ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΦΟΒΗΘΗΚΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ!
Θοδωρής Κολοκοτρώνης προς Ιμπραήμ:
«Αυτό οπού μας φοβερίζεις, να μας κόψετε και κάψετε τον τρόπο της ζωής μας, δεν είναι της πολιτικής έργον.
Όχι τες ζωές να μας κόψετε, όχι τα λεφτά μας, όχι τα σπίτια που μας κάψατε και κατασχέσατε, μόνον πέτρα απάνω στην πέτρα να μην μείνη, ημείς δεν προσκυνούμεν.
Τι τα δέντρα να μας κόψεις, τι τα σπίτια να μας κάψεις, η ίδια η γης που μας έθρεψε, αυτή η ίδια γη μένει δική μας και τα ξανακάνει.
Μόνον ένας Έλληνας να μείνη, πάντα θα πολεμούμε, και μην ελπίζετε πως την γην μας θα την κάμετε δική σας, βγάλτε το από το νου σας».
Και συμπληρώνει, χρόνια μετά ο Γέρος του Μωρηά: «Τούτο φοβήθηκα περισσότερο, τους προσκυνημένους…»
ΣΑΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΚΑΤΙ;
www.elkeda.gr
Δίκη για τον θάνατο του 3χρονου Άγγελου: «Ψέλλισε “μαμά” πριν πέσει σε κώμα»
-
*Ανατριχίλα προκαλεί η απολογία της 27χρονης μητέρας του τρίχρονου Άγγελου
στο Ηράκλειο που μαζί με τον σύντροφό της κατηγορούνται για τον θάνατό του.*
...
Πριν από 2 ώρες







Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου