Η ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΤΩΝ - ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ-ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ-ΙΣΤΟΡΙΚΟ-ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΤΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΩΝ - ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΘΕΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ - ΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΕΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑΣ - ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΩΝΥΜΩΝ - ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΙΣΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΜΑΘΕΙΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ.
ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ

Σάββατο, 29 Ιουνίου 2013

Ο Μαίανδρος (μια από τις μορφές της Σβάστικας!)




Ο μύθος και η ερμηνεία του.
Ο Πηλέας, βασιλιάς των Μυρμιδόνων και κοινός θνητός [ο άνθρωπος],
 είδε να χορεύει μια νύχτα η θεά Θέτιδα [το πνεύμα του] και ερωτεύτηκε. 

[ Μια  προφητεία του Προμηθέα  ανάγκαζε την θεά  να παντρευτεί θνητό, ώστε να μη γεννηθεί αυτός που θα ανέτρεπε κάποτε  τον παντοδύναμο Δία.]

Ο Πηλέας μην γνωρίζοντας πώς θα μπορούσε να κατακτήσει ένας θνητός  μια θεά,  ζήτησε  την βοήθεια του Κένταυρου Χείρων [εσωτερικός δάσκαλος, εσωτερικός εαυτός, στον οποίο μαθήτευσαν ο Ηρακλής και αργότερα και ο Αχιλλέας].
Ο σοφός Κένταυρος του δίδαξε μια λαβή με την οποία θα μπορούσε να καταφέρει να πιάσει την θεά .
[ όπως με όλους του μαθητές του ο Χείρων δίδαξε στον Πηλέα  την επίγνωση, και την συνειδητή δράση ]

Αυτή η λαβή [ δράση] ονομάστηκε Χείρώνιος λαβή  και συμβολίζετε με τον γνωστό σε όλους μας μαίανδρο ο οποίος όμως έχει και πολλές παραλλαγές.

 
Ο Χείρωνας έδωσε μια πολύ σημαντική συμβουλή στον άνθρωπο  Πηλέα …

Του είπε λοιπόν ότι την λαβή αυτή δεν πρέπει σε καμιά περίπτωση να την αφήσει ή να την χαλαρώσει, όταν πιάσει την θεά, και να μην επηρεαστεί από οποιαδήποτε μορφή και αν πάρει η θεά  για να τον ξεγελάσει. [ εδώ η διδασκαλεία αναφέρεται  στα πρόσωπα  πράγματα  και γεγονότα της καθημερινής ζωής, τα οποία παίρνουν χιλιάδες δυσάρεστες η ευχάριστες  μορφές, με σκοπό να μας αποπροσανατολίσουν από την επίγνωση του εαυτού μας, και ότι θα πρέπει να είμαστε σε κατάσταση επίγνωσης κάθε στιγμή για να μπορούμε να τρεφόμαστε πνευματικά .


Πράγματι,  η θεά άλλαξε άπειρες  διαφορετικές μορφές όπως σε λιοντάρι, σε φίδι, σε νερό , φωτιά , σε δένδρο μέχρι και σε σουπιά προκείμενου να ξεφύγει από την Χειρώνια λαβή του ανθρώπου .

Ο Πηλέας στον έρωτα [ πάθος]  του για τη θεά ξεπέρασε καρτερικά όλες τις θυμωμένες μεταμορφώσεις της.

Τήρησε όσα του είπε ο δάσκαλος του, και τελικά κατέκτησε την θεά [ την πνευματικότητα ] , και την οποία  παντρεύτηκε.[ ένωση ανθρώπου και πνεύματος ] 


Αργότερα σύμφωνα με το μύθο από αυτόν το γάμο γεννήθηκε και ο Αχιλλέας .





Η Χείρώνιος λαβή καταγράφετε σε εικόνες σε αρχαία  αγγεία στο ύψος της καρδιάς, όπου είναι το κέντρο αλλά και το ισχυρότερο ηλεκτρομαγνητικό πεδίο του ανθρωπίνου οργανισμού, εκεί που είναι η έδρα του συναισθήματος  , εκεί που είναι η πηγή της αγάπης. 

Η Χείρωνιος λαβή συμβολίζετε με την ένωση και των δυο χεριών, και της αριστερής και της δεξιάς σε ένα κοινό σκοπό και στόχο που είναι η ενότητα .

Η οποία ερμηνεύετε αρχικά σαν ικανότητα  συνεργασίας  και  αλληλεγγύης αντιθέτων δυνάμεων, και συνύπαρξης διαφορετικών ιδεολογιών και απόψεων . [ τα δάχτυλα του ενός χεριού αγκαλιάζουν τα δάχτυλα του άλλου χεριού αν και τραβούν συγχρόνως σε αντίθετη κατεύθυνση.]

 Όσο πιο δυνατή η ένωση των δακτύλων, [η αγκαλιά και η ένωση των αντιθέτων ] τόσο πιο δυνατή και η λαβή .

Η  δημοκρατία μπορεί να υπάρξει και βασίζετε  μόνο  στην αρμονία των αντιθέτων όπως έλεγε ο Ηράκλειτος.

 

Αυτή η Χείρώνιος λαβή , είναι και η ισχύς εν τη ενώσει που έλεγε και ο Όμηρος    [ Ιλιάδα ].

Και έχει σαν αποτέλεσμα το πέρασμα  σε ένα ανώτερο υπαρξιακό επίπεδο που είναι να ενωθεί  ο ανθρώπινος εαυτός   με τον πνευματικό εαυτό του.
Συμβολίζει ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ για  την ειρήνη και την αρμονία σε όλο τον πλανήτη και όλους τους πολιτισμούς. 

 Επίσης συμβολίζει και την αρμονία και ισορροπία των αρσενικών και θηλυκών ενεργειών , ή την ένωση του ανθρώπου με την ψυχή του. 

Ο γάμος του Πηλέα με την Θέτιδα δεν είναι αποτέλεσμα νίκης μετά από μάχη , αλλά το αποτέλεσμα από μια μεγάλη και  δυνατή αγκαλιά με βασικό όπλο την…..αποδοχή και την αγάπη . 

Η αγάπη είναι αυτή η οποία ενώνει τους ανθρώπους μεταξύ τους,  και αυτή είναι που κάνει τους ανθρώπους θεούς .

Δεν είναι τυχαίο που την ίδια λαβή χρησιμοποίησε και ο Ηρακλής για να κατακτήσει τον Τρίτωνα που συμβολίζει τα  άγρια ένστικτα του ψυχισμού του ήρωα,  και κρυμμένα κομμάτια του εαυτού του,  τα οποία και αποδέχεται, με αποτέλεσμα την εσωτερική ειρήνη, και εξύψωση του επίσης στην θεότητα .
Ο Τρίτωνας   θα μπορούσε ίσως  να είναι και μια από τις μορφές που πήρε η Θέτιδα στην αγκαλιά του Πηλέα προκειμένου να του ξεφύγει.


Θεομάχος [?] .... δεν είναι αυτός που μάχεται τους θεούς, άλλα αυτός που δρα συνειδητά  και  κατακτά την δική του θεότητα.
Σε κάθε άνθρωπο ξεσπάει η πάλη Θεού κι ανθρώπου, και συνάμα η λαχτάρα της φίλιωσης>>. Ν.Καζανζάκης.


Αυτή η δύναμη της ενότητας που συμβολίζετε και με τον Μαίανδρο, κρατά ενωμένα σε όλο το σύμπαν τα μόρια και τα ηλεκτρόνια, τους  πλανήτες  τα άστρα και τους γαλαξίες , αυτή η δύναμη συγκρατεί τα πάντα και τα κάνει να κινούνται.και να περιστρέφονται.
Για αυτό και οι αρχαίοι Έλληνες τον Μαίανδρο  χρησιμοποιούσαν επίσης και σαν φυλαχτό.


Ο μαίανδρος είναι   η τρίτη δύναμη που ενώνει το αρσενικό με το θηλυκό, τον Πηλέα με την Θέτιδα , που ενώνει όλα τα αντίθετα, τα συνθέτει, και δημιουργεί σε μια συνεχή και αιώνια κίνηση [ η κίνηση και η ροή συμβολίζετε επίσης  με την σβάστικα ] .

Η φύση μας διδάσκει ότι η αληθινή  ομορφιά βρίσκετε στην ένωση των αντιθέτων

 Όταν η μέρα και η νύχτα αγκαλιάζονται, η φύση τραγουδά με τα πιο όμορφα χρώματα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails