Πρίν ακόμη πάρει το πτυχίο του μηχανολόγου και του πυρηνικού φυσικού, πήρε το πρώτο δίπλωμα από το Διεθνές Γραφείο Εφευρέσεως στην Ελβετία με την υπογραφή του Αϊνστάιν για την πρωτοποριακή θεωρία του πάνω στη σύντηξη της ύλης και τη φωτοδέσμη πλάσματος.
Συνεργάστηκε πολλά χρόνια με το ΚΠΕ "Δημόκριτος", τη ΝΑΣΑ και το ΝΑΤΟ. Πρωτοστάτησε στην ίδρυση του Στρατιωτικού Κέντρου Επιστημονικών Μελετών και του Εθνικού Ιδρυματος Ερευνών.
Από το 55 δημιούργησε ένα δικό του πυρηνικό εργαστήριο και το Κέντρο Επιστημονικών Ερευνών στην Αθήνα.
Το 1954 κίνησε τανκς και αυτοκίνητα χωρίς καύσιμα, ενώ το 1958 πραγματοποίησε τηλεκατευθυνόμενη πτήση εκπαιδευτικού αεροσκάφους από την Ελευσίνα στη Ρόδο. Εχει επινοήσει 90 περίπου εφευρέσεις, ανάμεσα στις οποίες το σύστημα μιας αντιπυρηνικής ομπρέλας,ένα τρομακτικής ισχύος ηχητικό κανόνι, το "Giolvas' System", το καλύτερο παγκοσμίως σύστημα
ασφαλείας στις διαβάσεις τρένων, το αντιαεροπορικό Αρτεμις" κ.ά.
Είναι ο κατασκευαστής του μεγαλύτερου τελεφερίκ στον κόσμο (Αιθιοπία) και ο άνθρωπος που γιάτρεψε τον ΟΤΕ από τις λυποθυμίες των τηλεφωνητριών.
Εχει αποκωδικοποιήσει άγνωστα κείμενα του Αριστοτέλη, ενώ υπήρξε μέλος της πρυτανείας της μυστικής οργάνωσης'Έ". Ανάμεσα στους καλύτερους φίλους του ο Αρ. Ωνάσης, οι Μποδοσάκηδες, ο Ι. Πασσάς, ο πρώην βασιλιάς Κωνσταντίνος και τόσοι άλλοι.
Είναι μια αναμφισβήτητη διάνοια που το ελληνικό κράτος άφησε να πάει χαμένη.
Ένα δείγμα από συνέντευξη του κ. Γκιόλβα:
Στις αρχές της δεκαετίας του '50, με βάση τη μελέτη σας για τη "Φωτοδεσμη πλάσματος", κάνατε κάποια πρωτοποριακά πειράματα στον Παρνασσό και αλλού. Τι ακριβώς έγινε σε εκείνα τα πειράματα και πώς σας αντιμετώπισαν;
Ηταν το 1953, αν θυμάμαι καλά. Πήραμε τότε ένα τζιπ και πήγαμε προς την περιοχή του Παρνασσού, λίγο έξω από την Τιθορέα. Πλάι στις γραμμές του τρένου υπήρχαν δυο κουφάρια γερμανικων αυτοκινήτων από την περίοδο του πολέμου. Τα στόχευσα από απόσταση με το σύστημα που είχα επινοήσει και κόπηκαν σε δυοτρεις φέτες σαν να ήταν χαλβάς, που τον είχες κόψει με μαχαίρι. Υστερα στόχευσα τα χιόνια στην κορυφή του Παρνασσού από μεγάλη απόσταση. Σε ελάχιστο χρόνο τα χιόνια έλιωσαν. Αυτη η επινόηση στηριζόταν στηντεράστια θερμότητα που παράγουν τα αποθηκευμένα κινούμενα μόρια του πλάσματος.
Ετσι, με ένα τόσο δα πραγματακι,οπως ένας αναπτήρας, μπορείς να καταστρέψεις δέκα πόλεις ταυτόχρονα σε κλάσματα δευτερολέπτου! Από το '53 έως το '58 έκανα διάφορα πειράματα.Είχαν αναφερθεί αρκετές φορές σε αυτά οι εφημερίδες της εποχής. Επόμενο ήταν, λοιπόν,να ενδιαφερθεί άμεσα ο Στρατός και το υπουργείο Εθνικής Αμύνης. Τους απέδειξα ότι το πετρέλαιο και η βενζίνη, εκτός από το ότι ήταν καταστροφικά για το περιβάλλον, δεν ήταν και καθόλου αναγκαία στην κίνηση των οχημάτων. Εκανα τότε τη διαδρομή θεσσαλονίκηΑθήνα χωρίς τα γνωστά καύσιμα.