Η ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΤΩΝ - ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ-ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ-ΙΣΤΟΡΙΚΟ-ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΤΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΩΝ - ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΘΕΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ - ΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΕΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑΣ - ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΩΝΥΜΩΝ - ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΙΣΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΜΑΘΕΙΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ.
ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ

Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ 1871 ΜΕ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΠΟ -Δ+Ε

Επώνυμα -Δ- Ε  - Απογραφή 1871 Αγγλία -μεταφρασμενη λιστα των ατόμων που διεκδικούν Γέννηση στην Ελλάδα.

Ακολουθει η αγγλικη αναρτηση



ΜΕΡΟΣ 2 - ΑΡΧΗ ΜΕ ΕΠΩΝΥΜΟΥ Δ- Ε THRU


Αυτό είναι ένας δείκτης για την Ελλάδα ατόμων που δηλώνουν ως τόπο γέννησής τους στην Αγγλία Απογραφή 1871 .
Έχω κάνει το καλύτερό μου για να μεταγράψει τις πληροφορίες αυτές με ακρίβεια. Θα ήθελα να σας ενθαρρύνω να εξετάσουμε τις αρχικές εγγραφές στο μέτρο του δυνατού - μπορεί να υπάρχουν άλλα άτομα ελληνικής καταγωγής που περιλαμβάνονται στις αρχικές εγγραφές που δεν μεταγράφονται εδώ. Επίσης περιλαμβάνονται οι πιθανές ελληνικά ονόματα γεννήθηκε στο τουρκικό έδαφος.
Αυτά τα δεδομένα που λαμβάνονται από έναν δείκτη των ατόμων που απαριθμούνται στην απογραφή του 1871 για την Αγγλία. Η απογραφή περιλαμβάνει λεπτομερείς πληροφορίες για κάθε άτομο που πέρασε τη νύχτα σε κάθε νοικοκυριό, συμπεριλαμβανομένου του ονόματος, σχέση με την κεφαλή της οικογένειας, οικογενειακή κατάσταση, ηλικία κατά την τελευταία γενέθλια, το φύλο, το επάγγελμα, και τον τόπο. Μπορείτε να δείτε περισσότερες λεπτομέρειες για την απογραφή και πραγματικές εικόνες του 1871 στην Αγγλία απογραφής μέσω ενός δικτυακού τόπου, όπως Ancestry.com ή WorldVitalRecords.com. Η επίσημη ιστοσελίδα του βρετανικού National Archives είναι http://www.nationalarchives.gov.uk
Χρησιμοποιήστε αυτό το Δείκτη ως ένα πρόσθετο εργαλείο που μπορεί να βοηθήσει στον εντοπισμό εκείνων σκληρά για να βρούμε τους προγόνους. Όπως σε όλα τα αρχεία και ευρετήρια Απογραφή - πολλά από τα ονόματα δεν είναι γραμμένα σωστά - είτε από την απογραφή του ασφαλειολήπτη ή από το πρόσωπο πληκτρολογώντας το δείκτη, γι 'αυτό κρατήστε ένα ανοικτό μυαλό.
(Σημείωση: αυτή είναι μια ενημερωμένη έκδοση για το blog μου για την απόσπαση 06/15/2010)
-------------




Δάφνης, Γιώργος - Ηλικία 25? Γεννημένος στην Ελλάδα abt 1846? Εισηγμένες ως υπηρέτης? Απαριθμούνται στο Bathwick, Σάντα Μαρία, Μπαθ, Αγγλία
Dalgradahe, Ann - Ηλικία 20? Γεννημένος στην Ελλάδα abt 1851? Εισηγμένες ως ανιψιά? Απαριθμούνται στο Αποστόλου Βαρνάβα, Openshaw, Lancashire, Αγγλία
Dalgrdahe, Γιώργος Ι. - Ηλικία 25? Γεννημένος στην Ελλάδα abt 1846? Εισηγμένες όπως Nephew? Απαριθμούνται στο Αποστόλου Βαρνάβα, Openshaw, Lancashire, Αγγλία
Ντάλλας, Αριστείδης - Ηλικία 27? Γεννημένος στην Τουρκία abt 1844? Εισηγμένες όπως Lodger? Απαριθμούνται στο St Phillip, Λίβερπουλ, Lancashire, Αγγλία
Dassila, Alver - Ηλικία 71? Γεννημένος στην Ελλάδα abt 1800? Εισηγμένες ως επικεφαλής του νοικοκυριού? Όνομα συζύγου - Sarah? Απαριθμούνται στο Winchester, Kew, Surrey, Αγγλία
Davey, William - Ηλικία 63? Γεννήθηκε στην Κέα Ελλάδα abt 1808? Εισηγμένες ως επικεφαλής του νοικοκυριού? Όνομα συζύγου - Ann? Απαριθμούνται στο Baldhu, Κορνουάλη, Αγγλία
Davis, James - Ηλικία 15? Γεννημένος στην Ελλάδα abt 1856? Εισηγμένες ως Υιός? Όνομα του πατέρα του - ο Daniel? Όνομα της μητέρας του - Catherine? Απαριθμούνται στο Farnborough, Hampshire, Αγγλία
Dawson, Ελισάβετ - γνωστός και ως Elizabeth Thompson? Ηλικία 16? Γεννήθηκε στην Κέρκυρα, Ελλάδα abt 1855? Εισηγμένες ως κόρη? Όνομα της μητέρας του - Mary Ann? Απαριθμούνται σε St Martin, Λινκολνσάιρ, Αγγλία
Dawson, Joseph - Ηλικία 58? Γεννημένος στην Ελλάδα abt 1813? Εισηγμένες ως επικεφαλής του νοικοκυριού? Όνομα συζύγου - Sarah? Απαριθμούνται στη Μεγάλη Bentley, Ρότσεστερ, Essex, Αγγλία
De Παλατιανό, Henry LH Eswort - Ηλικία 32? Γεννήθηκε στην Αθήνα, Ελλάδα abt 1839? Εισηγμένες ως Υιός? Όνομα της μητέρας του - Ελισάβετ ΑΗ? Απαριθμούνται στο St David, Ντέβον, Αγγλία
De Wrirtzburg, Edmund - Ηλικία 30? Γεννήθηκε στην Αθήνα, Ελλάδα abt 1841? Εισηγμένες ως "Master"? Απαριθμούνται στην Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου, Aighton, Lancashire, Αγγλία
Dearling, Ελισάβετ - Ηλικία 39? Γεννημένος στην Ελλάδα abt 1832? Εισηγμένες ως σύζυγος? Όνομα συζύγου - Γιώργος? Απαριθμούνται σε Lancing, Sussex, Αγγλία
Dedelz, Rernisire, CJ - Ηλικία 46? Γεννήθηκε στην Πάρο, Ελλάδα abt 1825? Εισηγμένες όπως Lodger? Απαριθμούνται στο Chorlton στο Medlock, Αγ. Σωτήρα, Lancashire, Αγγλία
Delancy, Dennis - Ηλικία 50? Γεννημένος Ελλάδα abt 1821? Εισηγμένες ως επικεφαλής των νοικοκυριών? Απαριθμούνται στο Cheetham, Cathedral Εκκλησία, Lancashire, Αγγλία
Delany, Charles - Ηλικία 45? Γεννημένος στην Ελλάδα abt 1826? Εισηγμένες ως επικεφαλής του νοικοκυριού? Όνομα συζύγου - Elizabeth? Απαριθμούνται στο Stretford, Άγιος Ματθαίος, Lancashire, Αγγλία
Delberoglare, Σταύρος - Ηλικία 53? Γεννήθηκε στη Χίο, την Τουρκία abt 1818? Εισηγμένες ως επικεφαλής των νοικοκυριών? Απαριθμούνται στο Islington Τριάδα, Λονδίνο, Αγγλία
Della, Θωμάς - Ηλικία 38? Γεννημένος στην Τουρκία abt 1833? Εισηγμένες ως επικεφαλής των νοικοκυριών? Απαριθμούνται στο Paddington, την Αγία Σωτήρα, Λονδίνο, Αγγλία
Demattos, Alfred E. - Ηλικία 13? Γεννημένος στην Τουρκία abt 1858? Εισηγμένες ως Υιός? Όνομα της μητέρας του - Caroline? Απαριθμούνται στο Hackney του Αγίου Ιωάννη, Δυτική Hackney, Λονδίνο, Αγγλία
Demstrio, Dionisio - Ηλικία 23? Γεννημένος στην Κεφαλονιά, Ελλάδα abt 1848? Εισηγμένες όπως Ab (Ναύτη)? Απαριθμούνται στα σκάφη, Εμπορική Docks? Λονδίνο, Αγγλία
Denegri, Αλέξανδρος - Ηλικία 69? Γεννημένος στην Κωνσταντινούπολη, Τουρκία abt 1802? Εισηγμένες ως επικεφαλής του νοικοκυριού? Όνομα συζύγου - Ελίζα? Απαριθμούνται στο Hampstead του Αγίου Ιωάννη, St Mary, Λονδίνο, Αγγλία
Deoinges, Μαίρη LM - Ηλικία 12? Γεννημένος στη Σαρδηνία, Ελλάδα abt 1859? Εισηγμένες ως κόρη του επισκέπτη? Απαριθμούνται στο Κίνγκστον, Christchurch, Surrey, Αγγλία
Diallimassiote, Δ. - Ηλικία 37? Γεννημένος Ελλάδα abt 1834? Εισηγμένες ως επικεφαλής των νοικοκυριών? Απαριθμούνται στο Cheetham, Cathedral Εκκλησία, Lancashire, Αγγλία
Dillon, Ιωάννης Ε. - Ηλικία 19? Γεννημένος στην Ελλάδα abt 1852? Εισηγμένες όπως Nephew? Απαριθμούνται στο Lambeth, του Αγίου Μάρκου, Λονδίνο, Αγγλία
Dinzelon, Marisantka - Ηλικία 20? Γεννημένος στην Ελλάδα abt 1851? Εισηγμένες ως παιδαγωγός? Απαριθμούνται στο Broughton, Αγίου Παύλου, Lancashire, Αγγλία
Dixon, Francis Τζούλια - Ηλικία 36? Γεννήθηκε Κεφαλονιά, Ελλάδα abt 1835? Εισηγμένες ως σύζυγος? Όνομα συζύγου - Henry? Απαριθμούνται στη Μεγάλη Horton, Yorkshire της Αγγλίας
Dochney, Ιωάννης - Ηλικία 30? Γεννημένος Ελλάδα abt 1841? Εισηγμένες ως Υιός? Όνομα του πατέρα του - τον Michael? Όνομα της μητέρας του - Μαρία? Απαριθμούνται στο Dukinfield, Αγίου Ιωάννη, Stalybridge, Lancashire, Αγγλία
Dochney, Μαίρη - Ηλικία 60? Γεννημένος Ελλάδα abt 1811? Εισηγμένες ως σύζυγος? Όνομα συζύγου - Μιχαήλ? Απαριθμούνται στο Dukinfield, Αγίου Ιωάννη, Stalybridge, Lancashire, Αγγλία
Dochney, Μιχαήλ - Ηλικία 75? Γεννημένος Ελλάδα abt 1796? Εισηγμένες ως επικεφαλής του νοικοκυριού? Όνομα συζύγου - Μαίρη? Απαριθμούνται στο Dukinfield, Αγίου Ιωάννη, Stalybridge, Lancashire, Αγγλία
Dockin, Caroline - Ηλικία 27? Γεννημένος Κέα abt 1844? Εισηγμένες ως σύζυγος? Όνομα συζύγου - John? Απαριθμούνται στο Baldhu, Κορνουάλη, Αγγλία
Dockin, Ιωάννης - Ηλικία 6? Γεννημένος Κέα abt 1865? Εισηγμένες ως Υιός? Πατρώνυμο - Ιωάννης? Όνομα της μητέρας του - Caroline? Απαριθμούνται στο Baldhu, Κορνουάλη, Αγγλία
Dodge, Ann - Ηλικία 29? Γεννήθηκε Ελλάδα abt 1842? Εισηγμένες ως υπηρέτης? Απαριθμούνται στο Radipole, Dorset, Αγγλία
Ντόναλντ, Αύγουστος Μ. - Ηλικία 46? Γεννήθηκε Ελλάδα abt 1825? Εισηγμένες ως επικεφαλής του νοικοκυριού? Όνομα συζύγου - Φάνη? Απαριθμούνται στο Paddington, Trinity, Λονδίνο, Αγγλία
Dovanas, Χρήστο - Ηλικία 41? Γεννήθηκε στην Ήπειρο, στην Τουρκία abt 1830? Εισηγμένες ως επικεφαλής των νοικοκυριών? Απαριθμούνται στο St James Westminster, Parish Church, Λονδίνο, Αγγλία
Ducato, Ιωάννης - Ηλικία 38? Γεννημένος Ελλάδα abt 1833? Εισηγμένες ως Υιός-σε-δικαίου? Όνομα συζύγου - Elizabeth? Απαριθμούνται στο Bedminster, του Αγίου Λουκά, Somerset, Αγγλία
Dugand, Thos - Ηλικία 46? Γεννήθηκε Ελλάδα abt 1825? Εισηγμένες ως επικεφαλής του νοικοκυριού? Όνομα συζύγου - Emma? Απαριθμούνται στο St Michael και όλοι οι άγγελοι, Hackney, Λονδίνο, Αγγλία
Dumala, Αμβρόσιος - Ηλικία 16? Γεννήθηκε στην Αθήνα, Ελλάδα abt 1855? Εισηγμένες ως Μαθητής? Απαριθμούνται στο Broughton, Αγίου Ιωάννη, Lancashire, Αγγλία
Dumala, Παύλος - Ηλικία 18? Γεννήθηκε στην Αθήνα, Ελλάδα abt 1853? Εισηγμένες ως Μαθητής? Απαριθμούνται στο Broughton, Αγίου Ιωάννη, Lancashire, Αγγλία
Dunstan, Archabald - Ηλικία 8? Γεννήθηκε στην Κέα abt 1863? Εισηγμένες ως Υιός? Όνομα του πατέρα του - ο Edward? Απαριθμούνται στο Baldhu, Κορνουάλη, Αγγλία
Dunstan, Edward - Ηλικία 49? Γεννημένος Κέα abt 1822? Εισηγμένες όπως Boarder? Απαριθμούνται στο Baldhu, Κορνουάλη, Αγγλία
Dunstan, Edward - Ηλικία 10? Γεννήθηκε στην Κέα abt 1861? Εισηγμένες ως Υιός? Όνομα του πατέρα του - ο Edward? Απαριθμούνται στο Baldhu, Κορνουάλη, Αγγλία
Echard, Σαντιάγκο Δ. - Ηλικία 50? Γεννήθηκε Ελλάδα abt 1821? Εισηγμένες ως επικεφαλής του νοικοκυριού? Όνομα συζύγου - Τζούλια? Απαριθμούνται στο St Marylebone, Άγιοι Πάντες, Λονδίνο, Αγγλία
Elden, Susan - Ηλικία 40? Γεννημένος Ελλάδα abt 1831? Εισηγμένες ως υπηρέτης? Απαριθμούνται στο Hucknall, Nottinghamshire, Αγγλία
Elleadi, Κωνσταντίνος Μ. - Ηλικία 15? Γεννήθηκε στη Σμύρνη, Ελλάδα abt 1856? Εισηγμένες όπως Boarder? Απαριθμούνται σε Walton on the Hill, St Mary, στο Lancashire της Αγγλίας
Elles, Χένρι Wm. Θωμάς - Ηλικία 59? Γεννημένος Ελλάδα abt 1812? Εισηγμένες ως επικεφαλής του νοικοκυριού? Όνομα συζύγου - Μαίρη Belltrice? Απαριθμούνται στο Crowle, Λινκολνσάιρ, Αγγλία
Ellis, William John - Ηλικία 16? Γεννημένος Ελλάδα abt 1855? Εισηγμένες όπως Στρατιώτη? Απαριθμούνται στο Farnborough, Hampshire, Αγγλία
Emosfofew, Funsleon - Ηλικία 38? Γεννήθηκε στην Αθήνα, Ελλάδα abt 1833? Εισηγμένες όπως Lodger? Απαριθμούνται στο Μπέρμιγχαμ, Christchurch, Warwickshire της Αγγλίας
Emosfofew, Γιώργος - Ηλικία 9? Γεννήθηκε στην Αθήνα, Ελλάδα abt 1862? Εισηγμένες όπως Lodger? Απαριθμούνται στο Μπέρμιγχαμ, Christchurch, Warwickshire της Αγγλίας
Εμπεδοκλής, Ευανθία - Ηλικία 33? Γεννημένος Ελλάδα abt 1838? Εισηγμένες ως σύζυγος? Όνομα συζύγου - Peter? Απαριθμούνται στο Paddington, Christchurch, Λονδίνο, Αγγλία
Εμπεδοκλής, ο Πέτρος - Ηλικία 50? Γεννημένος Ελλάδα abt 1821? Εισηγμένες ως επικεφαλής του νοικοκυριού? Όνομα συζύγου - Ευανθία? Απαριθμούνται στο Paddington, Christchurch, Λονδίνο, Αγγλία
Αγγλικά, Λυδία - Ηλικία 48? Γεννημένος Ελλάδα abt 1823? Εισηγμένες όπως Lodger? Απαριθμούνται στο Lambeth, St Saviour Herne Hill Road, Λονδίνο, Αγγλία
Enmerphaole, Austides - γνωστός και ως Αριστείδης Eumorfopoulos? Ηλικία 46? Γεννημένος Ελλάδα abt 1825? Εισηγμένες ως επικεφαλής του νοικοκυριού? Όνομα συζύγου - Μαρίτσα? Απαριθμούνται στο Kensington, το St John, Λονδίνο, Αγγλία
Enmorjohnle, Μαρίτσα - γνωστός και ως Mariora Eumorfopoulos (το γένος Μαρίτσα Σκαραμαγκά)? Ηλικία 30? Γεννήθηκε Ελλάδα abt 1841? Εισηγμένες ως σύζυγος? Austides όνομα συζύγου? Όνομα της μητέρας του - Δέσποινα? Απαριθμούνται στο Kensington, το St John, Λονδίνο, Αγγλία
Εφραίμ, Νικόλαος - Ηλικία 55? Γεννημένος Ελλάδα abt 1816? Εισηγμένες όπως Lodger? Απαριθμούνται στο Paddington, Λονδίνο, Αγγλία
Ethart, Blanche Μ. - Ηλικία 2? Γεννημένος Ελλάδα abt 1869? Εισηγμένες ως κόρη? Πατρώνυμο - Frederick W.? Όνομα της μητέρας του - Έμιλυ Σ.? Απαριθμούνται στο Kensington St Mary Abbott, West Brompton, Λονδίνο, Αγγλία
Ethart, Emily Ε. - Ηλικία 4? Γεννημένος Ελλάδα abt 1867? Εισηγμένες ως κόρη? Πατρώνυμο - Frederick W.? Όνομα της μητέρας του - Έμιλυ Σ.? Απαριθμούνται στο Kensington St Mary Abbott, West Brompton, Λονδίνο, Αγγλία
Eumorfopoulos, Αριστείδης - γνωστός και ως Enmerphaole Austides? Ηλικία 46? Γεννήθηκε Ελλάδα abt 1825? Εισηγμένες ως επικεφαλής του νοικοκυριού? Όνομα συζύγου - Μαρίτσα? Απαριθμούνται στο Kensington, το St John, Λονδίνο, Αγγλία
Eumorfopoulos, Mariora - γνωστός και ως Μαρίτσα Enmorjohnle (το γένος Μαρίτσα Σκαραμαγκά)? Ηλικία 30? Γεννήθηκε Ελλάδα abt 1841? Εισηγμένες ως σύζυγος? Austides όνομα συζύγου? Όνομα της μητέρας του - Δέσποινα? Απαριθμούνται στο Kensington, το St John, Λονδίνο, Αγγλία
Eushatisdi, Γεώργιο - Ηλικία 50? Γεννήθηκε Ελλάδα abt 1821? Εισηγμένες όπως Lodger? Απαριθμούνται στο Λίβερπουλ, του Αγίου Νύφη, Lancashire, Αγγλία

Surnames D thru E - 1871 England Census - Index of People Claiming Birth in Greece





PART 2 - SURNAMES BEGINNING WITH D THRU E


This is an Index to people stating Greece as their place of birth in the 1871 England Census.
I have done my best to transcribe this information accurately. I would encourage you to look at the original records wherever possible - there may be other people of Greek descent included in the original records that are not transcribed here. Also included are possible Greek names born in Turkish territory.
This data is taken from an index of individuals enumerated in the 1871 Census for England. The census contains detailed information on each individual who spent the night in each household including name, relationship to the head of the family, marital status, age at last birthday, gender, occupation, and birthplace. You can view more detail on the census and actual images of the 1871 England Census through a website like Ancestry.com or WorldVitalRecords.com. The official UK National Archives website is at http://www.nationalarchives.gov.uk
Use this Index as an additional tool that may be of help in locating those hard to find ancestors. As in all Census records and indexes - many of the names are not spelled correctly - either by the census taker or by the person typing the index, so keep an open mind.
(Note: this is an update to my blog posting on 6/15/2010)
-------------



Dafnis, George -- Age 25; Born in Greece abt 1846; Listed as Servant; Enumerated in Bathwick, St. Mary, Bath, Somerset, England
Dalgradahe, Ann -- Age 20; Born in Greece abt 1851; Listed as Niece; Enumerated in St. Barnabas, Openshaw, Lancashire, England
Dalgrdahe, George J. -- Age 25; Born in Greece abt 1846; Listed as Nephew; Enumerated in St. Barnabas, Openshaw, Lancashire, England
Dallas, Aristides -- Age 27; Born in Turkey abt 1844; Listed as Lodger; Enumerated in St Phillip, Liverpool, Lancashire, England
Dassila, Alver -- Age 71; Born in Greece abt 1800; Listed as Head of Household; Spouse's name - Sarah; Enumerated in Winchester, Kew, Surrey, England
Davey, William -- Age 63; Born in Kea Greece abt 1808; Listed as Head of Household; Spouse's name - Ann; Enumerated in Baldhu, Cornwall, England
Davis, James -- Age 15; Born in Greece abt 1856; Listed as Son; Father's name - Daniel; Mother's name - Catherine; Enumerated in Farnborough, Hampshire, England
Dawson, Elizabeth -- aka Elizabeth Thompson; Age 16; Born in Corfu, Greece abt 1855; Listed as Daughter; Mother's name - Mary Ann; Enumerated in St Martin, Lincolnshire, England
Dawson, Joseph -- Age 58; Born in Greece abt 1813; Listed as Head of Household; Spouse's name - Sarah; Enumerated in Great Bentley, Rochester, Essex, England
De Palatiano, Henry L. H. Eswort -- Age 32; Born in Athens, Greece abt 1839; Listed as Son; Mother's name - Elizabeth A. H.; Enumerated in St. David, Devon, England
De Wrirtzburg, Edmund -- Age 30; Born in Athens, Greece abt 1841; Listed as "Master"; Enumerated in St. John the Divine, Aighton, Lancashire, England
Dearling, Elizabeth -- Age 39; Born in Greece abt 1832; Listed as Wife; Spouse's name - George; Enumerated in Lancing, Sussex, England
Dedelz, Rernisire, C. J. -- Age 46; Born in Paros, Greece abt 1825; Listed as Lodger; Enumerated in Chorlton on Medlock, St. Saviour, Lancashire, England
Delancy, Dennis -- Age 50; Born Greece abt 1821; Listed as Head of Household; Enumerated in Cheetham, Cathedral Church, Lancashire, England
Delany, Charles -- Age 45; Born in Greece abt 1826; Listed as Head of Household; Spouse's name - Elizabeth; Enumerated in Stretford, St. Matthew, Lancashire, England
Delberoglare, Stavros -- Age 53; Born in Chios, Turkey abt 1818; Listed as Head of Household; Enumerated in Islington Trinity, London, England
Della, Thomas -- Age 38; Born in Turkey abt 1833; Listed as Head of Household; Enumerated in Paddington, St Saviour, London, England
Demattos, Alfred E. -- Age 13; Born in Turkey abt 1858; Listed as Son; Mother's name - Caroline; Enumerated in Hackney St John, West Hackney, London, England
Demstrio, Dionisio -- Age 23; Born in Cephalonia, Greece abt 1848; Listed as Ab (Seaman); Enumerated in Vessels, Commercial Docks; London, England
Denegri, Alexander -- Age 69; Born in Constantinople, Turkey abt 1802; Listed as Head of Household; Spouse's name - Eliza; Enumerated in Hampstead St John, St Mary, London, England
Deoinges, Mary L. M. -- Age 12; Born in Sardinia, Greece abt 1859; Listed as Daughter of Visitor; Enumerated in Kingston, Christchurch, Surrey, England
Diallimassiote, D. -- Age 37; Born Greece abt 1834; Listed as Head of Household; Enumerated in Cheetham, Cathedral Church, Lancashire, England
Dillon, John E. -- Age 19; Born in Greece abt 1852; Listed as Nephew; Enumerated in Lambeth, St. Mark, London, England
Dinzelon, Marisantka -- Age 20; Born in Greece abt 1851; Listed as Governess; Enumerated in Broughton, St. Paul, Lancashire, England
Dixon, Francis Julia -- Age 36; Born Cephalonia, Greece abt 1835; Listed as Wife; Spouse's name - Henry; Enumerated in Great Horton, Yorkshire, England
Dochney, John -- Age 30; Born Greece abt 1841; Listed as Son; Father's name - Michael; Mother's name - Mary; Enumerated in Dukinfield, St John, Stalybridge, Lancashire, England
Dochney, Mary -- Age 60; Born Greece abt 1811; Listed as Wife; Spouse's name - Michael; Enumerated in Dukinfield, St John, Stalybridge, Lancashire, England
Dochney, Michael -- Age 75; Born Greece abt 1796; Listed as Head of Household; Spouse's name - Mary; Enumerated in Dukinfield, St John, Stalybridge, Lancashire, England
Dockin, Caroline -- Age 27; Born Kea abt 1844; Listed as Wife; Spouse's name - John; Enumerated in Baldhu, Cornwall, England
Dockin, John -- Age 6; Born Kea abt 1865; Listed as Son; Father's name - John; Mother's name - Caroline; Enumerated in Baldhu, Cornwall, England
Dodge, Ann -- Age 29; Born Greece abt 1842; Listed as Servant; Enumerated in Radipole, Dorset, England
Donald, Augustus M. -- Age 46; Born Greece abt 1825; Listed as Head of Household; Spouse's name - Fanny; Enumerated in Paddington, Trinity, London, England
Dovanas, Christo -- Age 41; Born in Epirus, Turkey abt 1830; Listed as Head of Household; Enumerated in St James Westminster, Parish Church, London, England
Ducato, John -- Age 38; Born Greece abt 1833; Listed as Son-in-Law; Spouse's name - Elizabeth; Enumerated in Bedminster, St Luke, Somerset, England
Dugand, Thos -- Age 46; born Greece abt 1825; Listed as Head of Household; Spouse's name - Emma; Enumerated in St Michael and All Angels, Hackney, London, England
Dumala, Ambrose -- Age 16; Born Athens, Greece abt 1855; Listed as Pupil; Enumerated in Broughton, St. John, Lancashire, England
Dumala, Paul -- Age 18; Born Athens, Greece abt 1853; Listed as Pupil; Enumerated in Broughton, St. John, Lancashire, England
Dunstan, Archabald -- Age 8; Born Kea abt 1863; Listed as Son; Father's name - Edward; Enumerated in Baldhu, Cornwall, England
Dunstan, Edward -- Age 49; Born Kea abt 1822; Listed as Boarder; Enumerated in Baldhu, Cornwall, England
Dunstan, Edward -- Age 10; Born Kea abt 1861; Listed as Son; Father's name - Edward; Enumerated in Baldhu, Cornwall, England
Echard, Santiago D. -- Age 50; Born Greece abt 1821; Listed as Head of Household; Spouse's name - Julia; Enumerated in St. Marylebone, All Saints, London, England
Elden, Susan -- Age 40; Born Greece abt 1831; Listed as Servant; Enumerated in Hucknall, Nottinghamshire, England
Elleadi, Constantine M. -- Age 15; Born Smyrna, Greece abt 1856; Listed as Boarder; Enumerated in Walton on the Hill, St Mary, Lancashire, England
Elles, Henry Wm. Thomas -- Age 59; Born Greece abt 1812; Listed as Head of Household; Spouse's name - Mary Belltrice; Enumerated in Crowle, Lincolnshire, England
Ellis, William John -- Age 16; Born Greece abt 1855; Listed as Soldier; Enumerated in Farnborough, Hampshire, England
Emosfofew, Funsleon -- Age 38; Born in Athens, Greece abt 1833; Listed as Lodger; Enumerated in Birmingham, Christchurch, Warwickshire, England
Emosfofew, George -- Age 9; Born in Athens, Greece abt 1862; Listed as Lodger; Enumerated in Birmingham, Christchurch, Warwickshire, England
Empedocles, Evanthia -- Age 33; Born Greece abt 1838; Listed as Wife; Spouse's name - Peter; Enumerated in Paddington, Christchurch, London, England
Empedocles, Peter -- Age 50; Born Greece abt 1821; Listed as Head of Household; Spouse's name - Evanthia; Enumerated in Paddington, Christchurch, London, England
English, Lydia -- Age 48; Born Greece abt 1823; Listed as Lodger; Enumerated in Lambeth, St Saviour Herne Hill Road, London, England
Enmerphaole, Austides -- aka Aristides Eumorfopoulos; Age 46; Born Greece abt 1825; Listed as Head of Household; Spouse's name - Marica; Enumerated in Kensington, St John, London, England
Enmorjohnle, Marica -- aka Mariora Eumorfopoulos (nee Marica Skaramanga); Age 30; Born Greece abt 1841; Listed as Wife; Spouse's name Austides; Mother's name - Despina; Enumerated in Kensington, St John, London, England
Ephraim, Nicholas -- Age 55; Born Greece abt 1816; Listed as Lodger; Enumerated in Paddington, London, England
Ethart, Blanche M. -- Age 2; Born Greece abt 1869; Listed as Daughter; Father's name - Frederick W.; Mother's name - Emily S.; Enumerated in Kensington St Mary Abbott, West Brompton, London, England
Ethart, Emily E. -- Age 4; Born Greece abt 1867; Listed as Daughter; Father's name - Frederick W.; Mother's name - Emily S.; Enumerated in Kensington St Mary Abbott, West Brompton, London, England
Eumorfopoulos, Aristides -- aka Austides Enmerphaole; Age 46; Born Greece abt 1825; Listed as Head of Household; Spouse's name - Marica; Enumerated in Kensington, St John, London, England
Eumorfopoulos, Mariora -- aka Marica Enmorjohnle (nee Marica Skaramanga); Age 30; Born Greece abt 1841; Listed as Wife; Spouse's name Austides; Mother's name - Despina; Enumerated in Kensington, St John, London, England
Eushatisdi, Georgio -- Age 50; Born Greece abt 1821; Listed as Lodger;Enumerated in Liverpool, St Bride, Lancashire, England


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ 1871 ΜΕ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΠΟ -Δ+Ε"

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ 10 ΜΑΧΗΤΙΚΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ


ΠΟΙΟ ΜΑΧΗΤΙΚΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ?
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ 10 ΜΑΧΗΤΙΚΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ"

Ο αντιδημοκράτης Πλάτων

«ΟΥΚ ΕΞ ΑΛΛΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΤΥΡΑΝΝΙΣ ΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ Η ΕΚ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ»

«Η ισότης είναι δικαία, αλλά μόνο μεταξύ ίσων» γράφει στα πολιτικά ο Αριστοτέλης ο πλέον επιφανής μαθητής του Πλάτωνος. Του Πλάτωνος, του οποίου ολόκληρη η πολιτική σκέψη όπως διατυπώθηκε στην «Πολιτεία», αλλά και στους «Νόμους» κυριαρχείται από την αντίληψη ότι η κατάχρηση της ελευθερίας είναι η καταστροφή της πολιτείας. Είναι χαρακτηριστικό αυτό που γράφει ο Γουίλ Ντυράντ στην Παγκόσμιο Ιστορία του Πολιτισμού: “Ο Πλάτων σχεδόν ολοκληρωτικά μέσα από το έργο του προκατέλαβε την οργάνωση του συγχρόνου φασιστικού κράτους. Η δημοκρατία για τον Πλάτωνα αποτελεί το απόλυτο κακό μιας πολιτείας.”

Όλα αυτά φαίνονται πολύ έντονα και καθορίζονται με σαφήνεια στο βιβλίο Η’ της Πολιτείας, όπου μεταξύ άλλων αναφέρει:

«Η γαρ άγαν ελευθερία έοικεν ουκ εις άλλο τι ή εις άγαν δουλείαν μεταβάλλειν και ιδιώτη και πόλει.

Εικός, γαρ.

Εικότως τοίνυν, είπον, ουκ εξ άλλης πολιτείας τυραννίς καθίσταται ή εκ δημοκρατίας, εξ οίμαι της ακροτάτης ελευθερίας δουλεία πλείστη τε και αγριωτάτη».

«Γιατί η χωρίς μέτρο ελευθερία δεν οδηγεί καθώς φαίνεται σε καμμιά άλλη μεταβολή παρά στην χωρίς μέτρο δουλεία και για τον πολίτη και για την πόλη.

Διότι αυτό είναι φυσικό.

Φυσικό είναι λοιπόν, είπα, και η τυραννία να μη δημιουργείται από κάποιο άλλο πολίτευμα, παρά από την δημοκρατία, όπου από την ακραία ελευθερία πιστεύω έχει την προέλευσή της και η μεγίστη και ακόμα αγριώτατη δουλεία».

Αξίζει εδώ τον κόπο να δούμε ένα σχόλιο πάνω στο βαθύτατα αντιδημοκρατικό κείμενο του Πλάτωνος ενός συγχρόνου φιλολόγου, ο οποίος προσπαθεί να δικαιολογήσει τον Πλάτωνα και να τον συμβιβάσει με την πολιτική αντίληψη του καιρού μας, που θεωρεί την δημοκρατία σαν το απόλυτο καλό. Γράφει λοιπόν:

«Η Δημοκρατία , αρκετά διαφορετική από τον τρόπο που την εννοούμε σήμερα, αποτελεί εδώ ανομοιογενές σύνολο που αθροίζει ετερόκλητα και ασύνδετα μεταξύ τους πολιτειακά στοιχεία. Αυτό το χαρακτηριστικό αρκεί για να την απομακρύνει από το ιδεώδες πρότυπο του Πλάτωνα, ο οποίος ως κύρια αρετή του πολιτεύματος θεωρούσε την ενιαία και αδιάσπαστη φυσιογνωμία».

Δηλαδή μας λέγει ο σύγχρονος σχολιαστής, που ανήκει στην φιλολογική ομάδα του Κάκτου, ότι η Αρχαία Δημοκρατία ήταν ένα άθροισμα από ετερόκλητα και ασύνδετα μεταξύ τους πολιτειακά στοιχεία και ότι γι’ αυτό ο Πλάτων ήταν κατά της Δημοκρατίας.

Αυτό είναι πέρα για πέρα εξωφρενικό, γιατί εάν ήταν μία φορά όχι ομοιογενής η Αρχαία Δημοκρατία, η σύγχρονη δημοκρατία είναι εκατό. Δυσάρεστο, λοιπόν, για πολλούς, αλλά ο Πλάτων είτε τους αρέσει, είτε δεν τους αρέσει υπήρξε(σύμφωνα με την δική τους ορολογία) και αυτός ένας αντιδραστικός «φασίστας», ένας ξεκάθαρος χωρίς αμφιβολία αντιδημοκράτης.

http://xryshaygh.wordpress.com

http://antistasi.org/?p=24730

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "Ο αντιδημοκράτης Πλάτων"

ΗΘΙΚΗ. ΕΙΚΟΣΙΠΕΝΤΕ ΑΡΧΕΣ «ΗΘΙΚΗΣ» ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΛΑΙΝ ΝΤΕ ΜΠΕΝΟΥΑ


ΠΡΟΣΟΧΗ
Το κείμενο που ακολουθεί είναι επικίνδυνο για ανθρώπους ανεύθυνους, τεμπέληδες, παρασιτικούς, χριστιανούς, δογματικούς κομμουνιστές, ακροδεξιούς, συνδικαλιστές και πολιτικάντηδες
(σε καμμιά περίπτωση δεν υπονοείται εδώ πως θεωρούνται όλοι αυτοί της ίδιας συνομοταξίας). Σ’ όλους τους προαναφερθέντες η ανάγνωση αυτού του κειμένου μπορεί να προκαλέσει παρενέργειες, από απλή αλλεργία μέχρι και αποπληξία.

Του Αλαίν ντε Μπενουά
από το βιβλίο του «ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΣΤΑ ΟΡΘΑ», Εκδ. «Ελεύθερη Σκέψις».

Δεν έχω πολλή συμπάθεια για την «ηθική». Ξέρω πολύ καλά την «γεννεαλογία» της (την οποία μου φαίνεται ότι ο Νίτσε διεφώτισε αρκετά καλά). Τείνω άλλωστε να θεωρήσω ότι υπάρχουν τόσες «ηθικές», όσα επίπεδα ανθρωπότητας υπάρχουν, πράγμα που αποτελεί ένα σχετικό αριθμό.
Αντίθετα, πιστεύω πολύ στις αρχές, που μπορούν να είναι και κανόνες ζωής. (κάθε ιστορική πορεία πηγαίνει από τον μύθο στις αρχές, δια μέσου μιας ιδέας). Σε κάθε περίπτωση, αυτές είναι οι δικές μου. Ελπίζω να μην τις παραβαίνω συχνά.

1) Ο άνθρωπος είναι συμπαίχτης του Θεού, δεμένος μ’ αυτόν, για το καλύτερο όπως και για το χειρότερο. Και οι δυο δημιουργούν από κοινού. Ο Θεός δεν είναι υπεράνω, ούτε έξω από μας. Δεν είναι ούτε πέρα από τις αισθήσεις μας.
Το σπουδαίο δεν είναι να πιστεύει κανείς στον Θεό, αλλά να πράττει κατά τρόπο ώστε Αυτός να μπορεί να πιστεύει σε μας. Να τον βρίσκει και να τον αναγνωρίζει κανείς μέσα του, να αποκαλύπτει τον εαυτό του όπως αποκαλύπτει Αυτόν.
Το σώμα και η ψυχή είναι ένα και το αυτό. Το να φέρνει κανείς το ένα στο άλλο, το ν’ αντιπαραθέτει αυτές τις έννοιες, αναλογεί στην ίδια ασθένεια του πνεύματος.
Ένας θεός που δεν συμπεριφέρεται όπως έχει κανείς το δικαίωμα να περιμένει απ’ αυτόν, αξίζει να γίνει απαρνητός, υπό τον όρο ότι εκείνος που τον απαρνείται, έχει δώσει το καλύτερο του εαυτού του.

2) Δεν αρκεί να γεννηθεί κανείς, πρέπει ακόμη να «δημιουργηθεί». Η δημιουργία είναι μεταγενέστερη της γεννήσεως. Δεν μπορεί κανείς να δημιουργηθεί παρά από τον εαυτό του. έτσι είναι δυνατόν να δώσει στον εαυτό του μια ψυχή.
Ο Έκχαρτ μιλά για «αυτοδημιουργία»: «Υπήρξα η αίτία του εαυτού μου, εκεί που θέλησα τον εαυτό μου και δεν υπήρξα τίποτ’ άλλο. Υπήρξα αυτό που θέλησα και αυτό που θέλησα, υπήρξε εγώ».
Ένας λαός θεμελιώνει έναν πολιτισμό, όταν γίνεται αιτία του εαυτού του, της ύπαρξής του, όταν βρίσκει μέσα του μόνο (μέσα στην παράδοσή του) την πηγή μιας αιώνιας ανανέωσης. Το ίδιο και ο άνθρωπος: όταν βρίσκει μέσα του τις αίτίες του εαυτού του και μέσα της αυτοϋπέρβασής του.

3) Η αρετή δεν είναι ένα μέσον, που αναφέρεται σε κάποια νομοτέλεια. Είναι νομοτέλεια του εαυτού της – η ίδια η αμοιβή της. Η εσωτερική ανάκτηση ή η ανάκτηση του εαυτού: αρχικό σημείο κάθε αναζήτησης και κάθε κατάκτησης. Και πρώτα η αμοιβαία αναγνώριση και ανακάλυψη του ψυχισμού και της ψυχής. Θεσμοποίηση στον εαυτό μας μιας κυρίαρχης αυτοκρατορίας (ενός πλήρους ελέγχου). Να είναι κανείς αρχηγός του εαυτού του. να υπακούει κανείς στον Κύριο που είναι μέσα μας, την ίδια στιγμή που διατάσσουμε στον Δούλο που είναι μέσα μας. Να αναζητείται το μέτρο.

4) Το να είναι κανείς ο εαυτός του, δεν είναι αρκετό. Πρέπει ακόμη να γίνει αυτό που μπορεί να γίνει – να κτιστεί, ανάλογα με την ιδέα που κατασκευάζει για τον εαυτό του. να μην είναι ποτέ ικανοποιημένος από τον εαυτό του.
Να θέλει να αλλάξει ο ίδιος πριν να θελήσει ν’ αλλάξει τον κόσμο.
Καλύτερα να παραδεχτούμε τον κόσμο όπως είναι, παρά να παραδεχτούμε τους εαυτούς μας όπως είμαστε.
Να αναπτύξουμε μέσα μας, ανάμεσα στις δυναμικότητές μας, εκείνες που μας καθιστούν, ειδικότερα εμάς ανθρώπους. Μια ισχυρή θέληση επιτρέπει να είναι κανείς αυτό που θέλει, ανεξάρτητα από το τι ήταν. Η θέληση προηγείται όλων των προκαθορισμών, ακόμη και εκείνου της γεννήσεως, υπό τον όρο να μπορεί κανείς να θέλει.
Πρώτα να καλλιεργήσει την εσωτερική ενέργεια, αυτή την ενέργεια «της οποίας την απόδειξη μπορεί να δώσει το ίδιο ένα μυρμήγκι, όπως και ένας ελέφαντας» (Σταντάλ) και που επιτρέπει να «είναι» κανείς μέσα στον χειμώνα αυτό, δια μέσου του οποίου επιστρέφει η άνοιξη.

5) Να καθορίζει κανείς τον δικό του κανόνα και να επιμένει σ’ αυτόν. Να ορίζει κανείς ένα νόμο για τον εαυτό του, υπό τον όρο να μην τον αλλάζει. (Πράγμα που δεν του απαγορεύει να δώσει νέες διαστάσεις στην προοπτική που επέλεξε). Να μην υποχωρήσει. Να μην τσακίσει. Να συνεχίσει και χωρίς να υπάρχουν λόγοι να συνεχίσει. Να είναι πιστός στις προδομένες ιδέες, να είναι πιστός για λογαριασμό εκείνων που δεν ήταν. Να είναι πιστός επίσης και σ’ εκείνους που δεν υπάρχουν πια. Να υπερασπίζει εναντίον όλων και εναντίον του εαυτού του την ιδέα που έχει για τα πράγματα και την ιδέα που θα ήθελε να έχει για τον εαυτό του.

6) Να μην γίνεται «κυρίαρχος – κάτοχος» των άλλων, πριν να γίνει «κυρίαρχος – κάτοχος» του εαυτού του: ο αυτοεξαναγκασμός είναι πρωταρχική προϋπόθεση του δικαιώματος εξαναγκασμού των άλλων. Κατά τον ίδιο τρόπο: να ανέχεται τους συγχρόνους του, αφού πρώτα ανέχεται τον εαυτό του. «Ο άνθρωπος ποιότητας έχει πρώτα απαιτήσεις από τον εαυτό του, ο κοινός άνθρωπος δεν έχει περά από τους άλλους» (Κονφούκιος).
Η δύναμη πρέπει να βασίζεται πάνω στην υπεροχή και όχι η υπεροχή πάνω στην δύναμη. αυτοί που ηγούνται έχουν το δικαίωμα να κατέχουν, αλλά αυτοί που κατέχουν, δεν έχουν υποχρεωτικά το δικαίωμα να ηγούνται.
Ο άνθρωπος ποιότητας είναι πέρα από δεσποτισμούς: δεσπόζει των δεσποτών, με μέσα που του ανήκουν ειδικά. «Μια νέα ευγένεια είναι αναγκαστικώς αντίθετη σε οτιδήποτε είναι όχλος και δεσποτισμός» (Νίτσε).
Όσο πιο ψηλά ανεβαίνει κανείς, τόσο πιο μόνος πορεύεται: τόσο περισσότερο πρέπει να υπολογίζει στον εαυτό του. Αυτοί που είναι ψηλά, είναι υπεύθυνοι γι’ αυτούς που είναι χαμηλά: πρέπει ν’ ανταποκρίνονται στην προσδοκία τους. δεν έχουν προνόμια παρά κατά το μέτρο που οι άλλοι μπορούν πραγματικά να δώσουν τα βάρη στους ώμους τους. Στην αντίθετη περίπτωση όλες οι επαναστάσεις είναι δίκαιες.
Να ακολουθεί κανείς ελεύθερα αυτούς που μας είναι ανώτεροι: υπερηφάνεια του να βρει κανείς έναν Κυρίαρχο (Στέφαν Ζώρζ). Το αντάλλαγμα της υποταγής δεν είναι η κυριαρχία, αλλά η προστασία.
Έχει κανείς το δικαίωμα να υπακούει και το καθήκον να κυριαρχείται ή να κυριαρχεί, όχι το αντίθετο.
Να διακηρύσσει το καθήκον να έχει δικαιώματα, και το ωραίο δικαίωμα να έχει καθήκοντα.

7) Ο κόσμος είναι μια αμέτρητη τραγωδία. Κάθε ύπαρξη έχει την τραγωδία της, κάθε διακήρυξη έχει την δική της. Ο κόσμος είναι ένα χάος, αλλά μπορεί να του δώσει κανείς μια μορφή. Αυτό που κάνουμε δεν έχει άλλη έννοια απ’ εκείνη που του δίνουμε. Αντάλλαγμα: όλα απηχούν σε όλα. Οι πιο μικρές χειρονομίες μας έχουν μια συνέπεια στα πιο απομακρυσμένα σημεία της οικουμένης. Το κακό δεν έχει θετικότητα στην ύπαρξή του. δεν είναι παρά απλός περιορισμός αυτού που επέρχεται, ένας περιορισμός της μορφής που τα όντα δίνουν στον κόσμο. Μια καθαρή αιώνια αρνητικότητα.

8) Αξίζουμε οτιδήποτε μας συμβαίνει ατομικά ή συλλογικά. Από ένα σημείο κι ύστερα, δεν υπάρχει ούτε τύχη ούτε σύμπτωση: οι αντίπαλοί μας, σε τελευταία ανάλυση, δεν έχουν άλλη δύναμη από εκείνη των δικών μας αδυναμιών. Συνεπώς, όχι μόνο πρέπει να δέχεται κανείς, αλλά και να θέλει αυτό που συμβαίνει. Να θέλει αυτό που συμβαίνει, από την στιγμή που δεν μπορέσαμε να το εμποδίσουμε να συμβεί. Καμμιά παραίτηση, αλλά διατήρηση της δικής μας ελευθερίας: είναι το μόνο μέσον αντίδρασης, όταν δεν μπορεί πια κανείς να δράσει.
Στωικισμός: η μόνη δυνατή συμπεριφορά, όταν οι άλλοι δεν είναι πλέον στωικοί. Να κάνει κανείς ώστε αυτό επάνω στο οποίο δεν μπορεί να επιδράσει, να μη μπορεί κι αυτό να επιδράσει επάνω του (Έβολα).

9) Η αρχή είναι η δράση. Τα μεγάλα και δυνατά πράγματα δεν έχουν λόγους ύπαρξης. Γι’ αυτό ακριβώς πρέπει να γίνονται. (Αλλά ό,τι δεν έχει λόγο ύπαρξης, δεν είναι υποχρεωτικά μεγάλο και δυνατό). Η δράση είναι το πιο σπουδαίο, όχι εκείνος που την αναλαμβάνει. Η αποστολή και όχι αυτός που την φέρει σε πέρας. Εναντίον του ατομισμού – για μια δραστήρια αποπροσώπηση. Αυτό που είναι να κάνει κανείς δεν εξηγείται με κίνητρα. Η αριστοκρατία σιωπά.

10) Η τιμή: να μη παραβεί κανείς ποτέ τους κανόνες που έβαλε στον εαυτό του. Η εικόνα που δημιουργεί κανείς για τον εαυτό του, γίνεται αληθινή την στιγμή που συμμορφώνεται μ’ αυτήν. Απ’ εκεί και ύστερα, το αν είναι μια «εικόνα», ή μια «πραγματικότητα», έχει μικρή σημασία. Οι δύο όροι συμπίπτουν. Η ιδέα γίνεται σάρκα: είναι η πραγματική ενσάρκωση του Λόγου.
Κάθε υπόσχεση υποχρεώνει, καμμιά περίσταση δεν αποδεσμεύει. Να μπορεί να είναι κανείς υπερήφανος για τον εαυτό του: ο καλύτερος τρόπος να μην ντρέπεται για τους άλλους.

11) Ο τρόπος είναι ο άνθρωπος. Το λειτουργικό μετρά περισσότερο από το δόγμα. Το ωραίο δεν είναι ποτέ κακό. Καλύτερα να κάνει κανείς καλά μέτρια πράγματα, παρά να κάνει άσχημα έξοχα πράγματα.
Ο τρόπος με τον οποίο κάνει κανείς τα πράγματα αξίζει περισσότερο από τα ίδια τα πράγματα. Ο τρόπος με τον οποίο ζει τις ιδέες του, αξίζει περισσότερο από τις ιδέες του. ο τρόπος που ζει κανείς, αξίζει περισσότερο απ’ αυτό που ζει – καμμιά φορά περισσότερο κι από την ζωή.
«Περισσότερη απλότητα από τρόπους, είναι κανείς αγροίκος. Περισσότερους τρόπους από απλότητα, είναι γελοίος. Ίσους τρόπους και απλότητα, αυτός είναι ο άνθρωπος ποιότητας» (Κονφούκιος).

12) Νίτσε: «Τι είναι αριστοκράτης; – Να αναζητεί τις καταστάσεις που επιβάλλουν συμπεριφορά. Να εγκαταλείπει την ευτυχία στις μάζες. Αυτή την ευτυχία που είναι ψυχική ηρεμία, αρετή, άνεση, αγγλοσαξωνικός μερκαντιλισμός. Να αναζητεί ενστικτωδώς τις βαρύτερες ευθύνες. Να ξέρει να κάνει παντού εχθρούς. Στην ανάγκη να κάνει και τον εαυτό του εχθρό.

13) Να τοποθετεί το καθήκον του πριν από τα πάθη του, τα πάθη του πριν από τα συμφέροντά του. Το να κάνει «καλές πράξεις» για να κερδίσει την σωτηρία του, να πάει στον παράδεισο κ.ο.κ. είναι πάντα εξυπηρέτηση των συμφερόντων του. Να κάνει αυτό που πρέπει, όχι αυτό που θα του αρέσει. Αλλ’ αυτό χρειάζεται μια εκμάθηση: ο άνθρωπος έχει ανάγκη κανονισμών για να κτιστεί – γιατί είναι άμετρα εύπλαστος. Η εργασία σαν εξυπηρέτηση, το καθήκον σαν προορισμός.

14) Να πραγματοποιεί και συνεχώς να ξανακάνει την αρμονία υπάρξεως των συμπτώσεων και των αρχών. Να κάνει τις πράξεις πάντα σύμφωνες με τους λόγους. Ο άνθρωπος του οποίου οι λόγοι υπερβαίνουν τις πράξεις, δεν είναι περισσότερο κυρίαρχος του εαυτού του από τον άνθρωπο του οποίου οι πράξεις υπερβαίνουν τους λόγους.
Το να είναι ειλικρινής, δεν είναι το να λέει την αλήθεια. Είναι το να προσχωρεί ολοκληρωτικά, χωρίς υστεροβουλίες, σε ότι επιχειρεί.

15) Να μη μετανοεί, αλλά να εξάγει διδάγματα. Να κάνει οτιδήποτε για να μην κάνει κακό. Εάν κάνει, να μην επιζητεί δικαιολογίες. Οι δικαιολογίες που δίνει κανείς στον εαυτό του είναι υπεκφυγές. Η μετάνοια δεν αποβλέπει στην απόσβεση του λάθους, αλλά στην ανάπαυση της συνείδησης. Να ανταποδίδει το καλό στο καλό, την δικαιοσύνη στο κακό. (Αν ανταπέδιδε το καλό στο κακό, τι θα έπρεπε ν’ ανταποδώσει στο καλό; Και τι αξία θα είχε αυτό;).

16) Να μη συγχωρεί ποτέ. να ξεχνά πολλά. Να μη μισεί ποτέ. να περιφρονεί συχνά. Το αίσθημα των πληβείων είναι: μίσος, μνησικακία, το ευερέθιστο, ματαιοδοξία, τσιγγουνιά. Το μίσος που είναι το αντίθετο της περιφρόνησης, η μνησικακία που είναι το αντίθετο της λησμοσύνης, το ευερέθιστο και η ματαιοδοξία που είναι το αντίθετο της υπερηφάνειας, η τσιγγουνιά που είναι το αντίθετο του πλούτου. Απ’ όλα αυτά τα αισθήματα, η μνησικακία είναι το πιο αξιοπεριφρόνητο. Ο Νίτσε :
«Κοντά είναι ο καιρός του πιο αξιοπεριφρόνητου των ανθρώπων, εκείνου που δεν είναι ικανός ούτε τον εαυτό του να περιφρονήσει».

17) Εναντίον του κοινωφελισμού. Όπως είναι για τον άνθρωπο, έτσι είναι και για τους στρατούς. Οι στρατοί που για να πολεμήσουν καλά, έχουν ανάγκη να ξέρουν γιατί πολεμούν, είναι ήδη μέτριοι στρατοί. Υπάρχει και χαμηλότερο: Οι στρατοί που πρέπει να πεισθούν ότι η αιτία τους είναι η σωστή. Και χαμηλότερο ακόμη: Αυτοί που πολεμούν μόνο όταν είναι σίγουροι ότι θα νικήσουν.
Όταν πρέπει να επιχειρήσει κανείς κάτι, να μη νοιάζεται παρά δευτερευόντως να ξέρει αν η επιχείρηση μπορεί να επιτύχει ή όχι. Το κλειδί του Σιωπηλού, παραμένει το κλειδί των χαλκογραφιών του Ντύρερ, «Ο Ιππότης, ο Θάνατος και ο Διάβολος».
Αλλά δεν αρκεί να επιχειρεί κανείς χωρίς να είναι βέβαιος για την επιτυχία, πρέπει ακόμη να επιχειρεί όταν είναι βέβαιος για την αποτυχία, γιατί το να μείνει κανείς πιστός στους κανόνες που έδωσε στον εαυτό του, είναι ο μόνος τρόπος, τότε, να ξεφύγει με τιμή. Να σκέπτεται τον «στρατιώτη της Πομπηίας» (Σπένγκλερ). Και ακόμη το παράδειγμα του Ρέγουλου.
Το να θέλει να κάνει όπως ο αντίπαλος με την δικαιολογία ότι επέτυχε αυτός, είναι να γίνεται αυτός ο αντίπαλος – να μην είναι διαφορετικός απ’ αυτόν.
Υπάρχει χαμέρπεια από την στιγμή που αναρωτιέται κανείς «σε τι χρησιμεύει», «τι αποφέρει», «αυτό που μας υποχρεώνει να το κάνουμε». Το να προσπαθεί να διατηρήσει μια ζωή που θα χάσει οπωσδήποτε – απολογητής των ζωντανών σκύλων και των νεκρών λεόντων – να ένας ωραίος παραλογισμός.

18) Η αρετή όπως και η διαστροφή, δεν μπορούν παρά να είναι η προίκα μιας επίλεκτης ομάδας. Απαιτούν την ίδια ικανότητα αυτοκυριαρχίας. Αναφέρονται λιγότερο στην «ηθική», παρά στην καθαρή θέληση. Η ελευθερία να κάνει κανείς κάτι, συμβαδίζει πάντα με μια ελευθερία έναντι κάποιου πράγματος. Μ’ άλλα λόγια, πρέπει να θέλει κανείς πράγματα, για τα οποία αισθάνεται επίσης τον εαυτό του ικανό να τα αποποιηθεί.
Ιούλιος Έβολα: «Σου επιτρέπεται να κάνεις κάτι, στο μέτρο που μπορείς επίσης να το αποφύγεις… Σου επιτρέπεται να θέλεις κάτι – και να το αποκτήσεις – στο μέτρο που είσαι επίσης ικανός να το αποφύγεις».

19) Να μην αναζητεί να πείσει, αλλά να αφυπνίσει. Η ζωή βρίσκει ένα νόημα σε κάτι που είναι περισσότερο από την ζωή – αλλά όχι πέρα από την ζωή. Αυτό που είναι περισσότερο από την ζωή, δεν εκφράζεται με (και από) λέξεις, αλλά γίνεται κάποτε αισθητό.
Να δίνει κανείς προβάδισμα στην ψυχή έναντι του πνεύματος, στη ζωή έναντι της λογικής, στην εικόνα έναντι της αντιλήψεως.

20) Ο λυρισμός μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν ηθικός «κανόνας» υπό τον όρο να έχει τεθεί σαν βασική σχέση της υπάρξεως όχι η σχέση του ανθρώπου προς τον άνθρωπο, αλλά εκείνη του ανθρώπου προς την οικουμένη. (Ο μόνος τρόπος να φτάσει κανείς στον ανώτερο κόσμο είναι να κτιστεί σε αναλογία μ’ αυτόν).
Οι μεγάλοι αρχηγοί κρατών είναι εκείνοι, χάρη στους οποίους οι λαοί μπορούν να σκέπτονται λυρικά για τους εαυτούς τους.

21) Το παρόν μετατρέπει σε επικαιρότητα όλα τα παρελθόντα και δίνει δυναμικότητα σ’ όλα τα μέλλοντα. Το να δεχτεί κανείς το παρόν με ενθουσιώδη ανάταση της στιγμής, είναι το να μπορεί να απολαμβάνει συγχρόνως όλες τις στιγμές του.
Παρελθόν, παρόν και μέλλον, είναι τρεις προοπτικές το ίδιο επίκαιρες, είναι τα παντοτινά δεδομένα της ιστορικής πορείας. Όλα όσα κάνουμε ενθέτουν αυτά που συνέβησαν ήδη, κατά τον ίδιο τρόπο μ’ αυτά που θα ξανασυμβούν.

22) Σκοπός της ζωής: Να βάλει κανείς κάτι το σπουδαίο μεταξύ του εαυτού του και του θανάτου. Η εποχή, όπως και η κοινωνία μπορούν να μας εμποδίσουν. Δύο τρόποι υπάρχουν για την κοινωνία να δημιουργήσει τρέλα: να απαιτεί πάρα πολλά, να μην προτείνει αρκετά. Μπορεί να συμβαίνει και στους ανθρώπους το ίδιο ακριβώς.
Μοναξιά. Να ξέρει κανείς να ανήκει στο κόμμα του πολικού αστέρα: αυτού που μένει στην θέση του, όταν τα άλλα άστρα εξακολουθούν να περιστρέφονται. Η ηρεμία βρίσκεται στο κέντρο της κινήσεως, στον άξονα του τροχού. Να καλλιεργεί μέσα του το αυτό που ο άνθρωπος ποιότητας διατηρεί αμετακίνητο, σε όλες τις καταστάσεις: το «παιχνίδι» του Κονφούκιου, το «πουρούσα» των Αρίων, το «ουμάνιτας» των Ρωμαίων – τον εσωτερικό πυρήνα του όντος.

24) Δεν υπάρχει αληθινή ευλάβεια, άλλη από την ευλάβεια του γιου εκτεινομένη στους προγόνους, στην γενετική γραμμή και στον λαό. Ο Ιησούς ισχυριζόμενος ότι ο Ιωσήφ δεν είναι ο πραγματικός πατέρας του – ότι είναι ο γιος ενός μοναδικού Θεού, ο αδελφός όλων των ανθρώπων – αρχίζει την διαδικασία απαρνήσεως της πατρότητας. Οι εξαφανισμένοι πρόγονοί μας δεν είναι ούτε πνευματικά νεκροί, ούτε περασμένοι σ’ έναν άλλο κόσμο. Είναι πλάι μας, πλήθος αόρατο και θροΐζον. Μας περιτριγυρίζουν όσο καιρό η ανάμνησή τους διαιωνίζεται από τους απογόνους τους. Απ’ αυτό δικαιολογείται η λατρεία των προγόνων και το καθήκον να γίνεται σεβαστό τ’ όνομά τους.

25) Όλοι οι άνθρωποι ποιότητας είναι αδέλφια, ανεξάρτητα από την φυλή, τον χώρο και τον χρόνο.

Την αντιγραφή έκανε ο Σταύρος Βασδέκης।

ΠΗΓΗ

http://www.athriskos.gr/?p=1967

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "ΗΘΙΚΗ. ΕΙΚΟΣΙΠΕΝΤΕ ΑΡΧΕΣ «ΗΘΙΚΗΣ» ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΛΑΙΝ ΝΤΕ ΜΠΕΝΟΥΑ"

Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

Το παράδειγμα του Αρτσάχ ως αντίσταση στον παντουρκισμό

Του Νίκου Λυγερού

Οι Αρμένιοι του Αρτσάχ δεν ξεπερνούν τους 150.000 και όμως απελευθέρωσαν αυτό το ιστορικό αρμένικο μέρος από την κατοχή των Αζέρων και την αυθαιρεσία του σταλινικού καθεστώτος. Δεν αντιστάθηκαν μόνο από την εποχή του Στάλιν στην καταπίεση των Αζέρων, αλλά με την ανεξαρτησία της Αρμενίας το 1991, έκαναν μια στρατηγική κίνηση και έκαναν το ανάλογο για το Αρτσάχ ακόμα και αν αυτό βρισκόταν επίσημα στην περιοχή του αζερικού κράτους. Επιπλέον οι Αρμένιοι του Αρτσάχ δεν είναι αφελείς, έδωσαν πολλές μάχες, έχυσαν πολύ αίμα για να κερδίσουν τον αγώνα τους και να πετύχουν τον σκοπό τους δηλαδή την απελευθέρωση των κατεχόμενων τους από τους Αζέρους, οι οποίοι δεν είναι τίποτα άλλο παρά Τούρκοι. Ο μικρός λαός του Αρτσάχ δεν κάνει τα λάθη διπλωματικά που ονομάζουν τους Τούρκους γείτονες, λόγω εκφυλισμού, και βέβαια ονομάζει ξεκάθαρα τους Αζέρους, Τούρκους. Γνωρίζει επίσης τις επαφές του Κεμάλ με τη Σοβιετική Ένωση, όχι μόνο για να πλήξει το ελληνικό στοιχείο, αλλά για να εξοντώσει κάθε αρμενικό στοιχείο από την περιοχή. Τώρα λόγο της μελέτης των αρχείων της πρώην Σοβιετικής Ένωσης γνωρίζουμε πολύτιμα στοιχεία, τα οποία είναι άγνωστα στην Τουρκία, αλλά που έχει αναδείξει ο ερευνητής Στανισλάβ Ταράσοβ που είχαμε την τιμή να συναντήσουμε στο Διεθνές Συνέδριο του Αρτσάχ που έγινε πρόσφατα. Και το νέο του βιβλίο στα ρώσικα εμπεριέχει σημαντικότατα σημεία περί Κεμάλ και μετασχηματισμού του σοβιετικού μπολσεβισμού σε τουρκικό εθνικισμό με πράξη που δεν ξαφνιάζει όσους έχουν μελετήσει το ιστορικό του εθνοσοσιαλισμού του Χίτλερ στη Γερμανία. Κατά συνέπεια, οι Αρμένιοι του Αρτσάχ πολέμησαν συνειδητά αυτό το στοιχείο του παντουρκισμού, δίχως να κρύβονται πίσω από διπλωματικές αναλύσεις που δεν αλλάζουν την πραγματικότητα της βίας που ασκείται ενάντια στους λαούς, που δεν σκύβουν κεφάλι μπροστά στον Τούρκο αξιωματούχο. Και ο λόγος είναι απλός. Δεν θέλουν να είναι σκλάβοι ενός τουρκικού συστήματος.


Βίντεο από το Διεθνές  Συνέδριο με τίτλο  “20 Years of NKR Independence: Realities and Prospects” που έλαβε χώρα στην πρωτεύουσα του Ναγκόρνο Καραμπάχ, στο Στεπανακέρτ στις 17-18 Φεβρουαρίου 2012

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "Το παράδειγμα του Αρτσάχ ως αντίσταση στον παντουρκισμό"
Related Posts with Thumbnails