Η ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΤΩΝ - ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ-ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ-ΙΣΤΟΡΙΚΟ-ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΤΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΩΝ - ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΘΕΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ - ΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΕΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑΣ - ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΩΝΥΜΩΝ - ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΙΣΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΜΑΘΕΙΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ.
ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ

Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012

Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ....

 ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ, ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΕ ΚΑΝΕΊΣ


Διαβάστε το μέχρι τέλους ! Πρώτα ήρθαν οι Αλβανοί.Και πήραν τις δουλειές των χτιστών και των εργατών της γης. Κι εγώ, που δενήμουν τίποτα από τα δυό, είπα: Καλά είναι. Γίνονται και οι δουλειέςφθηνότερα.Και μετά άρχισαν να κλέβουν τα σπίτια στα χωριά. Αλλά εγώ, που δεν έχω σπίτισε χωριό, είπα δεν πειράζει.
Τι κι αν μας μισούν, κι αν δεν συνυπογράφουνΑΟΖ. Τι κι αν έδωσαν τον Αυλώνα ΜΑΣ στον προαιώνιο εχθρό για να ελλιμενίζειτο Στόλο του στα νώτα μας και να μας χτυπήσει πισώπλατα; Ας είμαστεανοιχτόμυαλοι. Μα συνθήματα ήταν αυτά στην παρέλαση; Εκθέτουν τη χώραδιεθνώς!
Πώς;
Οι Αλβανοί γράφουν στα σχολικά τους βιβλία για Τσαμουριά καιΜεγάλη (Φυσική) Αλβανία; Σιγά μην πέσουμε στο επίπεδό τους! Εμείς είμαστεΕλευθεριακοί!!! Μετά ήρθαν οι Μαύροι.Και άρχισαν πουλώντας CDs και DVDs πειρατικά, καταστρέφοντας τα μαγαζιά.
Κι εγώ, που δεν είχα videoclub ή δισκοπωλείο, είπα: Δεν πειράζει.
Αγόραζακαι κανένα πειρατικό που και που κι έκανα και το μάγκα στην παρέαπαζαρεύοντας (άσχετα που τα μισά δεν «παίζανε»). Και φέρανε πρέζα με AIDS και εξαπλασιάστηκαν τα κρούσματα στουςεξαρτημένους. Αλλά εγώ, που εξαρτώμαι μόνο από τα λεφτά, είπα και τι έγινε.Βγαίνουν από τη μέση τα πρεζόνια. Αργότερα ήρθαν οι Κινέζοι
Και έφεραν ρούχα φτηνά και παράνομα και ρήμαξαν τις βιοτεχνίες και ταμαγαζιά.Κι εγώ, που φοράω μόνο ξένα επώνυμα, είπα άσε τη φτωχολογιά να ντυθεί φτηνά.
Και τι με νοιάζει που η Ιταλική Μαφία είναι από πίσω.
Ή μπας κι έχω φυτείεςβαμβάκι και θα χάσω έσοδα; Κάπου τότε ήρθαν οι ΡουμάνοιΚλέφτες με ακροβατική δεινότητα που έμπαιναν και στα πιο ψηλά σπίτια.
 Αλλά αγόρασα συναγερμούς και πόρτες ασφαλείας και χρηματοκιβώτιο. Και είπα: Άσετους χαζούς να ανησυχούν.Και θαύμαζα πώς σκαρφαλώνανε τόσο ψηλά κάθε που έκλεβαν γνωστό μου Μαζί ήρθαν και οι Ανατολικιές
Και οι νέες κι όμορφες έγιναν πουτάνες και οι γριές γηροκομούσαν. Καιγ.........ε, εγώ κι οι φίλοι μου, ........... που δεν βλέπαμε ούτε σταόνειρά μας. Και οι συνταξιούχοι χήροι βρήκαν νύφες με δέλεαρ τη σύνταξή τους.
 Και οι αναλογιστικές μελέτες των ταμείων τινάχτηκαν στον αέρα, Αλλάείπα: Ας είναι καλά η ιδιωτική ασφάλεια, δεν έχω ν'ανησυχώ.. Κι αντί ναυπάρχουν οργανωμένα και νόμιμα γηροκομεία, όπου οι γέροι θα ζούσαν παρέα μεεπιστημονική φροντίδα οι φίλοι μου τους άφησαν απομονωμένους με γηροκόμεςπου τους κλέβουν.
Και είπα: Καλύτερα, ας μείνουν στα σπίτια τους
Ήρθαν όμως και οι Γεωργιανοί κι οι Ρώσοι
Ανήλεοι εγκληματίες, για τους οποίους η ανθρώπινη ζωή δεν έχει καμμιά αξία.Και πρώτα πήραν τον έλεγχο της νύχτας και την προστασία.
 Και οι φυλακέςέγιναν το φέουδό τους και τα Καλάσνικωφ καθημερινότητα. Αλλά εμένα τι μενοιάζει; Μήπως έχω νυχτομάγαζο; Ας φροντίσει η Αστυνομία, τζάμπα (δεν)πληρώνω φόρους;;;
Και οι Πολωνές και οι Ουκρανές Γίναν καθαρίστριες και υπηρέτριες και ξέμαθα να βάζω πλυντήριο και να σιδερώνω.Και η γυναίκα μου κάνει μανικιούρ κάθε εβδομάδα, οπότε γιατί να τα χαλάει;Ούτως ή άλλως άμα δεν της έχω «γυναίκα» να καθαρίζει, κουράζεται και τσαντίζεται.
Ενώ τώρα είναι ξεκούραστη από το άραγμα όλη μέρα στον καναπέ.Πώς πληρώνω; Εννοείται μαύρα, τρελός είμαι να μου βάλουν τεκμήριο; Και η Ελλάδα έγινε ένα απέραντο ΕργοτάξιοΚι αντί να ανακαινιστούν τα παλιά, ωραία κτήρια, χτίζονταν ολοένα καινούρια.
Και η Αθήνα απλώθηκε σα ροχάλα στο πρόσωπο της Αττικής και τινάχτηκε στοναέρα κάθε αστικός προγραμματισμόςΚαι χρειάστηκαν νέες γραμμές ΜιΜιΜι και ηλεκτροδότησης και υδροδότησης καιαποχέτευσης και ΟΤΕ.
Αλλά έχουμε μεγαλύτερα σπίτια και επιτέλους γίναμε «Όπως Αμερική».Και κονομήσανε χοντρά οι εργολάβοι που χρησιμοποιούσαν ανασφάλιστο προσωπικόκαι φοροδιέφευγαν Αρκετά αργότερα έφτασαν οι ΑφγανοΠακιστανοΜπαγκλαντεσιανοίΚαιρός ήταν γιατί οι Αλβανοί είχαν ακριβύνει πολύ. Άσε που σήκωναν κεφάλικαι αγόραζαν και ακίνητα και γίνονταν κι εργολάβοι.
Και τα σχολεία είχαν γεμίσει Ανατολικάκια (αλλά εγώ το δικό μου σειδιωτικό...)Αυτοί μας έφεραν Ελονοσία (που είχε εκριζωθεί το 1973) και Ηπατίτιδες.Αλλά εγώ καίω ΚΑΤΟΛ όλη μέρα και βάζω ΑΟΥΤΑΝ και δε κινδυνεύω, κιεμβολιάστηκα (πάντα Δημοσία Δαπάνη - τζάμπα εισφοροδιαφεύγω...)
Αυτοί κυττάνε τις γυναίκες μας σαν πουτάνες, γιατί δε φοράνε χιτζάμπ καικλέβουν τσάντες στο δρόμο και μέσα από τ' αυτοκίνητακαι χτυπάνε αλύπηταηλικιωμένους και γυναίκες και κλέβουν τα κοσμήματα σκίζοντάς τους τα αυτιάκαι τα μούτρα
Κι είπα στη γυναίκα μου: Δε θα φοράς κοσμήματα και αντί για τσάντα θα φοράκατάσαρκα τα χρήματα και καλύτερα να κινούμαστε μόνο με πλαστικό χρήμα. Τιπειράζει που έτσι θα παρακολουθείται κάθε αγορά μας; Είμαστε όμωςασφαλέστεροι Μετά ήρθαν κι αυτοί από το ΜαγκρέμπΚαι η Αραβική «Άνοιξη» γέμισε με τους καρπούς της την Ελλάδα (ας είναι καλάοι Τούρκοι δουλέμποροι που έβγαλαν πάνω από 20 ΔΙΣ ευρώ από όσους μαςξερνάνε)
Κι αυτοί είναι χειρότεροι από όλους τους άλλους, γιατί είναι και φανατικοίΜουσουλμάνοι και απαίτησαν και Τζαμί στην Αθήνα, 200 χρόνια μετά που ξεφορτωθήκαμε το βδέλυγμα.
Αλλά εγώ, που δεν έχω πατήσει Εκκλησία 25 χρόνιατώρα, είπα: Τι διαόλο; Φτιάξτε τους ένα Τζαμί να προσεύχονται στο θεό τουςπου ζητάει τη σφαγή των αλλόθρησκων... Εμείς ας είμαστε ανοικτόμυαλοι!!! Και οι Γύφτοι όλης της Ευρώπης μαζεύτηκαν εδώΔιωγμένοι από τις οργανωμένες χώρες, που αναγνωρίζουν τη γάγγραινα και τηνκόβουν. Και πήραν τον έλεγχο των χωματερών και έστησαν παράνομα παζάριαΚαι κλέβουν ζώα και ρήμαξαν τα μέταλλα και τα καλώδια της ΔΕΗ. Και το ρεύμακόβεται στα χωριά κάθε που κλέβουν μετασχηματιστές.
Και ο ΟΣΕ καταστρέφεταιαπό το ρήμαγμα και οι ΟΤΑ το ίδιο. Αλλά εμένα το μόνο που με πείραξε είναιπου δεν είχαμε φώτα στο Λυκαβηττό όταν έκλεψαν κι από εκεί τα καλώδια για τοχαλκό.Εξάλλου δεν είναι πολιτικά ορθό να καταφέρομαι ενάντια στους Γύφτους, δείτετι ωραίοι που είναι στις ταινίες και στην Ισπανία (άσχετο που εκεί ηΧωροφυλακή ελέγχει κάθε εβδομάδα τους καταυλισμούς τους). Α, ναι: Καικατέλαβαν οικόπεδα και γη ιδιωτών και κρατική και την έκαναν καταυλισμούςκαι παράνομα χυτήρια.
Και πληρώνει αποζημιώσεις το Κράτος και η αναπνοή μας γίνεται βαριά από ταιχνοστοιχεία που γεμίζουν την ατμόσφαιρα, αλλά «άνθρωποι είναι κι αυτοί,πρέπει να ζήσουν».Άλλωστε βαριέμαι να πάω στην ανακύκλωση ή να φωνάξω το Δήμο.
 Οι Γύφτοι είναι πάντα εκεί για να πάρουν όποια παλιά συσκευή παρατήσω εκεί που δενπρέπει... Μ΄αυτά και μ' αυτά το Κέντρο έγινε ακατοίκητο και πήρα τη γυναίκα και ταπαιδιά και πήγα στα Βόρεια Προάστια. Εδώ είναι καλύτερα, άσε τουςφτωχομπινέδες να τα βρούνε με το συρφετό,
Κι αυτοί στον Άγιο Παντελεήμοναπου φωνάζουν είναι Φασίστες.Εγώ, γνήσιο τέκνο της Γενιάς του Πολυτεχνείου,δεν μπορώ να ακούω τις παραφωνίες τους: Ζήτω η Παγκοσμιοποίηση και ηΑνεκτική Κοινωνία!!!
Πώς είπατε; 20πλάσια πιθανότητα να εγκληματεί ο Αλλοδαπός; Μα φταίει ηκοινωνία μας που δεν τους δίνει όσα ζητάνε! Και πρέπει να πάρουνε και Άσυλο,είναι όλοι Πολιτικοί Πρόσφυγες. Άσχετο που οι εταίροι μας σε αυτή τηνπερίπτωση θα κλείσουν τα σύνορα...Και που ρήμαξαν τα μαγαζιά του Κέντρου, τι πειράζει;
 Εγώ μπαίνω στηνΤζιπούρα (σιγά μην έπαιρνα station-wagon να με λένε οικογενειάρχη - SUV πουδείχνει ότι είμαι περιπετειώδης, άσχετο που το έβαλα μια φορά στην άμμο καιφώναζα την ΕΛΠΑ να με βγάλει...), χώνομαι στο, παράνομο - το ξέρω, διαβάζω εφημερίδες - MALL, ψωνίζω όσα αντέχει η κάρτα και φεύγω ασφαλής.Πώς είπατε;
Τα ξενοίκιαστα ανήκουν στα Ταμεία και θα μείνουμε χωρίςσυντάξεις; Καλά να πάθετε, είπαμε έχω ιδιωτική!!! Μόνο που να... τώρα τελευταία άρχισα να φοβάμαι πολύ...Είναι που μπαίνουν σε σπίτια Προαστίων και όχι μόνο κλέβουν αλλά και βιάζουνκαι χτυπάνε και σκοτώνουν.
Κι ένας φίλος που τον έκλεψαν είπε απλά: Ήταν ησειρά μουΚι ένα σαν κι εμένα τον έσφαξαν λέει για μια κωλοκάμερα...Και στο ναό-Βασιλόπουλο μπήκαν μέρα-μεσημέρι με Καλάσνικωφ... Και οι φυλακέςτιγκάρισαν και δε χωράνε άλλους... Και κάθε μήνα η Αστυνομία συλλαμβάνει15-20.000, αλλά δεν έχουν πού να τους βάλουν και τους αφήνουν ελεύθερους καιαυτοί ξαναεγκληματούν (να, ο Πακιστανός που έσφαξε για την κάμερα είχεαφεθεί με «αποσυμφόρηση» - και τι όρος είναι αυτός, λες και οι φυλακές είναιλεωφόρος...)
Κι ούτε στην Εθνική κυκλοφορείς πια ήρεμος γιατί τρέχουν με κλεμμένααυτοκίνητα οι λαθροδιακινητές και γίνονται πολύνεκρα όταν τους κυνηγούν. Άσεπου πυροβολούν ενάντια στην Αστυνομία και μπορεί να με πάρει καμμιά αδέσποτη.
Και γύρισαν τα παιδιά μου δαρμένα και κλεμμένα από κάτι Αλβανάκια 2ηςγενιάς...
Φαίνεται τελικά δεν ενσωματώνονται (όπως γνωρίζουν οι εταίροι μαςεδώ και δεκαετίες) και το περίφημο «χωνευτήρι» αποδείχτηκε ΜΥΘΟΣ σαν τημπύρα, μόνο που δεν καταπίνεται...Και με την κρίση δεν έχω πια χρήματα για security και patrol, άσε που κιαυτοί αλλοδαπούς χρησιμοποιούν (βάλαμε τους λύκους να φυλάνε τα πρόβατα)...Είμαι κι αγύμναστος, γαμώτο.

Και μου έμεινε ξενοίκιαστο και το πατρικό στηνΠλ. Βικτωρίας (ποιός πάει να μείνει μέσα στους Μαύρους...) κι έχει κι έξοδακαι εισφορές...Κι ο Στρατός; Τι κάνει ο Στρατός; Ξέχασα που εγώ έκανα μειωμένη σε θέσηγραφείου (είχα σοβαρότερα πράγματα να κάνω...) και ζητάω να επέμβει να μαςσώσει, γιατί μας τρώνε ζωντανούς...
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ...... ΜΕΙΝΑΜΕ ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ, ΠΡΩΗΝ ΕΥΠΟΡΟΙ, ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΤΟΥ ΣΑΛΟΝΙΟΥ ΚΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ ΚΑΙ ΝΟΙΩΘΩ ΚΑΤΙ ΚΟΦΤΕΡΟ Ν' ΑΚΟΥΜΠΑΕΙΣΤΟ ΣΒΕΡΚΟ ΜΟΥ!!!

2 σχόλια:

Related Posts with Thumbnails