Η ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΤΩΝ - ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ-ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ-ΙΣΤΟΡΙΚΟ-ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΤΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΤΩΝ - ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΘΕΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ - ΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΕΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑΣ - ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΕΠΩΝΥΜΩΝ - ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΙΣΤΟΡΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΜΑΘΕΙΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ.
ΚΑΛΩΣ ΗΛΘΑΤΕ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ

Παρασκευή, 4 Φεβρουαρίου 2011

ΕΛΛΗΝΙΚΟ Θαλασσινό νερό θα "κινεί" ηλεκτρικά αυτοκίνητα

ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΔΕΤΣΗ  Θαλασσινό νερό θα "κινεί" ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τα πρώτα αποτελέσματα του ερευνητικού έργου του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, που χρηματοδοτείται από τη Νομαρχία Αθηνών και αφορά στην ολιστική μετατροπή συμβατικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά και στη βιώσιμη παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από το νερό παρουσιάστηκαν σήμερα στο Ζάππειο.
Η παρουσίαση των αποτελεσμάτων έγινε από τον επιστημονικό υπεύθυνο του ερευνητικού -αναπτυξιακού έργου «Μετατροπή Συμβατικών Αυτοκινήτων σε Ηλεκτρικά», με διακριτικό τίτλο City Battery Electric Car (CiBEC), Ευάγγελο Χριστοφόρου, Αν. Καθ. ΕΜΠ και το Νομάρχη Αθηνών, Γιάννη Σγουρό .
Το ερευνητικό έργο βασίζεται σε μια καινοτόμο μέθοδο ταχείας παραγωγής υδρογόνου και ηλεκτρικής ενέργειας από το πόσιμο, μη πόσιμο και θαλασσινό νερό.
Το κόστος μετατροπής (για αυτοκίνητα μικρού κυβισμού) προβλέπεται στα 5.000 € - 7.000 €, ανά αυτοκίνητο, με κόστος χρήσης και συντήρησης μικρότερο από 1 € ανά 100 Κm, χωρίς την παραμικρή μόλυνση του περιβάλλοντος. Η απόσβεση του ποσού για την μετατροπή γίνεται σε δυο χρόνια, με μέσο όρο κυκλοφορίας 30.000 χλμ/χρόνο.

Το έργο εκπονείται με πολύ μικρό προϋπολογισμό, φιλοδοξεί να ανακουφίσει τα ελληνικά νοικοκυριά στα θέματα κόστους μεταφοράς και ηλεκτρικής ενέργειας, να προσφέρει νέες ανταγωνιστικές θέσεις εργασίας και προοπτικές εξαγωγών υψηλής τεχνολογίας, δείχνοντας τις δυνατότητες που έχει η χώρα για την έξοδο από το τέλμα στο οποίο ευρίσκεται.

Στόχος της Νομαρχίας Αθηνών είναι, σε συνεργασία με το αρμόδιο υπουργείο, να υιοθετηθεί μια πολιτική επιβράβευσης, όσων προχωρήσουν στη μετατροπή των συμβατικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά, με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, ελεύθερη στάθμευση.
Το πρόγραμμα πραγματοποιείται από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, σε συνεργασία με τη Νομαρχία Αθηνών, η οποία το έχει χρηματοδοτήσει με το ποσό των 672.682,93 ευρώ.
Ο νομάρχης Αθηνών, κατά τη σύντομη ομιλία του, επεσήμανε ότι στην προσπάθεια της ερευνητικής ομάδας, εκτός από τον επικεφαλής της, αναπληρωτή Καθηγητή κ. Χριστοφόρου, συμμετέχουν και νέοι και μάλιστα η αρχική σύλληψη είναι ενός φοιτητή, που ονομάζεται Θανάσης Δέτσης.

Μετά την παράδοση του έργου τους επόμενους μήνες, η Περιφέρεια Αττικής, που θα διαδεχθεί τη νομαρχία Αθηνών, έχει την ευχέρεια, να δημιουργήσει το Φορέα Μετατροπών, ώστε από τον Ιανουάριο του 2012 οι Έλληνες πολίτες να μπορούν να μετατρέψουν τα συμβατικά τους αυτοκίνητα σε ηλεκτρικά, τόνισε ο κ. Σγουρός.

Ο φορέας αυτός της Περιφέρειας θα έχει έσοδα, γιατί θα διαχειρίζεται τα απόβλητα του συμβατικού αυτοκινήτου, όπως ο χάλυβας και το αλουμίνιο του κινητήρα, ο χαλκός των καλωδιώσεων, η πλατίνα των καταλυτών, ο εγκέφαλος και οι αισθητήρες κ.λ.π.

Η ολιστική μετατροπή συμβατικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά έχει μόνο θετικές επιπτώσεις:

-Ελαχιστοποιημένο κόστος μετακίνησης. Προβλέπεται ότι το κόστος χρήσης του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, με πρόβλεψη χρήσης δεκαετίας, θα είναι μικρότερο από 1 € ανά 100 km, συμπεριλαμβανομένου του κόστους μετατροπής και συντήρησης, χωρίς την παραμικρή μόλυνση του περιβάλλοντος.
Ταυτόχρονα, είναι δυνατή η πολιτική επιβράβευσης της ηλεκτρικής κίνησης με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, ελεύθερη είσοδο στο δακτύλιο και ελεύθερη στάθμευση, την οποία θα διεκδικήσουμε να νομοθετηθεί από το αρμόδιο υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών.
-Ανάπτυξη νέων θέσεων εργασίας υψηλών τεχνικών απαιτήσεων με την ίδρυση του φορέα μετατροπών, με ταυτόχρονη σημαντική αναβάθμιση του ρόλου της Περιφέρειας στον τομέα των μεταφορών. Ο φορέας αυτός είναι εξ’ αντικειμένου βιώσιμος με δυνατότητες σοβαρής συμμετοχής στην αύξηση του ΑΕΠ.
-Μείωση των εξόδων των ελληνικών νοικοκυριών και φυσικά τη δημιουργία προϋποθέσεων για εξαγωγή αυτής της τεχνογνωσίας σε άλλες χώρες.
Τέλος, αναφέρθηκε και στο ιδιαιτέρως σημαντικό θέμα της οικολογικής διάστασης αυτής της καινοτομίας, που είναι:
-Μηδενική ρύπανση-Μη χρήση ορυκτών καυσίμων-Μη επιβάρυνση του ηλεκτρικού δικτύου-Δυνατότητα τροφοδοσίας του εθνικού ηλεκτρικού δικτύου και εξαγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.

Ο αναπληρωτής καθηγητής του Ε.Μ.Π., Ευάγγελος Χριστοφόρου, είπε ότι η ομάδα έργου του ΕΜΠ, έχει σχεδιάσει ένα σύστημα επιτήρησης της κυκλοφορίας, «το οποίο στη μορφή ενός μικρού υπολογιστή που αύριο μπορεί να αποτελεί και μέρος της κονσόλας του αυτοκινήτου, πληροφορεί για τις διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης στην πόλη, τη θέση και την αλλαγή θέσης του οχήματος, καθώς επίσης και ηλεκτρονική πινακίδα κυκλοφορίας, στην οποία αποθηκεύονται ηλεκτρονικά, όλα τα στοιχεία του οχήματος (π.χ. ασφάλιστρα κλπ)».

7 σχόλια:

  1. Ντρέπομαι που είμαι και εγώ ερευνητής στο ΕΜΠ και βλέπω τέτοιες ανακρίβειες να γράφονται για να καλύψουν τις λαμογιές του Νομάρχη σε συνεργασία με καθηγητές, απολύτως άσχετους ως προς το συγκεκριμένο αντικείμενο ...
    Έχουν ξαναγίνει αυτά και θα συνεχίσουν να γίνονται όπου υπάρχουν 700.000€ για φάγωμα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχω διαβάσει για ηλεκτρόλυση της καυστικής σόδας ΚΟΗ προς παραγωγή υδρογόνου και οξυγόνου με αδρανή ηλεκτρόδια, Η ηλεκτρόλυση θαλασσινού νερό η θα παράγει χλώριο Cl και υδρογόνο με τα ίδια ηλεκτρόδια η Οξυγόνο και Υδρογόνο με άμεση διάβρωση του θετικού ηλεκτροδίου από το χλώριο, άρα πρόκεται περί ανακρίβειας βασιζόμενος στις γνώσεις μου κλασσικής χημείας από το εξατάξιο γυμνάσιο... μάλον για κανένα ενυδρίο θα θέλανε το θαλασσινό νερό.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δυστυχώς ο "ερευνητής" επάνω κρύβει την συνήθη εμπάθεια των Πανεπιστημιακών προς ανθρώπους που παράγουν έργο και όχι μπούρδες. Έψαξες αγαπητέ ανώνυμε να δεις με τι ασχολείται το έργο; ΟΧΙ έψαξες να δεις εάν υπάρχουν άτομα στην ομάδα έργου που ασχολούνται με το συγκεκριμένο αντικείμενο; ΟΧΙ
    Η μήπως περιμένατε να ανακοινωθεί όλο το αντικείμενο της έρευνας για να μπορέσει ο κάθε πικραμένος να το εκμηδενίσει όπως το εκμηδενίζουν οι παραπάνω σχολιαστές;
    Μιλάμε για απίστευτη κακία και φθόνο το λιγότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΔΗΛΑΔΗ ΕΧΕΙ ΒΡΕΘΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ, ΕΚΤΌΣ ΑΣΥΜΦΟΡΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΥΣΕΩΣ;;

    ΘΕΜΑΤΑ: Ελληνικής «αφύσικης» ΦΥΣΙΚΗΣ. (Ερευνητής φυσικών φαινομένων).

    ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ. Υπάρχει αρνητική ενέργεια; -ΟΧΙ!
    Δεν ΥΠΑΡΧΕΙ θετική αρνητική ενέργεια, αλλά ΜΟΝΟΝ θετική, ως αρνητική μπορούμε να λάβουμε την αδράνεια και τίποτα παραπάνω.
    ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΚΑΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ!!
    Ότι δεν διέπετε από τους γνωστούς νόμους της φυσικής τα αμφισβητώ, μέχρι διαψεύσεως μου.
    Όταν μιλάμε για ενέργεια πρέπει πρώτα να ξέρουμε τι είναι ενέργεια και πως μεταδίδετε.
    Μιλάμε συνεχώς για ενέργεια και δεν δώσαμε τον ορισμό τι είναι ενέργεια;
    Το ποσών τις ενεργείας ή η ίδια η ενέργεια στην πραγματικότητα προσδιορίζεται από την διεύθυνση και την σχετική ταχύτητα κινήσεως (ορμή) της ύλης στον χώρο, σχετικός με κάτι άλλο.
    . (Ορμή ταχύτητα αδράνεια ίσον ενέργεια. Η ΑΔΡΑΝΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΥΛΗΣ )
    (Μην ξεχνάτε ότι βαριά μάζα, αδράνεια, βαρύτητα, είναι συνυφασμένα, ένα πράγμα).
    Τι είναι ενέργεια; Ρωτήστε τα μέντιουμ τους τσαρλατάνους φαντασιόπληκτους κλπ. που εκπέμπουν από το χέρια τους από τα πόδια τους τα μάτια τους από τα αυτιά τους την βιοενέργεια τους, και πουλάνε στα "φυτά" τους. Διώχνουν την "αρνητική" ενέργεια και τους δίνουν θετική! Μελετούν τι αύρα, και καταπίνουν τη σαύρα.
    ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ.
    ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ έχουμε με δύο τρόπους: ΥΛΙΚΟΣ (αδρανειακός) και ΚΥΜΑΤΙΚΟΣ (φωτόνια κβάντα δεν υπάρχουν) και με ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ. (σελ. 31-39).
    Η ενέργεια μεταδίδεται με δύο τρόπους: 1) ΜΕΣΟΥ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΥΜΑΤΙΚΟΣ (διαταραχή του χώρου = κυματική ακτινοβολία 3D) από τα φορτία (e-). Και 2) υλικός σωματιδιακός με την ΣΧΕΤΙΚΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ.
    Δηλαδή η ενέργεια μεταδίδετε ΜΟΝΟΝ όταν η ύλη αλλάζει ενεργειακή στάθμη, υπόσταση, απόσταση, κατάσταση, ταχύτητα, διάταξη, διεύθυνση μέσα στον χώρο.
    ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ.
    Αποθήκευση ενεργείας έχουμε: 1)Με την σχετική κίνηση που εμφανίζεται με την αδράνεια και 2) με την δυναμική ενέργεια εντός των αλλοιωμένων πεδίων μαγνητικό, ηλεκτρικό, πυρηνικό και βαρύτητας (ενέργεια διατάξεως) δηλαδή με την αλλοίωση των στατικών πεδίων
    (ελαστικότητα), και με την τροποποίηση τις κατανομής των χαρακτηριστικών των πεδίων.
    Τελικός ενέργεια είναι η σχετική φορά και κίνηση της ύλης εντός του χώρου, ή η διαταραχή του χώρου από την κινητική κατάσταση της ύλης των ηλεκτρονίων (διαταραχή του χώρου 3D από τα φορτία των e-).
    ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ, ΤΩΝ ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ
    Υπάρχει αρνητική ενέργεια; -ΟΧΙ! Αρνητική ενέργεια είναι να ανάβεις την λάμπα και να σκοτεινιάζει το δωμάτιο, ή να βάζεις το σίδερο να σιδερώσεις και να πιάνει παγάκια, ή να ξεκινάς σήμερα κα να φτάνεις χθες, ή από το παρόν να πηγαίνεις στο παρελθόν, ή από την κόλαση να πας στον παράδεισο, ή ΝΑ ΣΕ ΑΓΑΠΗΣΕΙ Ο "ΘΕΟΣ", και να σε πάρει κοντά του στον παράδεισο της ΥΠΑΡΚΤΗΣ ανυπαρξίας.
    Υπάρχει Χωρόχρονος -ΟΧΙ! Δεν υπάρχει χρόνος, ΜΟΝΟΝ ΧΩΡΟΣ.
    Ούτε σκοτεινή ενέργεια, ή αρνητική ενέργεια. Αντιβαρητητα. Σκουληκότρυπες πύλες που επιτρέπουν να "κόψεις δρόμο" και να βγεις στο παρελθόν. Μηχανές του χρόνου κλπ. κλπ.
    Να βάλω και μια δικιά μου: Γιατί να μην υπάρχει και μια φανταστική ΑΝΤΙΑΔΡΑΝΕΙΑ, να πατάμε το κουμπί να γινόμαστε αντιαδρανειακοί, σαν πούπουλα κα να μην παθαίνουμε τίποτα σε μια σύγκρουση, να σκουντάμε μια αμαξοστοιχία με το ένα μας δάχτυλο σαν να μην συμβαίνει τίποτα, και σε συνδυασμό με την αντιβαρητητα να ταξιδεύομε στο διάστημα κλπ. κλπ. (Μην ξεχνάτε ότι μάζα αδράνεια και βαρύτητα είναι συνυφασμένα, ένα πράγμα).
    Περισσότερα http://users.otenet.gr/~tzinis/B3-FYSIKH-gr.htm
    Με εκτίμηση ΤΖΙΝΙΣ Χ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ http://users.otenet.gr/~tzinis http://www.tzinis.blogspot.com/ tzinis@otenet.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φίλτατε κύριε Τζίνι η επιστημονική σας μεγαλειότητα μάλλον δεν έμαθε στοιχειώδη Ελληνικά προτού αρχίσει να εκθειάζει τις γνώσεις και απόψεις της..

    Βλέπε: "Ότι δεν διέπετε" στο δημοτικό το μαθαίναμε ως "διέπεται"...
    "πρέπει πρώτα να ξέρουμε τι είναι ενέργεια και πως μεταδίδετε" ποιοί την μεταδίδετε κ. τζίνι;
    "Το ποσών τις ενεργείας" ποιών ποσών και ποιών ενεργειών κ. τζίνι;
    "ΥΛΙΚΟΣ (αδρανειακός)" κατακρεούργηση της Ελληνικής γλώσσας υλικώς θα έλεγα...

    Περαστικά μας και χαιρετισμούς στον αλλαντίν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενώ εσύ τώρα ανώνυμε που ήρθες και "διόρθωσες" την γραμματική του κ. Τζίνι νομίζεις ότι κάτι καλό πρόσθεσες ή έκανες ε;
      ρε πας καλά; αντι να καταλάβεις τι λέει ο άνθρωπος και με την δικιά σου έρευνα και ανάλυση να δείς αν έχει δίκιο ή όχι κ να απαντήσεις αναλόγος σε πείραξε το συντακτικό του..
      ααχχ... ξύπνα "εξυπνοπούλη..." ξύπνααα και πράξε αντί να "κράζεις" αφου θεωρείς τον εαυτό σου Λόγιο.
      Με σεβασμό,
      Θοδωρής

      Διαγραφή
  6. Θα σας απογοητεύσω εν μέρει.
    Υπάρχει μια παρανόηση από τον δημοσιογράφο που μετέδωσε την είδηση αρχικά.
    Το πρόγραμμα στο ΕΜΠ είναι για παραγωγή υδρογόνου από νερό με τρόπο οικονομικά συμφέροντα.
    Η συσκευή όμως αυτή δεν θα μπορούσε να εγκατασταθεί σε όχημα λόγω του όγκου και βάρους της.
    Παράλληλα υπάρχει από το ίδιο εργαστήριο και πρόγραμμα μετατροπής αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά που βασίζονται όμως σε εξελιγμένη επαναφορτιζόμενη μπαταρία.
    Περισσότερα από το εργαστήριο Μεταλλογνωσίας του ΕΜΠ στην Πολυτεχνειούπολη στου Ζωγράφου όπου και είχα την παραπάνω ενημέρωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails