Η ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΤΩΝ - ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ-ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ-ΙΣΤΟΡΙΚΟ-ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΤΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΩΝ - ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΘΕΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ - ΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΕΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑΣ - ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΩΝΥΜΩΝ - ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΙΣΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΜΑΘΕΙΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ.
ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ

Παρασκευή 25 Μαρτίου 2016

         " Θέλω την ΕΛΛΑΔΑ μου πίσω "

Επειδή μας κυβερνούν προδότες

Επειδή το
Ισλάμ ήρθε & δεν θα φύγει

Επειδή τα ΜΜΕ είναι ΟΛΑ πουλημένα

Επειδή βλέπω την χώρα μου να γίνετε τριτοκοσμική

Επειδή δεν αντέχω την Υποκρισία των Ευρωπαίων

Επειδή Ελλάδα σημαίνει
ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ

Επειδή δεν θέλω να ακούσω από μιναρέδες τον Χότζα

Επειδή δεν θέλω γειτόνους φανατικούς δολοφόνους & πράκτορες της Τουρκίας...

Επειδή δεν θέλω να γίνουμε ο σκουπιδοτενεκές της ΕΕ

&  Επειδή είμαι σε κρίσιμη ηλικία προκειμένου να πάθω εγκεφαλικό από τα νεύρα...αν αυτά όλα τα πουν ορισμένοι ανεγκέφαλοι ρατσιστικά... τότε  ΝΑΙ...

Δηλώνω ότι είμαι ΡΑΤΣΊΣΤΗΣ & σε όποιον αρέσει...

ΑΠΛΑ ... " Θέλω την ΕΛΛΑΔΑ μου πίσω "


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails