Η ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΤΩΝ - ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ-ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ-ΙΣΤΟΡΙΚΟ-ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΤΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΩΝ - ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΘΕΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ - ΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΕΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑΣ - ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΩΝΥΜΩΝ - ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΙΣΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΜΑΘΕΙΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ.
ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ

Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2015

Κεμάλ Ατατούρκ


Αποκάλυψη για την εβραϊκή ρίζα του Κεμάλ Ατατούρκ.----

http://turkishwrestling.files.wordpress.com/2012/08/screen-shot-2012-10-20-at-7-44-17-am.png 
 

Ο Μουσταφά Κεμάλ Ατατούρκ ήταν αξιωματικός του οθωμανικού και τουρκικού στρατού, επαναστάτης πολιτικός, συγγραφέας  και ο πρώτος Πρόεδρος της Τουρκίας.------ Είναι ο ιδρυτής της Τουρκικής Δημοκρατίας. Το επώνυμό του, Ατατούρκ (που σημαίνει «Πατέρας των Τούρκων»), χορηγήθηκε σ 'αυτόν (και απαγορεύεται σε οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο) το 1934 από το τουρκικό κοινοβούλιο.
 
Η σύγχρονη Τουρκία και οι εβραίοι ιδρυτές της.

Το άρθρο προέρχεται από μια εβραϊκή δημοσίευση, που διερευνά την αλήθεια για το Μουσταφά Κεμάλ και το τρέχον (κεμαλικό) καθεστώς στην Τουρκία. Οι κρυφοί εβραίοι, που ονομάζονται Doenmeh, ανέλαβαν την εξουσία μετά την πτώση της οθωμανικής κυριαρχίας και από εκείνη τη στιγμή ασκούσαν τον έλεγχο του λαού της Τουρκίας. Το παρακάτω άρθρο αποσαφηνίζει πολλά πράγματα...
Πηγή: Kulanu, τριμηνιαίο ενημερωτικό δελτίο, καλοκαίρι του 1999, Τόμος 6 Τεύχος 2.
(Η Kulanu είναι μια οργάνωση, η οποία ανταποκρίνεται στα κοινά συμφέροντα των ατόμων ποικίλων προελεύσεων και θρησκευτικών συνηθειών και ειδικεύεται στην εξεύρεση και παροχή βοήθειας στα χαμένα και διασκορπισμένα υπολείμματα του εβραϊκού λαού.)



Η τουρκο-ισραηλινή σύνδεση και η εβραϊκή ιστορία της.

του Joseph Hantman
  
Ο εβραίος Μουσταφά Κεμάλ Ατατούρκ

Μία από τις πιο σημαντικές εξελίξεις στις πρόσφατες υποθέσεις της Μέσης Ανατολής είναι η στενή σχέση, που υπάρχει τώρα μεταξύ της Τουρκίας και του Ισραήλ σε στρατιωτικά, πολιτικά, οικονομικά ζητήματα και θέματα μυστικών υπηρεσιών. Αυτή η αλλαγή στη δομή της εξουσίας συνήθως οφείλεται στο παλιό αραβικό ρητό "ο εχθρός του εχθρού μου είναι φίλος μου". Από τότε, που η Τουρκία και το Ισραήλ θεωρούν τη Συρία και το Ιράκ ως τις μεγαλύτερες απειλές τους, είναι αρκετά λογικό να έχουν και στενές σχέσεις μεταξύ τους.
Ωστόσο, υπάρχουν επαρκή στοιχεία για μια λιγότερο γνωστή, αλλά απολύτως συναρπαστική ιστορία πίσω από αυτή τη σχέση. Η Τουρκία, η οποία έχει σχεδόν αποκλειστικά μουσουλμανικό πληθυσμό, έχει μια κυβέρνηση που από το νόμο έχει δεσμευτεί να είναι εντελώς κοσμική. Αυτό ανάγεται στον ιδρυτή της σύγχρονης Τουρκίας, τον Μουσταφά Κεμάλ (Ατατούρκ), 1881-1938, ηγέτη του Κινήματος των Νεοτούρκων, που ανέλαβε μετά τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο και την κατάρρευση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας.
 

Ο Ατατούρκ και οι οπαδοί του κινήθηκαν τάχιστα για να τερματιστεί η θρησκευτική κυριαρχία και πολλές θρησκευτικές πρακτικές στην καθημερινή ζωή της χώρας. Θέσπισαν την αλλαγή από το αραβικό αλφάβητο στο ρωμαϊκό και έθεσαν εκτός νόμου το φέσι και τη μαντίλα. Άνοιξαν μικτά σχολεία για αγόρια και κορίτσια και ο κύριος στόχος τους ήταν να εκδυτικίσουν την Τουρκία και να εκκοσμικεύσουν τις πρακτικές της. Ο τουρκικός στρατός υπήρξε το κύριο μέσο επιβολής αυτής της κοσμικής πολιτικής σε περιόδους ανόδου του φονταμενταλισμού μεταξύ ορισμένων ομάδων. 

Το ιστορικό υπόβαθρο:
Κατά τον 18ο και στις αρχές του 19ου αιώνα, η Θεσσαλονίκη, υπό τουρκική κατοχή στην Ελλάδα, ήταν η ανεπίσημη πρωτεύουσα των Σεφαραδιτών Εβραίων. Από τις τρεις ομάδες στην πόλη, οι Εβραίοι ήταν οι περισσότεροι σε σχέση με τον Ελληνορθόδοξο και μουσουλμανικό πληθυσμό.
Οι Εβραίοι κυριαρχούσαν στο εμπόριο της πόλης και έλεγχαν τις αποβάθρες αυτού του σημαντικού λιμανιού. Υπήρχαν μεγάλες συναγωγές και Ακαδημίες ραββινικών σπουδών. Τα μουσουλμανικά καταστήματα ήταν κλειστά την Παρασκευή, τα Ελληνορθόδοξα την Κυριακή και τα περισσότερα καταστήματα και επιχειρήσεις έκλειναν τα Σάββατα. Η Ladino, ένα μείγμα ισπανικών και εβραϊκών, ήταν η lingua franca της πόλης και το «Shabbat Shalom» ήταν ο σαββατιάτικος χαιρετισμός μεταξύ όλων. Στα τέλη του 19ου και στις αρχές του 20ου αιώνα, η πόλη παρήκμασε ως αποτέλεσμα της σύγκρουσης μεταξύ Ελλήνων ορθοδόξων και μουσουλμάνων, και η εβραϊκή κυριαρχία της πόλης μειώθηκε. 


Πτώση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας:

Με την πτώση της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας μετά τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο και την απόφαση της Συνθήκης της Λωζάνης το 1923 για τη δημιουργία του ανεξάρτητου Ελληνικού κράτους, λήφθηκε η απόφαση για τη μεταφορά πληθυσμών. Όλοι οι μουσουλμάνοι στην Ελλάδα έπρεπε να μετακινηθούν προς την Τουρκία και όλοι οι Ορθόδοξοι Έλληνες στην Τουρκία έπρεπε να μετακινηθούν προς την Ελλάδα. Συνολικά, περίπου 350.000 μουσουλμάνοι και ένα εκατομμύριο Έλληνες συμμετείχαν στην μετακίνηση. Οι Εβραίοι είχαν το δικαίωμα να παραμείνουν όπου ζούσαν. 


Εκείνο τον καιρό μια ομάδα μουσουλμάνων πήγε στις αρχές που επόπτευαν την μετατόπιση του πληθυσμού και εξήγησε ότι δεν ήταν πραγματικά μουσουλμάνοι, αλλά στην πραγματικότητα ήταν όντως Εβραίοι που δήλωναν μουσουλμάνοι. Οι αρχές δεν δέχτηκαν αυτόν τον ισχυρισμό, έτσι η ομάδα στη συνέχεια πήγε στον Αρχιραββίνο, Saul Amarillo, να εξακριβώσει το εβραϊκό καθεστώς τους.
Ο Ραβίνος Amarillo δήλωσε: "Ναι, ξέρω ποιοι είστε. Είστε momzarim (πολύ χαλαρά μεταφρασμένο ως bastards) και ως εκ τούτου δεν είστε αποδεκτοί στην εβραϊκή κοινότητα". Αυτοί οι άνθρωποι ήταν οι Doenmeh, η τουρκική λέξη για τους αποστάτες, και η ύπαρξή τους ήταν γνωστή πάνω από 200 χρόνια. Τους έλεγανmomzarim λόγω των παράξενων σεξουαλικών πρακτικών, που αποτελούσαν μέρος των θρησκευτικών τους τελετών, που καθιστούσε αδύνατη την ανίχνευση προέλευσης και καταγωγής. Οι Doenmeh υποχρεώθηκαν να εγκαταλείψουν τη Θεσσαλονίκη για την Τουρκία, και αναμφίβολα έσωσαν η ζωή τους, λαμβάνοντας υπόψη την τραγική μοίρα των εβραίων της Θεσσαλονίκης κατά τη διάρκεια του ολοκαυτώματος 20 χρόνια αργότερα. 
http://turkishwrestling.files.wordpress.com/2012/08/screen-shot-2012-08-19-at-5-20-05-am.png
Η εβραϊκή οικογένεια του Ατατούρκ.

Ποιοί ήταν οι Doenmeh (Dönme);
Ένα από τα πιο γνωστά ονόματα, αλλά ιστορικά λιγότερο γνωστές φιγούρες στην ιστορία των Εβραίων είναι ο Shabbtai Zvi, ο «ψευτο-Μεσσίας» (1626-1687).Γεννήθηκε στη Σμύρνη, από σεφαραδίτη πατέρα και μητέρα Ασκενάζι, ήταν μαθητής του Ταλμούδ και χειροτονήθηκε ραβίνος στα μέσα της εφηβείας του.Συνέχισε τις σπουδές του και έγινε δάσκαλος στην Καμπάλα και στον εβραϊκό μυστικισμό. Η ρητορική του ήταν συναρπαστική και σύντομα απέκτησε έναν ακόλουθο. Ωστόσο, παρουσίασε περίεργα χαρακτηριστικά, συμπεριλαμβανομένων των "περιόδων Φωτισμού", όπου πιστεύεται ότι επικοινωνούσε με τον Θεό, και"περιόδων σκότους", όταν πάλευε με το κακό. Σύντομα άρχισε να υποδεικνύει ότι ήταν ο Μεσσίας. 

Αυτή η βλασφημία τον ανάγκασε να αποβληθεί από διάφορες συναγωγές. Ανέλαβε το προσωπικό ενός προσκυνητή και με μερικούς οπαδούς περιπλανιόταν στη Μέση Ανατολή, συγκεντρώνοντας πολλούς στο μεσσιανικό κήρυγμά του, ιδιαίτερα κατά τις περιόδους του ΦωτόςΣτη Γάζα έγινε δεκτός από το ραβίνο Nathan, ο οποίος για χρόνια κήρυττε ότι η άφιξη του Μεσσία ήταν επικείμενη. Αυτός ο συνδυασμός οδήγησε σε ένα μεγάλο ξέσπασμα της πίστης στον Shabbtai Zvi, ως Μεσσία. Η είδηση διαδόθηκε σε όλο τον εβραϊκό κόσμο, από την Πολωνία, το Άμστερνταμ, τη Γερμανία, το Λονδίνο, την Περσία, την Τουρκία ως την Υεμένη. Πλήθος εντάχθηκε στα κλιμάκιά του - μορφωμένοι ραβίνοι, αγράμματοι, πλούσιοι και φτωχοί παρασύρθηκαν σε μαζική υστερία.

Shabbtai Zvi

Ο εσωτερικός πυρήνας του αποδέχονταν τη θεωρία ότι όλοι οι θρησκευτικοί περιορισμοί ανατρέπονται. Το απαγορευμένο ενθαρρύνθηκε και οι εντολές τηςTorah αντικαταστάθηκαν από τις 18 (chai) εντολές του ShabbtaiΑυτό οδήγησε σε γλέντι σε ημέρες νηστείας, σεξουαλικές σχέσεις κάποιου με άλλες πέρα από τη σύζυγό του, και πολλά άλλα. Το σημαντικό σημείο ήταν το 1665-1666, όταν οShabbtai με τους οπαδούς του κατευθύνθηκε προς το παλάτι του Σουλτάνου περιμένοντας να τον υποδεχτεί ως Μεσσία. Αυτό βέβαια δεν συνέβη...
Για να συντομεύσουμε την ιστορία, δόθηκε η επιλογή στον Shabbtai "να ασπαστεί το Ισλάμ ή να πεθάνει". Προς κατάπληξη των οπαδών του, επέλεξε τη μεταστροφή. Οι περισσότεροι από τους οπαδούς του επέστρεψαν στις πατρίδες τους, όπου μετά από μετάνοια και μερικές φορές μαστίγωμα, έγιναν δεκτοί στις συναγωγές. Ωστόσο, μερικές εκατοντάδες οικογένειες από τον εσωτερικό κύκλο του θεώρησαν την αποστασία του ως μέρος του συνολικού σχεδίου του να επιτύχει το "βάθος" πριν από την ολοκλήρωση της λύτρωσης. 
Και αυτοί προσηλυτίστηκαν στο Ισλάμ, αν και για περίπου 200 χρόνια έζησαν ως μουσουλμάνοι, αλλά κρυφά πέρασαν τις σχεδόν μυστικές εβραϊκές Shabbateanπεποιθήσεις και πρακτικές τους στα παιδιά τους. Συνέχισαν να μαθαίνουν και να προσεύχεται στα εβραϊκά και στα Λαντίνο. Με την πάροδο των γενεών, η γνώση της εβραϊκής γλώσσας μειώθηκε στην απαγγελία ορισμένων προσευχών και εκφράσεων από μνήμης με ελάχιστα κατανοητά εβραϊκά. Ήταν γνωστοί στην τουρκική ως Doenmeh (dönmeh), που σημαίνει «αποστάτες».  Για τους εβραίους ήταν Minim, δηλαδή "αιρετικοί". Αυτοί αναφέρονταν στους εαυτούς τους ωςMa'aminim, οι "Πιστοί". Δεν έγιναν ποτέ πραγματικά αποδεκτοί από τους Τούρκους, ούτε από τους Εβραίους. 

Παραθέτουμε τις "10 εντολές" των ντονμέδων, οι οποίες ισχύουν ακόμη και σήμερα:
- Πιστεύω στον έναν και μοναδικό θεό.
- Πιστεύω στον Μεσσία του, τον μοναδικό λυτρωτή σωτήρα, τον βασιλέα μας Σαμπετάι Ζβί (ή Σεβή), απόγονο του βασιλιά Δαυίδ.
- Ορκίζομαι να μην πιάσω στο στόμα μου το όνομα του θεού ή του Μεσσία του επί ματαίω και να μην ορκισθώ στο όνομά τους.
- Αναλαμβάνω την ευθύνη να μεταφέρω το μήνυμα των μυστηρίων της μεσσιανικής πίστης μας από την μία κοινότητα στην άλλη.
- Θα παίρνω μέρος στην συγκέντρωση των ομοθρήσκων μου κατά την 16η ημέρα του μηνός Κισλέβ για να συζητήσουμε τα μυστικά της μεσσιανικής μας πίστης. (Αυτός είναι ο μήνας κατά τον οποίον ο Σαμπετάι ανεκοίνωσε οτι είναι ο Μεσσίας....)
- Ορκίζομαι οτι δεν θα προσυλητίσω κανέναν στην πίστη του Τουρμπάν, πού λέγεται Ισλάμ.
- Καθημερινώς θα διαβάζω το βιβλίο των Ψαλμών.
- Θα παρακολουθώ με σχολαστικότητα τις συνήθειες των Τούρκων για να μην γεννηθούν υποψίες. Οχι μόνο θα ακολουθώ την νηστεία του ραμαζανιού, αλλά και όλες τις άλλες μουσουλμανικές συνήθειες, οι οποίες γιορτάζονται δημόσια.
-Δεν θα παντρεύομαι από μουσουλμανικές οικογένειες, ούτε θα έχω στενές σχέσεις μαζί τους, διότι μου προκαλούν απέχθεια ιδίως οι γυναίκες τους.
- Θα περιτέμνω τους υιούς μου.
 


Καθώς μπαίνουμε στα μέσα και τα τέλη του 1800 και ο στοχασμός στην εκπαίδευση και ο διαφωτισμός εξαπλώνονται, οι νέοι άνδρες Doenmeh, που ήταν δυσαρεστημένοι με την ιδιότητά τους ως «ούτε - ούτε», μεταστράφηκαν στον κοσμικό εθνικισμό για να προσδιορίσουν την ταυτότητά τους. Παραμέλησαν όλες τις μορφές των θρησκευτικών ιδεολογιών και είδαν στο «κίνημα των Νεοτούρκων» τη χειραφέτησή τους.

Οι εβραϊκές ρίζες του Ατατούρκ


Το 1911 στο ξενοδοχείο Kamenetz στην Ιερουσαλήμ ο Itamar Ben Aviέναςδημοσιογράφος και συγγραφέας, ο οποίος ήταν ο γιος του Eleazer Ben Yehudah(αναφέρεται ως ο κύριος υποστηρικτής της δημιουργίας των σύγχρονων εβραϊκών), συναντήθηκε με ένα νεαρό αξιωματικό του τουρκικού στρατούΑφού απόλαυσε μια καλή δόση από Αράκ (αλκοολούχο ποτό με γλυκάνισο)ο αξιωματικός, ο συνταγματάρχης Μουσταφά Κεμάλ, στράφηκε προς το σύντροφό του και απήγγειλε το "Shemaσε άπταιστα εβραϊκά και ανέφερε ότι προέρχεται από μια οικογένειαDoenmehΣυναντήθηκαν ξανά μερικές φορές και ο Κεμάλ συμπλήρωσεπερισσότερα για το παρελθόν τουΑυτός ο άνθρωπος έμελλε, φυσικά, να γίνει οστρατηγός Κεμάλ Ατατούρκ, ο ιδρυτής της σύγχρονης Τουρκίας.


Εξακολουθούν να υπάρχουν απομεινάρια των DönmehΥπάρχει ένα μη αναγνωρίσιμο κτίριο, που είναι γνωστό ως το Εβραϊκό Τζαμί, όπου Doenmehεξακολουθούν να συναντιούνταιΚατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου,όταν η Τουρκία ήταν κοντά στη Γερμανίαυπήρχαν ξεχωριστοί φορολογικοί κατάλογοι για τις διάφορες θρησκευτικές κατηγορίεςκαι η "D" λίστα ήταν για τουςDoenmehΚατά τη διάρκεια της ζωής του και συνεχίζεται μέχρι σήμερα,ψιθυρίζονταν φήμες μεταξύ των Ισλαμιστών ακτιβιστών ότι ο Κεμάλ Ατατούρκ καιάλλοι Νεότουρκοι ήταν εβραϊκής καταγωγής.

Ωστόσοδεν υπάρχει αμφιβολία ότι 300 χρόνια μετά το θάνατο του Shabbtai Zviη επιρροή του και οι ανατροπές και οι μεταστροφές των Dönmeh οπαδών του,παρείχαν τη βάση του κοσμικού ακτιβισμού, η οποία είναι μία από τις θεμελιώδειςαρχές της σύγχρονης Τουρκίας - χωρίς την οποία η σύνδεση Ισραήλ-Τουρκίας θαήταν απίθανη.

Για να φέρουμε αυτή την ιστορία στο προσκήνιο και ενδεχομένως ναολοκληρώσουμε τον κύκλοτώρα πληροφορούμαστε ότι κάποιοι Doenmeh που ζουν στην Τουρκίαέχουν κάνει έρευνα για τις  American-Jewish θρησκευτικές οργανώσεις και την πιθανότητα επανόδου των Doenmeh στο σημερινό εβραϊκόκόσμο.



ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΠΗΓΕΣ:
_________________________________

ΟΤΑΝ ο Κεμάλ Ατατούρκ απήγγειλε το "Shema Yisrael",
εξομολογήθηκε:
"
Σεμά Γισραέλ, Αντονάι Ελοχέινου, Αντονάι Εχάντ! Είναι η μεγαλύτερή μας προσευχή. Και η δική μου μυστική προσευχή, επίσης". 



του Hillel Halkin 

Zichron Yaakov -Υπάρχουν δύο ερωτήσεις που θα ήθελα να ρωτήσωείπα από το τηλέφωνο στη Batya Keinanεκπρόσωπο του ισραηλινού προέδρου Ezer Weizman,ο οποίος ήταν έτοιμος να φύγει την επόμενη μέρα, Δευτέρα 24 Γενάρηγια την πρώτη επίσκεψη που έγινε ποτέ στην Τουρκία από έναν αρχηγό εβραϊκού κράτους.
Η μία ήταν αν ο κ. Weizman θα συμμετείχε στην επίσημη τελετή για τη μνήμη τουΚεμάλ ΑτατούρκΗ κα Keinan έλεγξε το δρομολόγιο του προέδρου, σύμφωνα με το οποίο ο ίδιος και η σύζυγός του θα κατέθεταν στεφάνι στον τάφο του Ατατούρκ τοπρωί της άφιξής τουςκαι ρώτησε ποιο ήταν το δεύτερο ερώτημά μου.

"Αραγεο Πρόεδρος Weizman γνωρίζει, ότι ο Ατατούρκ είχε Εβραίους προγόνουςκαι διδάχθηκε εβραϊκές προσευχές σαν αγόρι"
;

"Φυσικά, φυσικά", απάντησε χωρίς έκπληξη σαν να είχα ρωτήσει, εάν ο πρόεδροςγνώριζε ότι ο Ατατούρκ ήταν ο εθνικός ήρωας της Τουρκίας...

_________________________________

Το 
πρακτορείο ειδήσεων Associated Pressεπικαλούμενο τον Μέγα Βεζίρη της Τουρκίαςαναφέρει σε ένα σημείο της 3ης Ιουλίου 1920:

"Ο Μουσταφά Κεμάλ (ο τούρκος εθνικιστής ηγέτης), τον οποίο ο μέγας βεζίρης παρουσιάζει ως Εβραίογεννήθηκε Τούρκος και οι γονείς του ήταν από την Θεσσαλονίκη και ήταν 
Dönmes, δηλαδή αποστάτεςόπως και οι γονείς των Talatκαι Djavid".
_________________________________
 

Ο Joachim Prinze (1902-1988), ο οποίος ήταν πρόεδρος του Αμερικανο-ΕβραϊκούΚογκρέσου 1958-1966γράφει:

"Μεταξύ των ηγετών της επανάστασηςπου οδήγησε σε μια πιο σύγχρονη διακυβέρνηση στην Τουρκίαήταν ο Djavid Bey και ο Mustafa KemalΚαι οι δύο ήταν ένθερμοι doenmehsΟ Djavid Bey έγινε υπουργός Οικονομικών, ο Μουσταφά Κεμάλ έγινε ο ηγέτης του νέου καθεστώτος και είχε υιοθετήσει το όνομα Ατατούρκ.Οι αντίπαλοί του προσπάθησαν να χρησιμοποιήσουν το doenmeh υπόβαθρό του για να τον ανατρέψουναλλά χωρίς επιτυχία. Πάρα πολλοί από τους Νεότουρκουςστο νεοσύστατο επαναστατικό Υπουργικό Συμβούλιο προσευχήθηκαν στον Αλλάχ,αλλά είχαν ως πραγματικό τους προφήτη τον Shabtai Zviτο Μεσσία της Σμύρνης". 
_________________________________

"Οι μελετητές έχουν επισημάνει κατ 'αρχάς το γεγονός ότι ο Μουσταφά γεννήθηκεκαι μεγάλωσε σε μια πόλητη Θεσσαλονίκη
της οποίας η πλειοψηφία του πληθυσμού ήταν Εβραίοι στα μέσα του δέκατου ένατου αιώνα. Στην πραγματικότητα, η Θεσσαλονίκη ήταν η μόνη πόλη στον κόσμο εκείνη την εποχή(μέχρι το 1909 που ιδρύθηκε το Τελ Αβίβμε πλειοψηφία του εβραϊκού πληθυσμού.Εάν προσθέσουμε στους Εβραίους της πόλης τον dönmeh πληθυσμόοι οποίοιπαραδοσιακά συγκαταλέγονταν μεταξύ των μουσουλμάνωντότε οι Εβραίοι και οιαποστάτες Εβραίοι (οι dönmeh) θα απάρτιζαν την απόλυτη πλειοψηφία του πληθυσμούΓια το λόγο αυτό, τότε 
η Θεσσαλονίκη ονομαζόταν η Ιερουσαλήμ των Βαλκανίων".

- Κέντρο Εκδόσεων 
Vivendi2011.


http://turkishwrestling.files.wordpress.com/2012/08/screen-shot-2012-08-17-at-2-29-14-am.png
Οι οικογενειακές ρίζες του Κεμάλ Ατατούρκ.


Αυτός είναι ο λόγος, που οι Εβραϊκές Ρίζες του Ατατούρκ έχουν μείνει κρυφές:

http://turkishwrestling.files.wordpress.com/2012/08/screen-shot-2012-10-23-at-12-54-00-am.png
Δεν υπάρχει Ελεύθερος Τύπος στην Τουρκία.


Επιμέλεια-Μετάφραση
Έκτακτο Παράρτημα
πηγή: http://turkishwrestling.wordpress.com

δείτε και  http://www.tetraktys.org
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "Κεμάλ Ατατούρκ"

Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2015

Εδρα ελληνικής γλώσσας στο μεγαλύτερο πανεπιστήμιο της Κίνας

Ικανοποίηση για την πρωτοβουλία ελληνικού ιδρύματος για δημιουργία έδρας ελληνικής γλώσσας σε κινεζικό πανεπιστήμιο, εξέφρασε ο Πρ. Παυλόπουλος.----«Ανάμεσα στην Ελλάδα και στην Κίνα, στην Κίνα και στην Ελλάδα, ο μεγαλύτερος κοινός δεσμός δεν είναι ο οικονομικός.----- Ο οικονομικός είναι η απόρροια της συνεργασίας δυο πανάρχαιων πολιτισμών πάνω σε κοινά θέματα και της συνείδησης ότι δεν έχει σημασία πόσο είναι το μέγεθος μιας χώρας, αλλά ποια είναι η συμβολή της κάθε χώρας στην πορεία του παγκόσμιου πολιτισμού», υπογράμμισε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Προκόπης Παυλόπουλος υποδεχόμενος νωρίτερα σήμερα αντιπροσωπεία του Πανεπιστημίου Τσινγκχούα του Πεκίνου και του «Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη» στο Προεδρικό Μέγαρο.
 
Αναφερόμενος στην πρωτοβουλία την οποία το Ίδρυμα Λασκαρίδη παίρνει για την ίδρυση Έδρας Ελληνικής Γλώσσας και Ελληνικής Φιλοσοφίας στο εν λόγω πανεπιστήμιο που, όπως τόνισε ο πρόεδρος του «Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη» Πάνος Λασκαρίδης, είναι το μεγαλύτερο της Κίνας, ο κ. Παυλόπουλος είπε ότι σε μια εποχή, όπως η σημερινή, που περνάμε μεγάλη κρίση των αρχών και αξιών των κοινών μας πολιτισμών, πρωτοβουλίες σαν αυτή αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη σημασία.
 
Ο κ. Παυλόπουλος υπενθύμισε ότι κατά το πρόσφατο μήνυμά του για την Εθνική Επέτειο της Κίνας την 1η Οκτωβρίου, ανάμεσα στα άλλα που αφορούν τις οικονομικές σχέσεις, είχε τονίσει με έμφαση ότι μεγαλύτερη σημασία έχει η σύσφιγξη των σχέσεων αυτών των δυο πανάρχαιων πολιτισμών, ιδίως όσον αφορά τη γλώσσα, καθώς και την επικοινωνία πάνω στα θέματα της γλώσσας. Μάλιστα, υπογράμμισε ότι υπάρχουν πολλοί Έλληνες που φοιτούν σε πανεπιστήμια της Κίνας μαθαίνοντας την κινεζική γλώσσα και πολλοί Κινέζοι που μαθαίνουν την ελληνική γλώσσα στην Ελλάδα.
 
Ο Πρόεδρος επισήμανε επίσης πόσο σημαντικό είναι το γεγονός ότι μεταφράστηκε το εξαιρετικό έργο του Κωνσταντίνου Στάικου, πάνω στη Βιβλιοθήκη του Πλάτωνος και της Ακαδημίας Πλάτωνος, γιατί εκεί περιγράφεται ακριβώς, με σύγχρονους όρους βεβαίως, ποια είναι η αποθήκη γνώσης που υπήρχε ήδη από εκείνη την εποχή.
 
Έχει πολύ μεγάλη σημασία το γεγονός ότι στο μεγαλύτερο Πανεπιστήμιο της Κίνας δημιουργείται μια έδρα Ελληνικής Γλώσσας και Ελληνικής Φιλοσοφίας, ανέφερε ο Πρόεδρος, και προσέθεσε ότι αισθάνεται μεγάλη ικανοποίηση γι’ αυτή την πρωτοβουλία, ευχήθηκε δε να πολλαπλασιαστεί.
 
Παράλληλα, ευχαρίστησε και τον καθηγητή Γουάνγκ Ξιαοτσάο, μεγάλο Πλατωνιστή σε παγκόσμια κλίμακα –θα είναι η ψυχή όλης αυτής της προσπάθειας– για τη μεγάλη συνεισφορά του να είναι γνωστός ο Πλάτωνας στην Κίνα, και όχι μόνο. Υπογράμμισε δε ότι ως Πρόεδρος της Δημοκρατίας θα είναι στη διάθεσή τους «ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε την πρωτοβουλία αυτή “πιλότο” για πολλά άλλα στο μέλλον».
 
Από την πλευρά του ο κ. Λασκαρίδης, αφού ευχαρίστησε τον Πρόεδρο για τη συνάντηση, τον ενημέρωσε για την πρωτοβουλία του Ιδρύματος να χορηγήσει την ίδρυση μιας Έδρας Κλασσικών και Νεώτερων Ελληνικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο Τσινγκχούα.
 
Πρόκειται για μια πρωτοβουλία που ξεκινά για 5 χρόνια και, σύμφωνα με τον κ. Λασκαρίδη, έχει ως σκοπό της, τη σύσφιγξη των σχέσεων μεταξύ των δυο πανάρχαιων πολιτισμών.
 
Ειδική αναφορά έκανε ο κ. Λασκαρίδης στον καθηγητή Γουάνγκ Ξιαοτσάο, ο οποίος έχει περάσει όλη του τη ζωή μελετώντας την αρχαία ελληνική γραμματεία και έχει μεταφράσει Πλάτωνα στα κινεζικά.
 
Μάλιστα, τόνισε ότι η ιδέα είναι, εάν τα πράγματα πάνε καλά, σε δυο χρόνια το Πρόγραμμα, να γίνει ένα Κέντρο Κλασσικών Σπουδών και εξέφρασε την ελπίδα να ευοδωθεί αυτή η προσπάθεια.
 

Τμήμα ειδήσεων pronews.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "Εδρα ελληνικής γλώσσας στο μεγαλύτερο πανεπιστήμιο της Κίνας"

Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015

ΠΟΙΟΣ ΘΕΟΣ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ;

ΠΟΙΟΣ ΘΕΟΣ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ;---


Αρκετοί προφανώς θα είναι αυτοί που θα διαφωνήσουν με την άποψη πως ο κόσμος μας μπορεί να δημιουργήθηκε από κάποιον Λογικό Νου (Θεό;).

Όμως τα πάντα στη φύση λειτουργούν στηριγμένα σε μαθηματικές δομές, οι οποίες φυσικά προϋποθέτουν την ύπαρξη Λογικής.

Η Λογική υποδηλώνει την ύπαρξη κάποιου Νου και ο Νους φυσικά σε κάποιον ανήκει…

Άλλωστε θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ένα βασικό αξίωμα:

«Ποτέ το άννοο (το άνευ νου) δεν δημιουργεί το έννοο (το έχων νου)».

Προκειμένου λοιπόν να βρούμε την απάντηση στο ερώτημα «Ποιος θεός έφτιαξε τον κόσμο που ζούμε;», θα πρέπει να ανατρέξουμε σε κάποια αρχαία κείμενα, ώστε να κάνουμε μια συρραφή στοιχείων για να σκιαγραφήσουμε την εικόνα του δημιουργού μας.

1ο ΣΤΟΙΧΕΙΟ:
Πλωτίνος Ένν. V,IV1 – Πρόκλου Πλάτωνος Θεολογικά II-Ψ- Διονυσίου Αεροπαγ.π. θείων ονομάτων. Δι’ ανάλογον αντίληψιν περί πρώτης αρχής βλ. Ιάμβλ. π. μυστ. VIII,2

«Πριν από αυτούς που υπάρχουν πραγματικά, και πριν από όλους τους άρχοντες, (όλες τις αρχές/ξεκινήματα/δημιουργίες)
Υπάρχει Ένας Θεός, Προηγούμενος από τον Πρώτο θεό και βασιλιά, διαμένοντας ακίνητος μέσα στην μοναδικότητα της Ενότητάς Του.
Διότι ούτε κάτι κατανοητό περί αυτού ακολουθεί, ούτε κάποιο άλλο παράδειγμα υπάρχει για τον Αυτο-πάτορα, Αυτο-γέννητο Θεό, τον πραγματικά Αγαθό.
Διότι είναι Μεγαλύτερος και Πρώτος και πηγή όλων και βάση-αρχή των πρώτων νοούμενων ιδεών -των αρχετύπων- όλων.
Και από Αυτόν τον (Πρώτον) Έναν, ένας (Δεύτερος) αυτούσιος θεός επρόβαλε, αυτάρκης και αυτεξούσιος.
Διότι αυτός (ο Δεύτερος) και αρχή είναι, και θεός άλλων (υποδεέστερων) θεών, Μονάδα και αυτός (ο Δεύτερος) από τον Πρώτο πηγάζων και από την ίδια ουσία.»

Άρα εδώ έχουμε την πληροφορία για την ύπαρξη ενός Πρώτου/Βασιλιά Θεού, πηγή άλλων υποδεέστερων δυνάμεων/θεοτήτων, ο οποίος όμως πήγασε/πρόβαλε από κάποιον Άλλο μεγαλύτερο και Πρώτο και Αυτο-γέννητο.

Κάποια επιπλέον στοιχεία μας επιβεβαιώνουν την παραπάνω άποψη:

2ο  ΣΤΟΙΧΕΙΟ:
ΚROLL 33 – PLACES 185 – Πρ, Τιμ. 249 Β, 256 Α
«Ότι ο ήλιος εγεννήθη ως τα άλλα υπό του δευτέρου νου χρόνου, χρόνον αποκληθέντα».

3ο  ΣΤΟΙΧΕΙΟ:
ΕΡΜΗ ΤΟΥ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΥ ΛΟΓΟΣ Α
«§8. Και εγώ του είπα: Από πού προέρχονται τα στοιχεία τούτα της φύσης; Και εκείνος μου απάντησε ξανά.
Από τη θεία Βούληση που έλαβε τη μορφή του Λόγου και είδε τον καλό κόσμο (του 1ου Θεού και της 1ης Δημιουργίας) και τον μιμήθηκε, δημιουργώντας κόσμο με τα δικά της στοιχεία και τα δικά της δημιουργήματα, τις ψυχές».

4ο ΣΤΟΙΧΕΙΟ:
ΠΛΑΤΩΝ ‘ΤΙΜΑΙΟΣ’ (V, 29a2-29b2):
«Εάν βέβαια είναι ωραίος ο κόσμος αυτός, και ο Δημιουργός αγαθός, είναι φανερό ότι ο πλάστης απέβλεπε προς το αιώνιο (το αμετάβλητο).
…Και εφ’ όσον αυτά υπάρχουν κατ’ αυτόν τον τρόπον, κατ’ απόλυτο ανάγκη, αυτός ο κόσμος πρέπει να είναι εικόνα κάποιου άλλου.
Το βασικότερο λοιπόν καθήκον παντός ερευνητού είναι να ξεκινά από την φυσική αρχή».
Ας δούμε όμως πώς αυτός το Δεύτερος Θεός Δημιουργός, έφτιαξε τον κόσμο μας:

5ο ΣΤΟΙΧΕΙΟ:
Απόσπασμα από σχόλιο του Πρόκλου (στον Τιμαιο d), Ομιλεί περί αιώνος:
«…Αφ’ ου δηλαδή, έδρεψεν εντελώς μόνος δια τον εαυτόν του ‘το άνθος του νου’ εκ της Πατρικής Δυνάμεως, δύναται να νοεί τον Πατρικόν Νουν και να παραδίδει τον Νουν εις όλας τας πηγάς και αρχάς και να περιδινεί τον άοκνον στρόβιλον και να μένει πάντοτε εν αυτώ».
Εμφανίζεται δηλαδή αυτός ο Δεύτερος Νους/Θεός με κάποιο τρόπο να αρπάζει Ιερά Στοιχεία από τον Πατέρα Του, προκειμένου να λειτουργήσει την δική του δημιουργία.

Αν ανατρέξουμε στο Απόκρυφο Ευαγγέλιο του Ιωάννη, θα διαπιστώσουμε ότι ο Ευαγγελιστής είναι περισσότερο επικριτικός μαζί του, αφού τον κατηγορεί πως «αυτοκλήθηκε θεός»:

6ο ΣΤΟΙΧΕΙΟ:
«Αυτοκλήθηκε λοιπόν θεός και δεν εμπιστευόταν τον χώρο απ’ όπου προήλθε». 

Ας δούμε όμως τώρα με ποιο τρόπο αυτός ο Δεύτερος Δημιουργός Νους, έθεσε σε λειτουργία την δημιουργία Του:

7ο ΣΤΟΙΧΕΙΟ:
‘ΕΡΜΗΣ Ο ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ ΚΕΦ. 1
«§ 11. Ο δε Δεύτερος Δημιουργός Νους, ο περικλείων τους επτά κύκλους και τις δίνες των ριζών τους, μαζί με τον λόγο έστρεψε τα δημιουργήματά του, κι αυτά άρχισαν να περιστρέφονται από μια αόριστη αρχή, προς ένα απέραντο τέλος». (Το Α και το Ω)

Η Λογική δημιουργία του κόσμου μας ανήκει στον Λόγο (Λογική).

Έτσι περνάμε σε ένα νέο κεφάλαιο για να αναλύσουμε αυτόν τον Λόγο του Δεύτερου Δημιουργού Νου.

Αν λάβουμε όμως υπόψη μας ότι αυτός ο Δεύτερος Δημιουργός Νους  (Θεός) «αει γεωμετρεί» τότε θα πρέπει να θεωρήσουμε τον  Λόγο Του, ως κλάσμα:
Ο Λόγος/κλάσμα = Διαίρεση (ο λόγος του κλάσματος), σχάση, διαχωρισμός.


Τα Αρχαία Ελληνικά ήταν πάντα ένας κώδικας που κάθε σύμβολο/γράμμα ακόμη και λέξη, έκρυβε κωδικοποιημένα μηνύματα.

Έτσι όπως η λέξη Θεός αρχίζει από το συμβολικό γράμμα Θ που είναι το σύμβολο του κόσμου μας σαν ένας κύκλος/αυγό [Ο] όπου μέσα του περιέχει το θείο σπέρμα [ʘ], έτσι και το πρώτο γράμμα της λέξης Λόγος δηλώνει με το σχήμα του ακριβώς αυτή τη σχάση/διαίρεση, με τη δημιουργία των δύο σκελών (Λ) του Λάμδα, σχηματίζοντας το σχήμα μιας ταλάντωσης (Λ).


Αλλά και αν ακόμη ανατρέξουμε στην Αγγλική λέξη Word = Λόγος, πάλι διακρίνουμε στο πρώτο γράμμα της λέξης το σύμβολο της ταλάντωσης (W).

Ο Λόγος του Θεού λοιπόν δηλώνει τη δημιουργία της διττότητας, η οποία κυριαρχεί στον κόσμο μας.

Η διττότητα απαρτίζεται από τους δύο πόλους της: τον θετικό και τον αρνητικό.

Τα δύο σκέλη του Λ αντιστοιχούν σ’ αυτές στις δύο θέσεις, οι οποίες διαφορετικά εκφράζουν το «καλό» και το «κακό» του κόσμου μας.

Ανάμεσα στα δύο άκρα/πόλους του Λόγου, εκδηλώνεται η Ταλάντωση η οποία προσπαθεί να συνενώσει το ένα άκρο (+) με το άλλο (-) φέροντας την εναλλαγή.

Ετσι, η ΤαλΑντωση καταλΗγει να είναι η κυρIαρχη αρχΗ του κΟσμου μας


ΠΛΑΤΩΝ ‘ΤΙΜΑΙΟΣ’ (ΧΙΧ 52d4-53):
«Η δε τροφός της δημιουργίας, η οποία υγραίνεται και πυρακτούται και δέχεται τις μορφές της γης και του αέρος και δέχεται όλες τις συνακόλουθες μεταβολές που υφίστανται αυτά, με συνέπεια να φαίνεται ποικίλη στην όψη.
… Ταλαντευόμενη όμως ανωμάλως προς όλες τις κατευθύνσεις συμβαίνει να σείεται η ίδια από τις ευρισκόμενες μέσα της δυνάμεις, και καθώς εκείνη κινείται, να σείει πάλι αντιστοίχως εκείνα.
Τα δε στοιχεία εκείνα καθώς κινούνται άλλα προς τα εδώ και άλλα προς τα εκεί μεταφερόμενα, διαχωρίζονται, όπως ακριβώς τα κοσκινιζόμενα κατά τη διαδικασία του καθαρισμού του σίτου».

Οι επιστήμονες σήμερα έχουν ανακαλύψει πως τα πάντα ταλαντώνονται.

Από το φως που το χαρακτηρίζουν ως μια ταλάντωση ηλεκτρικού και μαγνητικού πεδίου, τα ηλεκτρόνια των ατόμων [Louis de Broglie (1892-1987)], έως και τα νετρίνα των ηλεκτρονίων.

Άλλωστε η θεωρία των κβαντικών χορδών θεωρεί τα θεμελιώδη συστατικά του σύμπαντος, όχι σαν σωματίδια, αλλά σαν χορδές.

Αυτές οι ελεύθερες χορδές δονούνται (ταλαντώνονται).

Οι διαφορετικοί τρόποι δόνησης (ταλάντωσης) της χορδής, αντιπροσωπεύουν και τους διαφορετικούς τύπους των σωματιδίων».

Εκτός όμως από την ύλη, εξίσου ταλαντώνονται και τα συναισθήματα των ανθρώπων ανάμεσα στις ευχάριστες και δυσάρεστες συναισθηματικές καταστάσεις.

Άλλωστε η άνασσα (= βασίλισσα) ανάσα, είναι μια ταλάντωση· με την εισπνοή στο ένα σκέλος και την εκπνοή στο άλλο.

Η ταλάντωση συμβολίζεται με το φίδι, επειδή η φυσική κίνηση του φιδιού είναι μια πολύ ξεκάθαρη κυματοειδής ταλάντωση.

Το φίδι είναι ένα σύμβολο που συναντάται πρωτίστως στη Χριστιανική Θρησκεία και ταυτίζεται με τον Εωσφόρο.

Άρα:  ταλάντωση = φίδι = Εωσφόρος

Έτσι καταλήγουμε πως ο Λόγος του Θεού Δημιουργού, γεννά πρωτίστως την ταλάντωση αυτού του κόσμου και ταυτίζεται με τον Εωσφόρο.

Και η Έλενα Μπλαβάτσκυ γράφει:

«Από την αρχαιότατη εποχή στη Αίγυπτο, η θεά της Μεγάλης Άρκτου και μητέρα του Χρόνου ήταν η Ζώσα Λέξη και ο Σεμπεκ-Κρόνος –του οποίου το αρχέτυπο ήταν ο Κροκόδειλος-Δράκοντας ή προ-πλανητική μορφή του Κρόνου– ονομαζόταν γιος και σύζυγος της. Αυτός ήταν η Λέξη-Λόγος της. …Το επτακέφαλο φίδι είχε περισσότερες από μια σημασίες στις Απόκρυφες διδασκαλίες. Είναι ο επτακέφαλος Δράκος, κάθε κεφάλι του οποίου είναι ένα αστέρι της Μικρής Άρκτου αλλά επίσης και κυρίως ο Όφις του Σκότους του οποίου τα επτά κεφάλια είναι οι επτά Λόγοι, οι αντανακλάσεις του ενός και πρώτου εκδηλωμένου Φωτός του συμπαντικού Λόγου».

Ας δούμε όμως ποιος είναι αυτός ο επτακέφαλος δράκος:

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΚΕΦ. ΙΒ §3
«Και εφάνη άλλο σημείον εν τω ουρανώ, και ιδού, δράκων μέγας κόκκινος, έχων κεφαλάς επτά και κέρατα δέκα, και επί τας κεφαλάς αυτού διαδήματα επτά. …§9. Και ερρίφθη ο δράκων ο μέγας, ο όφις ο αρχαίος, ο καλούμενος Διάβολος και ο Σατανάς, ο πλανών την οικουμένην όλην, ερρίφθη εις την γην».

Έτσι με λύπη διαπιστώνουμε, ότι ο θεός που οι περισσότεροι άνθρωποι εν αγνοία τους λατρεύουν ο Δημιουργός και άρχων αυτού του κόσμου είναι ο εκπεσών (κλέφτης) Εωσφόρος, μια υποδεέστερη σκοτεινή θεότητα που αδυνατεί να παράγει αποκλειστικά το Αγαθό, επειδή διαθέτει μέσα του και το κακό.

Γι’ αυτό κάποιοι διαπιστώνουν ότι ο υλικός άνθρωπος είναι παιδί/δημιούργημα ενός κατώτερου θεού… το δε υλικό σώμα (το δημιούργημα του Εωσφόρου) είναι η φυλακή του πραγματικού Ουράνιου Ανθρώπου.

Ο άνθρωπος όμως που αναζητά τον
Αληθινό Θεό, θα πρέπει να γνωρίζει αυτή την «λεπτομέρεια» η οποία ΣΚΟΠΙΜΩΣ αποκρύφτηκε και να απευθύνεται για την πνευματική του λύτρωση στον Πρώτο Αυτο-γέννητο Πατέρα Θεό!


Επιμέλεια παρουσίασης : Γιώργος Χαβαλές από σχετική εργασία της Αγγελικής Αναγνώστου


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "ΠΟΙΟΣ ΘΕΟΣ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ;"

Χρεωκοπία οικονομική ή αξιακή;

Η σημερινή κοινωνικοπολιτική κατάσταση περιγράφεται ανάγλυφα από μια φράση του Χατζηδάκη που πολλοί Έλληνες και ξένοι ηγέτες έχουν επαναλάβει κατά κόρον : «η Ελλάδα επιζεί ακόμα, επιζεί νομίζω μέσα από διαδοχικά θαύματα» .----- Τα θαύματα όμως, δεν ήταν ποτέ μόνο οικονομικά: από τη σύσταση του Ελληνικού κράτους, από τον Καποδίστρια μέχρι και σήμερα, η χώρα μας έχει ζήσει σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία πέντε φορές τον εφιάλτη της Χρεωκοπίας.-----
Η πρώτη πτώχευση έγινε μόλις μετά τη σύσταση του Ελληνικού κράτους και επί Κυβερνήσεως του Ιωάννη Καποδίστρια.-- Τα δάνεια δεν τα είχε ζητήσει εκείνος, όμως βάραιναν το Ελληνικό κράτος αφού είχαν ζητηθεί από τους Έλληνες στην Επανάσταση.
Η δεύτερη πτώχευση έγινε επί Όθωνα ,ο οποίος ήταν Βαυαρός και οι Μεγάλες Δυνάμεις τον έστειλαν «τοποτηρητή» των συμφερόντων τους στην Ελλάδα. Ενώ ο Όθωνας είχε υποβάλει για δέκα χρόνια λιτότητα με ένα μνημόνιο – που τόσο μοιάζει με το σημερινό!- το οποίο είχε συντάξει με τις Μεγάλες Δυνάμεις, μειώνοντας μισθούς και δαπάνες σημαντικές για τον Ελληνικό πληθυσμό, δεν κατάφερε να αποφύγει την πτώχευση.
Η τρίτη πτώχευση συνέβη επί Κυβερνήσεως του Χαρίλαου Τρικούπη. Αυτός αν και περιέκοψε δαπάνες, προχώρησε σε εξορθολογισμό των μισθών αλλά τελικά δεν τα κατάφερε, με αποτέλεσμα το 1893 να δηλώσει στη βουλή το ιστορικό εκείνο «Κύριοι δυστυχώς επτωχεύσαμεν».
Η τέταρτη πτώχευση σημειώθηκε επί Ελευθερίου Βενιζέλου. Ο Βενιζέλος κήρυξε πτώχευση, έκανε στάση πληρωμών εξωτερικού χρέους και επέβαλλε εξευτελιστικά μεροκάματα.
 Το αποτέλεσμα ήταν να βγουν κερδισμένοι οι μεγάλοτσιφλικάδες γαιοκτήμονες αφού εξαγόραζαν την περιουσία των μικρότερων σε εξευτελιστικές τιμές: έτσι έγινε η αρχή για να οδηγηθούμε στη δικτατορία Μεταξά.
Η πέμπτη πτώχευση συνέβη επί Ιωάννη Μεταξά: ο Μεταξάς, αν και κατέφυγε στην Κοινωνία των Εθνών, ζητώντας να μην πτωχεύσει η Ελλάδα γιατί «αυτό θα διέλυε το λαό του», δε μπόρεσε να αποφύγει τη χρεωκοπία.
Το χειρότερο λοιπόν για τη χώρα δεν είναι τα οικονομικά δεδομένα :σήμερα, όπως και σε κάθε μια από τις παραπάνω περιπτώσεις , η Ελλάδα,πριν πτωχεύσει οικονομικά , πτώχευε ηθικά.
Υπεύθυνοι γι’ αυτό ,οι πολιτικοί άρχοντες του τόπου: οι ίδιοι που πάντα δανειζόντουσαν υπέρμετρα από το εξωτερικό ,από τις ίδιες πάντα «Μεγάλες Δυνάμεις» (που λόγω του ότι η χώρα μας έχει θέση κλειδί για τα γεωστρατηγικά τους συμφέροντα, προσπαθούν να μας έχουν πάντα υπόχρεους) .
Αν όμως στο παρελθόν, υπήρχε το δεδομένο ότι η πολιτική ηγεσία ήταν σχεδόν πάντα διορισμένη από ξένα κέντρα εξουσίας, δεν θα έπρεπε σήμερα η χώρα μας να είναι έρμαιο στις διαθέσεις του οποιουδήποτε μηχανισμού, όπως το ΔΝΤ,
 Η γενική αίσθηση του Έλληνα πολίτη είναι ότι οι πελατειακές σχέσεις, η αδιαφάνεια, η διαφθορά, η ασυνέχεια του Ελληνικού κράτους είναι οι αιτίες που μας οδήγησαν εκτός όλων των άλλων εδώ.
Ο Έλληνας σήμερα έχει την πεποίθηση ότι οι πολιτικοί , πολλές φορές και αποδεδειγμένα, χρηματοδοτούνται από ξένα οικονομικά συμφέροντα τα οποία ξεπληρώνουν, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο μόλις εκλέγονται, ενώ παράλληλα κατασκευάζουν κομματική «πελατεία» διορίζοντας κόσμο στο Δημόσιο.
Και είναι οι ίδιοι πολιτικοί από τους οποίους ζητείται σήμερα να ορθώσουν το ανάστημα τους σε διεθνές επίπεδο , όχι εκλιπαρώντας βοήθεια από τους ξένους , αλλά με κίνητρο το γνήσιο εθνικό συμφέρον .
Μόνο αν βρεθεί κάποιος, με συναφείς ηθικές αξίες, που θα έχει ΟΡΑΜΑ και τη δύναμη να εμπνεύσει το λαό, που θα ασκεί πολιτική για την Χώρα και όχι για τον εαυτό του, τότε η Ελλάδα θα κερδίσει την χαμένη της αξιοπρέπεια.
Τότε η Ελλάδα δεν θα πετύχει ένα ακόμα διαδοχικό θαύμα αλλά ένα διαχρονικό, το οποίο θα της επιτρέψει να έχει τη θέση που της αρμόζει και της αξίζει στη διεθνή πραγματικότητα, χωρίς τη βοήθεια άσπονδων εχθρών και φίλων .
Μανόλης Καλαμπόκας
Ιατρός
manoliskalampokas@gmail.com
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "Χρεωκοπία οικονομική ή αξιακή;"

Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015

ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΝΤΑΛΑΔΕΣ?

 Το άρθρο δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά στην εφημερίδα ΕΣΤΙΑ την 1 Οκτωβρίου 2011

Σύμφωνα με το λεξικό της ελληνικής γλώσσας, η τουρκικής προέλευσης λέξη «μπουνταλάς» σημαίνει άνθρωπος αφελής, ανόητος και αδέξιος, ενώ σύμφωνα   με την Wikipedia, σημαίνει βλάκας, αργόστροφος και περιορισμένων δυνατοτήτων.

Οι παλαιότεροι ακούγαμε συχνότατα τη λέξη αυτή από τους γονείς μας και την ενσωματώσαμε στο λεξιλόγιο μας. Αναφερόμενοι δε στους γείτονες μας, τους Τούρκους, σχεδόν στερεότυπα συνδέαμε την εθνικότητα με τον χαρακτηρισμό του μπουνταλά.

Πέρασαν δεκαετίες, και οι δύο χώρες, ξεκινώντας από τελείως διαφορετικές αφετηρίες, αναπτύχθηκαν με διαφορετικούς τρόπους και κυρίως, με διαφορετική νοοτροπία.
 Η Τουρκία ανέδειξε έναν παγκόσμιο ηγέτη σπάνιου βεληνεκούς, τον Ερντογάν, που τον υπολογίζουν και τον  σέβονται φίλοι και εχθροί, ενώ η Ελλάδα ανέθρεψε βλαστάρια του κομματικού σωλήνα, ανεπάγγελτους αφισοκολλητές, καιροσκόπους, λαϊκιστές και λαοπλάνους. Σήμερα οι Τούρκοι αναπτύσσονται με ρυθμό 8%, την ώρα που εμείς γινόμαστε καθημερινά σημαντικά φτωχότεροι.

Η Τουρκία είχε συνέπεια και συνέχεια στην εξωτερική της πολιτική, ενώ εμείς είμαστε εθνικά διηρημένοι, διότι αυτό επέβαλλε και επιβάλλει το …κομματικό καθήκον, δηλαδή το κομματικό συμφέρον. Που για τους πολιτικούς μας ήταν και το υπέρτατο αγαθό («uber alles», όπως λένε και οι Γερμανοί).

Φυσιολογικά, λοιπόν, φτάσαμε στο σημείο σήμερα οι αποκαλούμενοι «μπουνταλάδες» να απειλούν την εθνική μας κυριαρχία, τα εδάφη μας, την υφαλοκρηπίδα και τον εναέριο μας χώρο. Τρέμοντας τι μας επιφυλλάσσει το μέλλον, ελπίζουμε και συνάμα παρακαλούμε τον Θεό, να μην δούμε καμμιά νέα εθνική τραγωδία. Έχουμε μάλιστα εν πολλοίς στηρίξει τις ελπίδες μας για προστασία στην Ευρώπη. Μια Ευρώπη του κεφαλαίου, των μονοπωλίων και των κερδοσκόπων, για να θυμηθούμε και το …διαχρονικά ανεκδιήγητο ΚΚΕ. Που σύμφωνα μάλιστα και με τις «κείμενες διατάξεις» μιας ελληνικής συνταγής περί ισονομίας στην προβολή, είμαστε υποχρεωμένοι να ακούμε εκατοντάδες φορές καθημερινά να επαναλαμβάνει μονότονα τις επικίνδυνες ασυναρτησίες και τις εγκληματικές προτροπές του περί ανυπακοής, δηλαδή κατάλυσης της δημοκρατίας.

Εθνικά η κατάσταση αρχίζει να εμπνέει σοβαρές ανησυχίες και χρειάζεται τεράστια εγρήγορση, σοβαρότητα, συνέπεια, σημαντικές συμμαχίες στην γεωπολιτική σκακιέρα, σταθερότητα και ταχύτατα αντανακλαστικά.

Εκεί όμως που οι «μπουνταλάδες» γείτονες, μας έχουν κυριολεκτικά σαρώσει και κατατροπώσει, είναι στον τουρισμό :

Αν πάει κάποιος σε οποιαδήποτε μαγευτική περιοχή της ανεπανάληπτης σε ομορφιά ελληνικής επικράτειας και μετά πάει π.χ. στο  σημερινό Τσεσμέ (κάποτε Κρήνη) της Τουρκίας, θα διαπιστώσει με μέγιστη θλίψη ότι τελικά μπουνταλάδες και μάλιστα με περικεφαλαία αποδειχθήκαμε εμείς. Οι δε πρώην υποανάπτυκτοι Τούρκοι αποδεικνύονται καθημερινά πολύ πιο έξυπνοι από εμάς. Τα δε πρώην ασήμαντα και πάμπτωχα ψαροχώρια τους έχουν αξιοποιηθεί στον υπέρτατο βαθμό, την ώρα που εμείς συνεχώς υποβαθμίζουμε και καταστρέφουμε τον αμύθητο θησαυρό που έχουμε.

Εκμεταλλεύτηκαν την εκρηκτική ανάπτυξη της κρουαζιέρας και συσσώρευσαν απίστευτο πλούτο, τη στιγμή που εμείς διατηρούσαμε το καμποτάζ ή φτιάχναμε νόμους για να το ακυρώσουμε. Με ανεφάρμοστες  διατάξεις περί 3ετών συμβάσεων, 72 ωρών παραμονής στα χωρικά μας ύδατα (ποιος μηχανισμός αλήθεια μπορεί να ελέγξει τέτοια καραγκιοζιλίκια) και άλλα γραφικά, που μόνο ανεγκέφαλοι θεωρητικοί (νηπιακού αν και Πανεπιστημιακού επιπέδου) και ηλίθιοι κομματικο-γραφειοκράτες μπορούν να συλλάβουν.

Εκμεταλλεύτηκαν τον θαλάσσιο τουρισμό υψηλών εισοδημάτων με ιδιωτικά σκάφη, όταν εμείς τα διώχναμε για λόγους λαϊκισμού λέγοντας ότι τιμωρούμε τον πλούτο. Έκτισαν υπερσύγχρονες μαρίνες, με εκπληκτικές εγκαταστάσεις, φθηνές υπηρεσίες, πολυτελέστατα εστιατόρια και μαγαζιά, άριστη εξυπηρέτηση, ευγένεια και πλείστες όσες παροχές. Και μάζεψαν όλα τα λεφτά ! Εμείς εδώ ψελλίζουμε τις περί ξεπουλήματος ασυναρτησίες της Αριστεράς.

Ταυτόχρονα, αρκεστήκαμε στην προχειρότητα, στην πλαστική καρέκλα, στις παραλίες του λαού, στο φραπεδάκι και το πεπονάκι του 1 και των 2 ευρώ. Την ώρα που εμείς κερδίζαμε την ψήφο του Έλληνα βοσκού, ψαρά και γεωργού, κάνοντας τους ξενοδόχους και μαιτρ του τουρισμού (χάλια μαύρα και ανταποδοτικά μόνο για σακκιδιούχους), η Turkish Airlines που διακινεί 150 εκατ. επιβάτες το χρόνο, με υπερσύγχρονο στόλο και 75.000 άτομα προσωπικό, παρέχει 50% έκπτωση στα ακριβά εισιτήρια όσων έχουν ελλιμενισμένα τα σκάφη τους σε τουρκικές μαρίνες. Και η έκπτωση αυτή ισχύει τόσο για τους ιδιοκτήτες όσο και για τους ενοικιαστές !

Την ώρα που εμείς τορπιλλίζουμε την ανάπτυξη και προάγουμε την υποανάπτυξη «φυλάσσοντας Θερμοπύλες», ώστε «να μην ξεπουληθεί η χώρα», οι «μπουνταλάδες» γείτονες, αξιοποιούν, επενδύουν και προοδεύουν.

Τον Αύγουστο του 1922 επί 3 ημέρες οι Τούρκοι βίαζαν, σκότωναν, κακοποιούσαν, λεηλατούσαν και τελικά έκαψαν και κατέστρεψαν την Σμύρνη και όλη την πρώην Ιωνία : το Αϊβαλί, την Αλικαρνασσό, το Κορδελιό, τον Μπουρνόβα. Σήμερα, με τρόπο θρασύτατο, προβάλλουν τον Ελληνισμό της Ιωνίας, καλώντας του ξένους να επισκεφθούν την Τουρκία, για να γνωρίσουν τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό. Ποιος Έλληνας, αλήθεια, δεν εξοργίζεται και δεν θλίβεται όταν  διαπιστώνει ποιοί τελικά είναι οι μπουνταλάδες ;
 Το άρθρο δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά στην εφημερίδα ΕΣΤΙΑ την 1 Οκτωβρίου 2011
πηγη
http://sstavridis.gr/?p=1312
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΝΤΑΛΑΔΕΣ?"

Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2015

Η Ελλάδα ο μεγαλύτερος ξένος επενδυτής στην Αλβανία

Περίπου 1,1 δισ. ευρώ, ανήκουν σε ελληνικές εταιρείες.--------Η Ελλάδα παραμένει ο μεγαλύτερος ξένος επενδυτής στην Αλβανία. Τα τελευταία επίσημα στοιχεία της Κεντρικής Τράπεζας της Αλβανίας δείχνουν ότι στο τέλος του 2014 το σύνολο του ενεργητικού της οικονομίας που ανήκει σε ξένες εταιρείες, ανήλθε σε περίπου 4,553 δισεκατομμύρια ευρώ.
Η Τράπεζα της Αλβανίας, δήλωσε ότι το 26% των μετοχών, ή περίπου 1,1 δισ. ευρώ, ανήκουν σε ελληνικές εταιρείες. Εκτός από το να έχει τη μεγαλύτερη σωρευτική επένδυση στην αλβανική οικονομία, η Ελλάδα παραμένει ο μεγαλύτερος επενδυτής.
Σύμφωνα με την Κεντρική Τράπεζα της Αλβανίας το προηγούμενο έτος, οι άμεσες ξένες επενδύσεις ήταν 869.000.000 ευρώ.
Από αυτά, τα 121 εκατομμύρια ή το 14% ανήκουν σε ελληνικές εταιρείες, ένας δείκτης που απεικονίζει την τεράστια επίδραση της Ελλάδας στην οικονομία της Αλβανίας - όπως αναφέρουν οικονομολόγοι.
Μετά την Ελλάδα ο δεύτερος μεγαλύτερος επενδυτής στην Αλβανία είναι ο Καναδάς, με 17% του συνόλου και στην τρίτη θέση βρίσκεται η Ιταλία, η οποία κατέχει το 12% των επενδύσεων.
Ο τομέας με τις μεγαλύτερες επενδύσεις είναι των μεταφορών και τηλεπικοινωνιών, ο οποίος απορρόφησε το 27% του συνολικού κεφαλαίου που έχει εισαχθεί από το εξωτερικό.
Στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο χρηματοπιστωτικός τομέας με 17% και στην τρίτη θέση έρχεται η βιομηχανία εξόρυξης πετρελαίου, η οποία λαμβάνει το 15% των ξένων επενδύσεων.
Τμήμα ειδήσεων pronews.gr
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "Η Ελλάδα ο μεγαλύτερος ξένος επενδυτής στην Αλβανία "

Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2015

Πως έγραψε το Άξιον Εστί o Οδυσσέας Ελύτης


 Ο Οδυσσέας Ελύτης εξηγεί πως έγραψε το Άξιον Εστί !-----

«Όσο κι αν μπορεί να φανεί παράξενο, την αρχική αφορμή να γράψω το ποίημα μου την έδωσε η διαμονή μου στην Ευρώπη τα χρόνια του '48 με '51. Ήταν τα φοβερά χρόνια όπου όλα τα δεινά μαζί - πόλεμος, κατοχή, κίνημα, εμφύλιος - δεν είχανε αφήσει πέτρα πάνω στη πέτρα. Θυμάμαι την μέρα που κατέβαινα να μπω στο αεροπλάνο, ένα τσούρμο παιδιά που παίζανε σε ένα ανοιχτό οικόπεδο. ---

Το αυτοκίνητό μας αναγκάστηκε να σταματήσει για μια στιγμή και βάλθηκα να τα παρατηρώ. Ήταν κυριολεκτικά μες τα κουρέλια. Χλωμά, βρώμικα, σκελετωμένα με γόνατα παραμορφωμένα, με ρουφηγμένα πρόσωπα. Τριγυρίζανε μέσα στις τσουκνίδες του οικοπέδου ανάμεσα σε τρύπιες λεκάνες και σωρούς σκουπιδιών. Αυτή ήταν η τελευταία εικόνα που έπαιρνα από την Ελλάδα. Και αυτή, σκεπτόμουνα, ήταν η μοίρα του Γένους που ακολούθησε το δρόμο της Αρετής και πάλεψε αιώνες για να υπάρξει. Πριν περάσουν 24 ώρες περιδιάβαζα στο Ουσί της Λωζάννης, στο μικρό δάσος πλάι στη λίμνη. Και ξαφνικά άκουσα καλπασμούς και χαρούμενες φωνές. Ήταν τα Ελβετόπαιδα που έβγαιναν να κάνουν την καθημερινή τους ιππασία. Αυτά που από πέντε γενεές και πλέον, δεν ήξεραν τι θα πει αγώνας, πείνα, θυσία. Ροδοκόκκινα, γελαστά, ντυμένα σαν πριγκιπόπουλα, με συνοδούς που φορούσαν στολές με χρυσά κουμπιά, περάσανε από μπροστά μου και μ' άφησαν σε μια κατάσταση που ξεπερνούσε την αγανάκτηση.

Ητανε δέος μπροστά στην τρομακτική αντίθεση, συντριβή μπροστά στην τόση αδικία, μια διάθεση να κλάψεις και να προσευχηθείς περισσότερο, παρά να διαμαρτυρηθείς και να φωνάξεις.
 Ήταν η δεύτερη φορά στη ζωή μου - η πρώτη ήτανε στην Αλβανία - που έβγαινα από το άτομο μου, και αισθανόμουν όχι απλά και μόνο αλληλέγγυος, αλλά ταυτισμένος κυριολεκτικά με τη φυλή μου. Και το σύμπλεγμα κατωτερότητας που ένιωθα, μεγάλωσε φτάνοντας στο Παρίσι. Δεν είχε περάσει πολύς καιρός από το τέλος του πολέμου και τα πράγματα ήταν ακόμη μουδιασμένα. Όμως τι πλούτος και τι καλοπέραση μπροστά σε μας! Και τι μετρημένα δεινά επιτέλους μπροστά στα ατελείωτα τα δικά μας! Δυσαρεστημένοι ακόμα οι Γάλλοι που δεν μπορούσαν να 'χουν κάθε μέρα το μπιφτέκι και το φρέσκο τους βούτυρο, δυσανασχετούσανε. Υπάλληλοι, σοφέρ, γκαρσόνια, με κοιτάζανε βλοσυρά και μου λέγανε: εμείς περάσαμε πόλεμο Κύριε! 
Κι όταν καμιά φορά τολμούσα να ψιθυρίσω ότι ήμουν Έλληνας
κι ότι περάσαμε κι εμείς πόλεμο με κοιτάζανε παράξενα: α, κι εσείς έ; !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Καταλάβαινα ότι ήμασταν αγνοημένοι από παντού και τοποθετημένοι στην άκρη-άκρη ενός χάρτη απίθανου. Το σύμπλεγμα κατωτερότητας και η δεητική διάθεση με κυρίευαν πάλι.
Ξυπνημένες μέσα παλαιές ενστικτώδεις διαθέσεις άρχισαν να αναδεύονται και να ξεκαθαρίζουν.

Η παραμονή μου στην Ευρώπη με έκανε να βλέπω πιο καθαρά το δράμα του τόπου μας. Εκεί αναπηδούσε πιο ανάγλυφο το άδικο που κατάτρεχε τον ποιητή. Σιγά-σιγά αυτά τα δύο ταυτίστηκαν μέσα μου.
Το επαναλαμβάνω, μπορεί να φαίνεται παράξενο, αλλά έβλεπα καθαρά ότι η μοίρα της Ελλάδας ανάμεσα στα άλλα έθνη ήταν ότι και η μοιρα του ποιητή ανάμεσα στους άλλους ανθρώπους - και βέβαια εννοώ τους ανθρώπους του χρήματος και της εξουσίας. 

Αυτό ήταν ο πρώτος σπινθήρας, ήταν το πρώτο εύρημα.
Και η ανάγκη που ένιωθα για μια δέηση, μου 'δωσε ένα δεύτερο εύρημα. Να δώσω, δηλαδή,
σ' αυτή τη διαμαρτυρία μου για το άδικο τη μορφή μιας εκκλησιαστικής λειτουργίας.
Κι έτσι γεννήθηκε το «Άξιον Εστί».
Οδ. Ελύτης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "Πως έγραψε το Άξιον Εστί o Οδυσσέας Ελύτης"
Related Posts with Thumbnails