Η ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΤΩΝ - ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ-ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ-ΙΣΤΟΡΙΚΟ-ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΤΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΩΝ - ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΘΕΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ - ΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΕΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑΣ - ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΩΝΥΜΩΝ - ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΙΣΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΜΑΘΕΙΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ.
ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ

Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

Έκτρώσεις!!!!

η ομιλία της Γιάννας Tzενσεν

Είμαι υιοθετημένη μιας και η βιολογική μου μητέρα ήταν 7.5 μηνών έγκυος όταν αποφάσισε να πάει να κάνει έκτρωση σε μια κλινική της Planned Parenthood που είναι η μεγαλύτερη εταιρία παροχής εκτρώσεων στον κόσμο .
Την συμβούλεψαν να κάνει έκτρωση με εκχυση αλατιού και θα προκαλούνταν γέννα με νεκρό το μωρό . Για μεγάλη τους έκπληξη δεν γεννήθηκα πεθαμένη αλλά ζωντανή στις 6 Απριλίου 1977 στο Λος Αντζελες ! Για καλή μου τύχη Ο γιατρός εκείνη την ημέρα δεν ήταν υπηρεσία και έτσι δεν του δόθηκε η ευκαιρία να συνεχίσει το σχέδιο του που ήταν ο θάνατος μου !
Στην εποχή που ζούμε δεν είναι όλα σωστά και είναι δύσκολο να μιλήσεις για το όνομα του Ιησού Χριστού γιατί καταντήσαμε να εκνευρίζεται ο κόσμος μόνο και μόνο που ακούνε το όνομα του !
Αλλά εγώ επιβίωσα και θα σας κάνω να νιώσετε όμορφα .
Ετσι εγώ γεννήθηκα ζωντανή και έπρεπε να είμαι τυφλή , κουφή , καμένη , πεθαμένη .
Αλλά δεν είμαι !
Ο γιατρός υποχρεώθηκε να υπογράψει το πιστοποιητικό γέννησης μου και τώρα ξέρω ποιός είναι και έγραψε στο πιστοποιητικό μου » γεννήθηκε κατά την διάρκεια έκτρωσης με έκχυση αλατιού » . Χα ! Δεν νίκησαν !
Εκανα μια έρευνα για το θέμα αυτό , η κλινική είναι μέρος της μεγαλύτερης αλυσίδας παροχής εκτρώσεων στην Αμερική και κάνει τζίρο 70.000.000 $ ετησίως .
ακουσα μια δήλωση του γιατρού πριν μερικά χρόνια όπου έλεγε ότι έχουμε εκτρώσει πάνω από 1.000.000 παιδιά και αυτό είναι το πάθος μου !
Σας τα λέω αυτά διότι είμαστε σε μια ενδιαφέρουσα διαμάχη μεταξύ θανάτου και ζωής . Ποιό θα διαλέξετε ?
Αργότερα μεταφέρθηκε σε ένα νοσοκομείο στα επείγοντα το οποίο είναι πράγματι ένα θαύμα, διότι η πρακτική τους όταν γεννιόταν ένα ζωντανό μωρό ήταν να το σκοτώνουν κατευθείαν . Αυτο σταμάτησηε το 2002 με ένα νόμο του Bush όπου αν ένα παιδί γεννιόταν ζωντανό είναι υποχρεωτικό να το περιθάλψουν ιατρικώς και ΄΄οχι να το σκοτώσουν και να το πετάξουν στα σκουπίδια !
Ποιό να κατηγορήσω ? Βλέπετε ελπίζω να μισηθώ έως να πεθάνω για να νιώθω δίπλα μου το Χριστό , όπως και αυτός μισήθηκε , όχι ότι επιθυμώ σώνει και καλά να μισηθώ αλλά ήδη μισήθηκα πάρα πολύ σε όλη μου τη διαδρομή διότι δηλώνω ΥΠΕΡ της ζωής και η σφραγίδα της γενοκτονίας δεν έπιασε σε μένα και ο σκοπός μου είναι αυτός , να επηρεάσω την ανθρωπότητα προς την επιλογή της ΖΩΗΣ , διότι απωθήσαμε τα συναισθήματα μας και γίναμε σκληρότεροι . Είσαστε πρόθυμοι για αυτό ? Πόσο είσαστε έτοιμοι να θυσιάστείτε και να μιλήσετε για αγάπη και μακροθυμία , να αντισταθείτε και να μισηθείτε .

Μετά μεταφέρθηκα με το ασθενοφόρο σε ένα κοντινό νοσοκομείο .μισήθηκα τόσο πολύ από τη στιγμή της σύλληψης μου αλλά και αγαπήθηκα πολύ ιδιαίτερα από τον Θεό . Είμαι το κορίτσι του . Επειτα μεταφέρθηκα στο σπίτι των θετών γονιώ μου , ήμουνα 7 μηνών ,32 pounds , με διαγνωσμένη εγκεφαλική παραλυσία που προκαλείται από την έλλειψη οξυγόνου στον εγκέφαλο του όταν προσπαθούσα να γεννηθώ.

Αν η έκτρωση είναι αποκλειστικό δικαίωμα της γυναίκας τότε που είναι το δικό μου δικαίωμα για να ζήσω ? Η ζωή μου πήγε να αρπαχτεί στο όνομα του δικαιώματος των φεμινιστριών ! ΚΑι δεν θα είχα την εγκεφαλική παραλυσία , θα είχα γλιτώσει από αυτό για αυτό και όταν ακούω το απαίσιο επιχείρημα κάποιων ότι θα κάνω έκτρωση επειδή το μωρό μπορεί να γεννηθεί ανάπηρο τότε η καρδιά μου σχίζεται . Υπάρχουν μναθήματα για την ζωή και την αξία της που μόνο αυτά τα ανάπηρα παιδιά μπορούν να μας διδάξουν . Κύριες και κύριοι όταν σκοτώνετε αυτά τα μωρά χάνετε εσείς και η κοινωνία μας , ο Θεός ούτως ή άλλως τα τακτοποιεί στον Παράδεισο , και θα είναι μια αιώνια θλίψη .
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί επικρατεί σε αυτόν το κόσμο , η αρχή ότι ο δυνατότερος πρέπει να σκοτώνει τον αδύναμο και να καθορίζει ποιός θα ζεί και ποιός θα πεθαίνει ! Δεν μπορούν να καταλάβουν ότι δεν μπορούν να κάνουν ούτε την ίδια τους την καρδιά να χτυπάει ? Και αν έχεις δύναμη στην ουσία δεν έχεις τίποτα . Είναι το ελεος του Θεού το οπoίο σε κρατάει στη ζωή ! ακόμα και όταν τον μισείς !

http://ektrosi.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails