Η ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΤΩΝ - ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ-ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ-ΙΣΤΟΡΙΚΟ-ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΤΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΩΝ - ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΘΕΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ - ΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΕΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑΣ - ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΩΝΥΜΩΝ - ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΙΣΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΜΑΘΕΙΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ.
ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ

Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

Ο Αδης ή Πλούτων σώζετε ως Α(ι)δονεύς ακόμα και σήμερα.!!!


Μας έχουν μάθει ότι η μυθολογία μας είναι παραμύθια, δεν μπορεί να μιλά για αληθινά γεγονότα κρυμμένα στην αχλή του χρόνου. Όμως τα γεγονότα έρχονται πολλές φορές να διαψεύσουν οσους θέλουν να θεωρούμε μύθους χωρίς ειρμό και χωρίς ουσία .
Ομοια λοιπόν ψάχνοντας βρίσκεις ότι ακόμα και τα σημερινά ονόματα πόλεων και τόπων κρύβουν αλήθειες και λατρείες, και δεν υπάρχουν μονο στην φαντασία των αρχαίων συγγραφέων αλλά στην ουσια είναι σημεία δηλαδή σημάδια, για να γνωρίσουμε ακόμα και σήμερα το παρελθόν με τη βοήθεια των ιστοριών που υπάρχουν κρυμμένες μέσα στα αρχαία κείμενα και την σοφία των προγόνων μας.

Είναι πόλη της Σικελίας κοντά στην σημερινή ευρύτερη περιοχή της ΕΝΝΑ.
Εντός λοιπόν στην Εννα- στο κέντρο της Σικελίας υπάρχει η πόλη Aidone – Ονομα που προέρχετε από το αρχαίο ελληνικό ΑΙΔΩΝΕΥΣ όνομα του Αδη-Πλούτωνα. Δίπλα της η αρχαία πόλη Μοργατινη ή Μοεργατίνος


Κατά τους σημερινούς Σικελούς ακόμα και σήμερα θεωρούν ότι η Δήμητρα είναι η Θεά προστάτιδα της Σικελίας. Το όνομα της είναι σύνθετο από το Δα-μήτερ, προέρχεται από την Αιολική διάλεκτο (από την οποία θα δημιουργηθεί χιλιάδες χρόνια αργότερα η Λατινική γλώσσα) και σημαίνει «Μητερα Γη». Το Δα=Γή. Γι αυτό και πιστεύουνε ότι ο Ναός στην Εγεστα, ήταν εν τέλει ναός της Θεάς Δήμητρας. Ομως οχι μονο εκει.

. Όπως αναφέρουν τα Ομηρικά έπη, ο Ησιοδος και ο Διοδωρος ο Σικελιωτης, η κόρη της Θεάς Δήμητρας, η Περσεφόνη έπαιζε στην περιοχή της πόλης Εννα ( κέντρο της Σικελίας) παρέα με τις Νύμφες. Ξαφνικά είδε έναν πανέμορφο νάρκισσο και θέλησε να τον κόψει. Ήταν όμως η παγίδα που της είχε στήσει ο θεός Πλουτών. Εμφανίστηκε και την άρπαξε. Έκτοτε στο μέρος της αρπαγής εμφανίστηκε μια πηγή που ονομάστηκε «Κυανή». Η Δήμητρα περίμενε 9 μέρες να εμφανιστεί η Περσεφόνη και κατόπιν άρχισε να την αναζητεί. Και ψάχνοντας, έφτασε την Ελευσίνα… όπου και εγκαθίδρυσε τα περίφημα Ελευσίνια Μυστήρια

Η αρχαια ελληνική πόλη Μοργατίνη ή Μόργος και ως σημερα Morgantina είναι μια απόδειξη της ονομασίας εκ του Μοργου εκ του μοργές>: Σκληρόν· κα <μοργς>, σκληρς, Χαλεπός αλλα και Μόρος - Εφιάλτης πχ βλέπε Αμοργος <μοργός>· νσος μία τν Κυκλάδων, χουσα πόλεις τρες ρκεσίνην Μινώην † γιάλην.

- Κατα μια περίεργή σύμπτωση και η Σικελια θεωρεί ιερο αριθμό το 3 και το Τρισκέλιον είναι το σύμβολο της σημαίας της, στο μέσον το κεφάλι της Θεάς -ισως μαζί και το γοργόνειον της Αθηνάς περιτρυγυρισμένο με στάχυα !!!

Στη περιοχή λοιπόν του ΑΙΔΟΝΕΥΣ –AIDONE και της ευρύτερης ΕΝΝΑΣ βρέθηκε πόλη – με την ακροπολη, αγορά, ιερό, από την εποχή ακόμα του Χαλκού. Αρχαία τειχη αλλα και αρχαίος ιερός χώρος με ναο. Ο ιερός χώρος αποτελείται από μικρούς ναούς και ναΐσκο αρχαϊκό, με μεγάλο μήκος ναού περίπου 32 μέτρα που χρονολογούνται από τον έκτο αιώνα π.Χ., ενώ στους πρόποδες του λόφου της Ακρόπολης είναι η κατοικημένη περιοχή.
Η πιο ενδιαφέρουσα περιοχή της Morgantina είναι σίγουρα η αρχαία "Αγορά, σε δύο επίπεδα (κάτω προορίζεται για ιερές τελετουργίες, το επάνω χρησιμοποιείται για εμπορικές και δημόσιες) που συνδέονται με μια μεγάλη σκάλα.
Αυτό είναι πολύ ιδιαίτερο γιατί έχει τρεις πλευρές που είναι τόσο χαμηλά μια περιοχή πιθανώς χρησιμοποιούνται για τις συνεδριάσεις της πόλης, όπως ένα Εκκλησιαστήριο, που μπορει να το χρησιμοποιούσαν για την εποχή της λατρείας, λόγω της γειτνίασής του με το ιερό των χθόνιων θεοτήτων, της Δήμητρας και της Κόρης. Εκει υπήρχε κι ένα αναμφίβολα ελληνικό θέατρο.
Το ημικυκλικο αμφιθέατρο του αποτελείται από 15 βήματα και χωρίζεται σε έξι τομείς, είναι πιθανό ότι τα βήματα πέτρινα με ξύλινες κατασκευές συνέχισε να αυξάνει τη χωρητικότητα του θεάτρου (5000 θέσεων περίπου).
Το Ιερό των Χθόνιων Θεών έχει τραπεζοειδές σχήμα και στεγάζεται στο κτίριο αυτό έχουν βρεθεί αναθηματικών προτομές πολύχρωμη παράσταση της Δήμητρας. Δίπλα στο ελληνικό θέατρο, πιο ανατολικά, είναι η δημόσια σιταποθήκη, που χρονολογούνται από τον τρίτο αιώνα π.Χ.., έχει ορθογώνια κάτοψη
Τα ερείπια των δύο κλιβάνων στο κτίριο είναι στοιχεία για την ύπαρξη των εργοστασίων στην πόλη και την δημιουργία κεραμικών
Τα ευρήματα της περιοχής της ΕΝΝΑΣ φυλάσσονται στο μικρό μουσείο του ΑΙDONE /ΑΔH-ΠΛΟΥΤΩΝΑ

Πριν από μερικούς μήνες μάλιστα τα ευρήματα επέστρεψαν στο ΜΟΥΣΕΙΟ καθώς ειχαν αφαιρεθεί και τα ειχαν υπο την κατοχή τους οι εμποροι και αμερικάνοι εκατομμυριουχοι τα παρακάτω τους ευρήματα


Ασημένιο έμβλημα γυναικείας θεότητας με διπλή ουρά που με τα χέρια της κρατα /προστατεύει περιστέρι στο κεφάλι της.



. "Ιερή στους θεούς», στην πραγματικότητα, η επιγραφή σε ένα από τα ευρήματα: το μικρό βωμό (bomìskos), όπου οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποιούσαν για να κάψουνε άρωμα κατά την περιόδο της προσευχής.
Ο χωρος του μουσείου εγιναν προσπάθειες να διπλασιασθεί καθώς περίμεναν την άφιξη του αγάλματος της Αφροδίτης.


Το Μουσείο Aidone είναι ένα πρώην μοναστήρι του Καπουτσίνων μοναχών ήδη γεμάτη από πολύτιμα στοιχεία για τη λατρεία της «Μεγάλης Μητέρας», η θεά Δήμητρα – σεβαστό προσκυνήμα σε αυτές τις κοιλάδες της EΝΝΑ - η οποία, με την άφιξη του acrolith (2009) των δύο θεοτήτων της ΔΗΜΗΤΡΑΣ και της ΚΟΡΗΣ, καθώς και της Ασημένιας Θεάς –Σειρήνας, όπως και μιας σειράς ασημένιων εκθεμάτων (2010) και την περίφημη Αφροδίτη της Morgantina, αναμένεται την άνοιξη του 2011. Όλα ειχαν κλαπεί κατά την δεκαετία του 1970 και στόλιζαν μέχρι σήμερα μουσεία στην Αμερική.
Με την επιστροφή τους το Μουσειο του Αidone θα μοιάζει όλο και περισσότερο σαν ένα σεντούκι γεμάτο θησαυρούς για τους λάτρεις της αρχαίας τέχνης.



H Δημητρα και η Κορη και η Αφροδίτη στην ΕΝΝΑ της Σικελίας/Σικανίας, όταν το αρχαίο όνομα της είναι Θρινακία, σημαίνει τὴν Σικελίαν, παρὰ τὸ ἐκ τριῶν
σύγκεισθαι ἄκρων, λέγεται δὲ Θρινακία τρινακρία τις οὖ
σα
http://ellinikiglossa-lexarithmoi.blogspot.com/

1 σχόλιο:

  1. Απορίας άξιον!!!
    Πως οι Ιταλοί κατόρθωσαν να πάρουν πίσω
    τα γλυπτά τους που εκλάπησαν και στόλιζαν μουσεία στην Αμερική και εμείς οι Έλληνες δεν κατορθώσαμε
    τόσα χρόνια να πάρουμε πίσω τα γλυπτά του Ναού του
    Παρθενώνα, αλλά και τόσα άλλα που διάφοροι ιδιώτες,
    ή και κράτη έχουν υφαρπάσει και τα εκμεταλεύονται
    γεμίζοντας τα ταμεία τους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails