ΒΟΛΕΥΤΗΚΑΜΕ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΞΕΧΝΑΜΕ.
ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΔΟΥΛΟ.
ΠΟΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΓΙΝΗ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ?
ΒΟΛΕΥΤΗΚΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ?
Ω ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΓΑΖΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΗ ΚΥΠΡΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΔΟΥΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.
Η απάντηση του Μητροπολίτη Πειραιώς στα ψεύδη της Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος
-
Με αφορμή τη δημοσιοποίηση φωτογραφιών από το εσωτερικό του Τεκτονικού
Μεγάρου Αθηνών και τις δηλώσεις που τις συνόδευσαν σχετικά με τη φύση και
τον χαρα...
Πριν από 12 ώρες






Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου