεχνική μελέτη έως την εξόρυξη και βέβαια την εκμετάλλευση. Για να δείξουμε ότι η πατρίδα μας μπορεί να λειτουργήσει επαγγελματικά για ένα θέμα τόσο σοβαρό και στρατηγικό για την ανάπτυξη της Θράκης, αλλά...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "Ζεόλιθος, Άδειες και Υπηρεσίες"

Ελ Γκρέκο,μεγάλος Έλληνας ζωγράφος

Θεοτοκόπουλος Δομήνικος  Ο κορυφαίος ζωγράφος με παγκόσμια φήμη Δομήνικος Θεοτοκόπουλος, γνωστός και ως "Ελ Γκρέκο" (Ο Ελληνας), γεννήθηκε στο Φόδελε Ηρακλείου Κρήτης το 1541. Σπούδασε στο μετόχι της Μονής του Σινά που βρίσκεται στο Ηράκλειο (ναός Αγίας Αικατερίνης, σήμερα μουσείο), όπου λειτουργούσε αξιόλογη σχολή κλασσικής μορφώσεως. Είκοσι ετών έφυγε για τη Βενετία, όπου σπούδασε ζωγραφική, με τον διδάσκαλο Τισιανό. Το 1570 βρίσκεται στη Ρώμη, γνωστός πια ζωγράφος. Στην περίοδο εκείνη της ζωής του ανάγεται και η δήλωση του ότι, αν καταστρεφόταν οι τοιχογραφίες του Μιχαήλ Αγγελο στην Καππέλλα Σιστίνα, αυτός θα μπορούσε να φιλοτεχνήσει πολύ καλύτερες. Ο Θεοτοκόπουλος αργότερα βρέθηκε στην Ισπανία, δεν είναι γνωστό για το πότε πήγε, αλλά το 1577 βρισκόταν ήδη στο Τολέδο όπου, επί 30 χρόνια, τον θεωρούσαν ως τον...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "Ελ Γκρέκο,μεγάλος Έλληνας ζωγράφος"

Τρίτη 12 Αυγούστου 2014

Τι μέλλον έχει η Τουρκία;

Γιατί η Τουρκία θα διαλυθεί. Η εκλογική βάση του Ερντογάν θα αποτελέσει τον παράγοντα διάλυσης της χώρας.--- Αλήθεια άραγε τι μέλλον μπορεί να έχει  ένα -υποτιθέμενο – έθνος το οποίο διατηρεί  στην εξουσία με ποσοστά κοντά στο 50% ένα ηγέτη που έχει πνιγεί στα σκάνδαλα ξεπλύματος χρήματος , μαζί και οι στενοί του συγγενείς ;-- Τι μέλλον έχει η Τουρκία όταν ο ηγέτης της καθαιρεί δικαστικούς που τόλμησαν να διερευνήσουν τα σκάνδαλα του,που απολύει αστυνομικούς που τόλμησαν να συλλάβουν τους συνεργάτες του στο ξέπλυμα χρήματος και των κεφαλαίων που εισρέουν από το γειτονικό Ιράν ; Τι μέλλον μπορεί να έχει μια χώρα που θέλει να συγκαταλέγεται στις δημοκρατικές όταν ο πρωθυπουργός της καταργεί με φιρμάνια την ελεύθερη πρόσβαση σε πλατφόρμες του ιντερνέτ την στιγμή που στην Σκανδιναβία η ελευθερία πρόσβασης στο...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "Τι μέλλον έχει η Τουρκία;"

Στοιχεία Χρονοστρατηγικής

Του Νίκου Λυγερού Στοιχεία Χρονοστρατηγικής μπορείς να βρεις μέσω της στρατηγικής, αφού ενσωματώσεις τον χρόνο ως διάσταση. Η τοποστρατηγική είναι το πρώτο στάδιο της Χρονοστρατηγικής, όπου δεν υπάρχει συμβολή του Χρόνου. Κατ’ αναλογία είναι η ειδική σχετικότητα δίχως βαρύτητα. Η Χρονοστρατηγική είναι η τοποστρατηγική του Χρόνου σ’ ένα περιβάλλον όπου δεν εξετάζουμε τις αποστάσεις, αλλά τις σχέσεις. Κατ’ αναλογία είναι η γενική σχετικότητα με βαρύτητα. Σε αυτό το πλαίσιο δεν μελετάμε το Χρόνο με γραμμικό τρόπο, αλλά με τοπολογικό, για να αποφύγουμε την παγίδα των πραγματικών αριθμών. Έτσι η τοπολογία του Χρόνου δεν είναι απλώς η χρονολογία, αφού συμμετέχουν οι σχέσεις και σε επίπεδο χωρικό. Έτσι ένας ναός, ένα κάστρο, μια εκκλησία που έζησαν αιώνες αποτελούν έναν κόμβο κι όχι απλώς ένα σημείο στον Χρόνο. Διότι, στον ίδιο χώρο έχουν γίνει πολλά γεγονότα που φαίνονται ανεξάρτητα αιτιολογικά όταν έχουμε μια...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "Στοιχεία Χρονοστρατηγικής"

Δύο αγάλματα συνομιλούν

Το Μουσείο του Λούβρου κρύβει τα βράδια ένα μυστικό Η Νίκη της Σαμοθράκης και η Αφροδίτη της Μήλου συναντιούνται τις νύχτες στο Λούβρο. Ξεχνούν για λίγο τη φυλακή τους και το μυαλό του ταξιδεύει στην αλησμόνητη πατρίδα. Η σιωπή, σχεδόν απόκοσμη, κυριαρχούσε στις αίθουσες, ενώ ο φωτισμός ασφαλείας δημιουργούσε μια αίσθηση μυστηρίου, στην οποία βέβαια οι φύλακες είχαν συνηθίσει και δεν τους έκανε την παραμικρή εντύπωση. Αργά τη νύχτα το μουσείο ήταν βουβό, προσμένοντας το επόμενο πρωί που, όπως πάντα, τα πλήθη θα συνέρρεαν για να θαυμάσουν τους μύριους όσους πίνακες, γλυπτά και αντικείμενα τέχνης απ' όλο τον κόσμο που στόλιζαν τις αίθουσες. Αίφνης η σιωπή ανάλαφρα έσπασε από ένα φτερούγισμα που το ακολούθησε ένας απότομος γδούπος. Κάτι πολύ βαρύ είχε πέσει σ' έναν τοίχο. Για λίγο σιωπή και μετά ξανά το φτερούγισμα...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "Δύο αγάλματα συνομιλούν"

"Δακρυόεν γελάν"

...οι  έλληνες στάθηκαν ένας κόσμος άκρα μελαγ­χολικός. Το καθημέρα των ελλήνων είναι το όρος Σίπυλο της Νιόβης, ό­που όλες οι βρύσες στάζουνε λύπη. Η λιγνή Ελλάδα ήταν μία κλαίου­σα ιτιά. Εδώ ως και τα ζώα μύρουνται και δακρύζουν. Θυμήσου, για παράδειγμα, τα δάκρυα που χύνανε τα άλογα του Αχιλλέα [Ομήρου, Ρ 437-8]. Στη χλωρίδα του ελληνικού στοχασμού βασιλεύουν τα κλαδιά των νεκρών. Το κυπαρίσσι και ο ασφόδελος. Ούτε πριν ούτε μετά, κανένας λαός δεν ερεύνησε τα άγνωστα της φύσης και τα μυστήρια της ψυχής, για να φτάσει το βαθύ σκοτάδι και το συμπαγές μηδέν που φτάσανε οι έλληνες. Κανένας λαός δεν βυθίστηκε όσο οι έλληνες στη μαύρη χολή του απαίσιου και της ματαιότητας. Μαύρη χολή. Μελαγχολία αλλιώς. Βούδας, Σοπενχάουερ και όλες οι φιλοσοφίες του πεσσιμισμού και της άρνησης, μπροστά στον καημό των ελλήνων είναι...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ""Δακρυόεν γελάν""
Related Posts with Thumbnails