Η ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΤΩΝ - ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ-ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ-ΙΣΤΟΡΙΚΟ-ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΤΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΩΝ - ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΘΕΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ - ΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΕΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑΣ - ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΩΝΥΜΩΝ - ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΙΣΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΜΑΘΕΙΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ.
ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ

Τρίτη, 18 Ιουνίου 2013

ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ supercar

KORRES PROJECT 4: Ελληνικό Super Car!
Το Korres Project 4 δεν είναι κάποιο καινούργιο καλλυντικό της γνωστής εταιρείας, αλλά ένα ελληνικό super car –σωστά διαβάσατε: ελληνικό super car- που παρουσιάστηκε στο «2ο Τατόι Circuit ΦΙΛΠΑ 2013» από τον Δημήτρη Κορρέ.
Ο Δημήτρης Κορρές είναι αρχιτέκτονας, σχεδιαστής και εφευρέτης, έχει εξελίξει πρωτότυπες διατάξεις αναρτήσεων εμπνευσμένος από το Citroen 2CV, ενώ πριν από περίπου μια δεκαετία είχε παρουσιάσει το απόλυτο ελληνικό 4x4.
Μέχρι στιγμής και μέχρι να δοθούν στη δημοσιότητα όλες οι πληροφορίες και τα στοιχεία για το ελληνικό υπερ-αυτοκίνητο σημειώνουμε πως το μήκος του δεν ξεπερνά τα 4 μέτρα(!), το πλάτος του προσεγγίζει τα 2, ενώ το ύψος του είναι κανονικά 1.250 χιλιοστά και λόγω της ελεύθερης ανάρτησης μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 1.650. Από κει και πέρα το μεταξόνιό του είναι 2.560 χιλιοστά και το βάρος τα 1.600 κιλά.
Αν η τελευταία τιμή σας φαίνεται υπερβολικά μεγάλη θα πρέπει να σημειώσουμε πως παρά τις μικρές εξωτερικές του διαστάσεις το Korres Project 4 κινείται από τον θηριώδη V8 των 7.000 κυβικών της Corvette Z06. Ο μεγάλος 8κύλινδρος αποδίδει 505 ίππους, που μπορούν να κινήσουν το ελληνικό super car μέχρι και με 300 χλμ./ ώρα, την ίδια στιγμή που το 0-100 ολοκληρώνεται σε μόλις 3,8 δεύτερα.
Η ιδιαιτερότητα του δημιουργήματος του Δημήτρη Κορρέ δεν είναι όμως άλλη από την ανάρτησή του, που συνδυάζει διπλά εγκάρσια ψαλίδια με πίσω υστερούντα βραχίονα πρωτότυπης σχεδίασης. Έτσι το Korres Project 4 δεν είναι απλά ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων αλλά και ένα crossover που μπορεί να κινηθεί πολύ γρήγορα και πέρα από την άσφαλτο, χάρη στο βαθμό ελευθερίας της ανάρτησης που μπορεί να αυξήσει την απόσταση από το έδαφος ανά τροχό έως και 400 χιλιοστά!
Γιάννης Σκουφής
Με τη συνεργασία του www.caroto.gr
Πηγή: carzine.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails